ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارتاپ

0

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد. در اینجا می‌خواهیم به برخی‌ ابزارهای مهم برای ارسال پیام بازاریابی خود به مخاطبان اشاره کنیم.

 چاپ مطالب بازاریابی

چاپ مطالب بازاریابی، اعم از جزوه، پوسترها با حروف درشت، برگه اطلاعاتی، بروشورها و غیره، یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتریان هستند. بر‌خلاف ابزارهای بازاریابی دیجیتال، تبلیغات چاپی به مشتریان امکان می‌دهد تا پیام بازاریابی شما را به خوبی هضم کنند. اینگونه مشتریان جدید بیشتری را به خود جذب می‌کنید.

 وبلاگ‌نویسی کسب‌و‌کار

وبلاگ‌نویسی کسب‌و‌کار یک ابزار کارآمد برای کسب‌و‌کار شماست. برندهای معروف مانند Buffer و HubSpot به طور مداوم به مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و پیام‌های بازاریابی خود را از طریق وبلاگ‌نویسی منتشر می‌کنند. وردپرس برای وبلاگ‌نویسی کسب‌و‌کار مناسب است. این یک پلت‌فرم نگارش عالی و آسان برای بازاریاب‌هایی است که تازه‌وارد هستند. مدیوم نیز به شما امکان می‌دهد تا روزنامه ایمیلی را برای طرفداران خود ارسال کنید.

 ابزارهای مدیریت اجتماعی

فرآیندهای بازاریابی رسانه اجتماعی تکرار مانند برنامه‌ریزی پیام‌های بازاریابی، ارسال به‌روز‌رسانی‌ها و انتشار آنها را می‌توان به آسانی با ابزارهایی مانند بافر، Zapier‌، ManageFlitter و Hootsuite انجام داد.

  تجزیه و تحلیل وب زمان واقعی

اگر داده‌های کسب‌و‌کار خود را بررسی کنید، احتمال بقای شما خیلی بیشتر خواهد شد. باید بدانید که چند نفر از سایت کاری شما دیدن می‌کنند و چند درصد از آنها روی دکمه‌های درست کلیک کرده یا ثبت‌نام یا خرید می‌کنند. شما می‌توانید کلیدواژه‌هایی را مشخص کرده و پلت‌فرم‌های مختلف را آزمایش کنید تا دریابید که کدام‌یک برای شما مناسب است. برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای استارتاپ‌ها عبارتند از:Google Analytics ،‌SEMRush ،‌CrazyEgg ،‌Open Site Explorer و KissMetrics.

بازاریابی ویدئویی و تصویری روش متداولی برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر است. بسیاری از کسب‌و‌کارها از ابزارهایی مانند اینستاگرام، ویمو، پینترست و یوتیوب برای دسترسی به تعداد زیادی از افراد استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با متخصصان مشورت کنید تا تصاویر بهتر و مناسبی را طراحی کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.