اشتراک عکس با کیفیت اصلی

0

درگذشته برنامه کاربردی بلوتوث‌فوتو‌شیر (Bluetooth Photo Share) طبق گزارش applyzer.com در تمام دسته‌بندی‌ها رتبه یک را در سراسر دنیا کسب کرده بود. اکنون نیز به‌روزرسانی‌های فوق‌العاده‌ای در آن ایجاد شده و کاربران زیادی هرروز از این برنامه استفاده می‌کنند.

با کمک این برنامه می‌توانید عکس‌ها یا مخاطبان خود را به دو دستگاه آیفون یا آیپاد از طریق بلوتوث منتقل کنید. آیفون ۳G یا بالاتر و آیپاد نسل دو یا بالاتر از این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کنند (انتقال داده بلوتوث به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری در آیفون یا آیپاد اصلی پشتیبانی نمی‌شوند). این برنامه به اتصال به وای‌فای یا ۳G نیاز ندارد.

بلوتوث‌فوتو‌شیر بهترین برنامه اشتراک‌گذاری عکس از طریق بلوتوث است که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برخی از ویژگی‌های این برنامه عبارت است از:

 بلوتوث‌فوتو‌شیر  برخلاف سایر برنامه‌های اشتراک‌گذاری عکس قبل از انتقال کیفیت عکس‌ها را کاهش نمی‌دهد. به عبارت دیگر گیرنده دقیقا همان عکسی را دریافت می‌کند که در گالری عکس فرستنده وجود دارد.  به شما امکان می‌دهد تا مخاطبان را از دفترچه تلفن خود منتقل کنید.  صفحه انتقال گیرنده شامل یک پیش‌نمایش با تصویر کوچک از عکس و دکمه لغو است، بنابراین گیرنده می‌تواند در صورت تمایل انتقال را لغو کند.  فهرستی از تصاویر کوچک عکس‌ها و اندازه فایل تمام تصاویری را که شما ارسال کرده‌اید، نشان می‌دهد.  به شما امکان می‌دهد تا آلبوم‌های عکس خود را که در آن عکس‌های شما ذخیره شده‌اند، مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.