سه اپلیکیشن برای ارتباطات سازمانی بهتر

0

با بامبو نیروی انسانی استارتاپ‌تان را مدیریت کنید، سولار ویندز ام‌اس‌پی یک نرم‌افزار کنترل از راه دور مبتنی بر وب برای کسب‌و‌کارهای خدمات فناوری اطلاعات است و فیلد منجمنت اپلیکیشن تمام امکانات لازم برای هر سازمان (اعم از کوچک، متوسط و بزرگ) را برای همکاری‌های بیشتر و بهره‌وری بیشتر کارمندان و تامین‌کنندگان در هر کجا و هر زمان ارائه می‌دهد

BambooHR

بامبو اچ‌آر یک سیستم واحد برای کار با تمام اطلاعات مربوط به کارمندان و منابع انسانی و نیز مدیریت تعدادی از فعالیت‌های منابع انسانی ارائه می‌دهد.

از این نرم‌افزار می‌توان برای ایجاد یک پایگاه داده مرکزی از پروفایل‌های کارمندان استفاده کرد و هر فردی در شرکت می‌تواند با استفاده از مجوزهای تعریف‌شده به آن دسترسی داشته‌باشد. هر پروفایل می‌تواند اطلاعات شخصی و یک عکس و نیز مشخصات مزایا، حقوق، مرخصی، اسناد، آموزش و غیره را ذخیره کند. همچنین شما می‌توانید حوزه‌های دیگری را برای ثبت اطلاعات مهم اضافه کنید.

می‌توان به کارمندان دسترسی به بامبو اچ‌آر را ارائه داده و به آنها امکان داد تا اطلاعات خود را در هر زمان مشاهده و به‌روز‌رسانی کنند. با مجوزهای سفارشی، شما می‌توانید تعریف کنید که کدام کاربر به کدام اطلاعات دسترسی داشته باشد.

همچنین کارمندان می‌توانند از این اپلیکیشن برای درخواست مرخصی، مشاهده تعداد مرخصی خود، زمان‌هایی که سایر اعضا درخواست مرخصی داده‌اند و غیره استفاده کنند. مدیران می‌توانند سیاست‌های مرخصی و سایر قوانین شرکتی را اضافه کنند، درخواست‌ها را تایید و گزارش‌هایی را تهیه کنند.

علاوه بر گزارش مرخصی‌ها، بامبو اچ‌آر مجموعه‌ای از گزارش‌های سفارشی دیگری را با قابلیت فیلتر کردن، دسته‌بندی و جداسازی هر یک از داده‌ها در سیستم ارائه می‌دهد.

این نرم‌افزار با مجموعه‌ای از گزارش‌های از پیش تهیه شده مانند تاریخچه حقوقی، سن و جنسیت‌ و غیره عرضه می‌شود. داده‌ها را می‌توان از سایر اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز وارد این اپلیکیشن کرد.

بامبو اچ‌آر به صاحبان کسب‌و‌کار کمک می‌کند تا تمام فعالیت‌های منابع انسانی خود را نه‌تنها از طریق تهیه گزارش بلکه از طریق هشدارهای ایمیل پیگیری کنند. شما می‌توانید هشدارهایی را در این ابزار تنظیم کنید برای مثال هشدار مربوط به بررسی عملکرد یا انقضای بیمه.

بامبو اچ‌آر برای شرکت‌های جهانی مناسب است زیرا می‌تواند پرداخت حقوق را بر اساس واحد‌های پولی مختلف پیگیری کرده و به شش زبان مختلف پشتیبانی ارائه دهد.

 

اپلیکیشن برای ارتباطات سازمانی
Solar Winds

SolarWinds MSP

سولار ویندز ام‌اس‌پی یک نرم‌افزار کنترل از راه دور مبتنی بر وب برای کسب‌و‌کارهای خدمات فناوری اطلاعات است که باید مشکلات مشتری را به سرعت حل کنند بدون اینکه کوچک‌ترین اختلالی برای کاربران ایجاد شود. این ابزار امکان چت دو‌طرفه و زنده، برگزاری جلسات از راه دور و ابزارهای پشتیبانی راه دور را ارائه می‌دهد.

با این ابزار، شما می‌توانید دپارتمان‌های فناوری یا کل دپارتمان را به مشتریان یا افراد خاص بسپارید تا کارمندان و مشتریان شما تجربه شادتری داشته باشند. متخصصان می‌توانند به سیستم دسترسی داشته باشند، فایل‌ها را منتقل کنند و با مدیر سیستم تماس بگیرند. این سیستم یک تجربه پشتیبانی بی‌سیم را به مشتریان ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های مهم این ابزار عبارتند از:

  •   چت زنده
  •   انتقال فایل
  •   مدیریت سیستم
  •   ضبط جلسات
  •   گزارش بهره‌وری
  •   انتقال جلسه
  •   مدیریت مجوزها
  •   پشتیبانی از کاربر
  •   پشتیبانی از پشت صحنه
  •   میانبرهای و کلیدهای ویژه
  •   صف درخواست
  •   مدیریت محیط
  •   مدیریت کاربر
  •   متن چت
  •   گزارش دستگاه
  •   گزارش تاریخچه جلسه

 

اپلیکیشن برای ارتباطات سازمانی
Ai Field Management

Ai Field Management

فیلد منجمنت اپلیکیشن تمام امکانات لازم برای هر سازمان (اعم از کوچک، متوسط و بزرگ) را برای همکاری‌های بیشتر و بهره‌وری بیشتر کارمندان و تامین‌کنندگان در هر کجا و هر زمان ارائه می‌دهد. با این ابزار هر کسب‌و‌کاری کارآمدتر شده و از نظر اقتصادی پیشرفت خواهد کرد.

این ابزار یک مدل نرم‌افزار به عنوان خدمات مبتنی بر فضای ابری است که در اختیار کسب‌و‌کارها قرار می‌گیرد و راهکارهای مدیریت خدمات موضوعی را ارائه می‌دهد.

ای‌آی کاربرد فناوری هوش مصنوعی را در این سیستم نشان می‌دهد که از یادگیری ماشینی برای اتوماسیون‌سازی و بهینه‌سازی عملکرد استفاده می‌کند. یک الگوریتم واقعیت افزوده در زمان واقعی که در برنامه‌ریزی برای تخصیص کارها و مشاغل به کارمندان کمک می‌کند.

برنامه‌ریزها می‌توانند سفارش کار و شغل را برای کارمندان ارسال کنند. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که کارمندان می‌توانند پیام‌ها، اسناد و تصاویر را در زمان واقعی به اشتراک بگذارند. مشتریان سپس می‌توانند به طور کارآمدتری در جست‌وجوی پشتیبانی باشند، در نتیجه وفاداری مشتری و رضایت مشتری افزایش می‌یابد.

قابلیت‌های اصلی این سیستم چیزی فراتر از مدیریت کارها‌ست. برای مثال، امکان تهیه صورتحساب و پردازش پرداخت از طریق کارت اعتباری، مدیریت موجودی و دارایی در مکان‌های مختلف، پیگیری زمان، پرداخت حقوق، تهیه گزارش درآمد، فروش و کمیسیون وجود دارد. یکپارچه‌سازی کویک‌بوکس آنلاین و دسکتاپ موجب همگام‌سازی مشاغل، صورتحساب‌ها و پرداخت‌ها در یک بسته حسابداری واحد می‌شود.

حوزه‌های سفارشی نیز پیگیری داده مشتری، تخمین قیمت‌ها و به‌روزرسانی اعلان‌های ایمیل درباره مشاغل و تغییرات در وضعیت را آسان می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.