شروع‌کن!

استارتاپ ويكند شروع‌كن با رويكرد امنيت سايبری برگزار می شود

0

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین‌المللی است که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شود.

پنجمین رویداد استارتاپ ویکند شروع‌کن با رویکرد امنیت سایبری به همت دانشگاه خوارزمی و کانون فرهنگی و کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و با مشارکت مرکز آپا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز ماهر در تاریخ ١٠ تا ١٢ بهمن ٩٧ برگزار می‌شود.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین‌المللی است که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پر‌انگیزه‌ای شامل ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

هدف از برگزاری این رویداد تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی افراد مشتاق به راه‌اندازی کسب‌و‌کار شخصی و اجرایی‌کردن ایده‌های خود مطابق با اصول علمی کسب‌و‌کار است. اسـتارتاپ، به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایـده سـاده و اولیه شروع کرده و به سـرعت رشد می‌کنند.

اسـتارتاپ‌ها به سـرمایـه هنـگفـتـی نیـاز نـدارنـد و با یـادگیـری سریـع و تـکنـولـوژی رشد می‌کنند. اسـتارتاپ ویکند یـک رویـداد آموزشی-تجربی غیـرانتـفـاعـی است که همانند رویداد استارتاپ طراحی شده و در پایان هفته برگزار می‌شود.

در این رویداد آموزشی مشتاقان کـارآفرینی در حوزه امنیت شبکه و فضای مجازی گرد هم می‌آیـند تا با اشتراگ‌گذاری ایـده‌هایشـان و تشکیل تیم‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌و‌کار بپـردازند.

روند برگزاری استارتاپ ویکند شروع‌کن

روز چهارشنبه: افراد ایده‌های خود را مطرح و به هر صاحب ایده ۶۰ ثانیه فرصت خواهد داده شد تا ایده خود را شرح دهد و از بین ایده‌های مطرح‌شده ۱۰ ایده با رأی حاضران به عنوان ایده‌های برتر و قابل اجرا انتخاب ‌می‌شود. (شرکت‌کنندگان هم می‌توانند صاحب ایده باشند و هم نباشند)

روز پنج‌شنبه: ایده‌های منتخب شروع به تیم‌سازی کرده و طبق برنامه زمانی توسط مربیان (منتورها‌) کارگاه‌هایی شامل آشنایی با بوم مدل کسب‌و‌کار (Business Model Canvas)، کارگاه کمینه محصول قابل ارائه (MVP)، نحوه ارائه ایده، توسعه محصول، مشتری‌یابی و نحوه تولید محصول اولیه و حداقلی است، در جهت پیشبرد و اجرایی‌کردن ایده را سپری می‌کنند.

روز جمعه: گروه‌ها آخرین تلاش‌ها را در راستای تولید نمونه اولیه محصول‌شان انجام می‌دهند و آماده ارائه آن در حضور داوران می‌شوند.
در عصر روز جمعه زمان بررسی ایده‌ها و محصول اولیه حاصل از آن ایده است، به طوری که گروه‌ها با ارائه توضیحات در زمینه توجیه اقتصادی طرح، ارزشی که ارائه می‌دهد و افرادی که به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی در نظر گرفته شده‌اند و… از طرح خود دفاع می‌کنند.

در نهایت ۳ تیم برتر با رأی نهایی داوران انتخاب می‌شوند. برنده واقعی این رویداد گروه‌هایی هستند که تیم تشکیل‌شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آورده‌اند، استارتاپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور کنند.

مزایای شرکت در استارتاپ ویکند شروع‌کن (‌کارآفرینی بارویکرد امنیت شبکه و فضای مجازی):

  • صدور گواهی حضور در برنامه برای کلیه شرکت‌کنندگان از دانشگاه خوارزمی
  • اهدایای جوایز به ۳ تیم برتر
  • معرفی جهت استقرار تیم‌های برتر در مراکز رشد
  • معرفی سرمایه‌گذار برای طرح‌های کسب‌و‌کار
  • اخذ مشورت و دریافت تجربیات بزرگان حوزه کارآفرینی و فناوری اطلاعات و امنیت شبکه و فضای مجازی

شرکت برای تمامی صاحبان ایده و راه‌انداز کسب‌و‌کار نوپا و در حال رشد و سرمایه‌گذاران آزاد است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های: ۸۶۰۸۷۱۴۰ -۸۸۶۵۱۴۲۰-۰۹۳۷۸۳۷۱۴۹۰ – ۰۹۳۷۸۹۳۷۷۶۷ تماس گرفته و برای ثبت‌نام به سایت‌ www.startupweekend.ir مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.