یونی‌بید به دنبال یک معامله برد-برد

0

«یونی‌بید» یک وب‌سایت حراجی آنلاین است که امکان خرید محصول یا خدمات را تا ۸۰ درصد زیر قیمت بازار برای کاربران فراهم می‌کند. این کار از طریق طراحی یک سیستم حراجی آنلاین انجام می‌شود. هدف اصلی یونی‌بید فروش محصولات کاملا نو با گارانتی اصلی و پایین‌ترین قیمت به مشتریان است

فرقی نمی‌کند که اوضاع اقتصادی درهم و برهم باشد یا پررونق؛ به هرحال بازارهای حراج همیشه از طرفداران زیادی برخوردار بوده‌اند! حراجی‌ها همیشه داغ بوده‌اند و وسوسه‌کننده و احتمالا هیچ‌کدام از ما به یاد نداریم که با دست خالی از یک حراجی بیرون آمده باشیم!

پس همه ما به حراجی نیاز داریم حتی اگر خودمان چندان از این موضوع آگاه نباشیم! اما در عصر مدرن که همه چیز در دنیای آنلاین جلو می‌رود، چگونه می‌توان بازهم حراجی‌های شلوغ برگزار کرد؟ این سوالی است که یونی‌بید به آن پاسخ داده است.

یونی‌بید چیست؟

«یونی‌بید» یک وب‌سایت حراجی آنلاین است که امکان خرید محصول یا خدمات را تا ۸۰ درصد زیر قیمت بازار برای کاربران فراهم می‌کند. این کار از طریق طراحی یک سیستم حراجی آنلاین انجام می‌شود. هدف اصلی یونی‌بید فروش محصولات کاملا نو با گارانتی اصلی و پایین‌ترین قیمت به مشتریان است.

کسب‌و‌کار حراجی آنلاین یونی‌بید یک روش جدید خرید کالا یا خدمات محسوب می‌شود. محمد نصیری‌پور، بنیانگذار یونی‌بید که خودش هم برنامه‌نویس اندروید و ios است، می‌گوید که به دنبال ایجاد یک معامله برد-برد برای طرفین حراجی است تا همه دست پر از آن بیرون بیایند. وب‌سایت یونی‌بید را می‌توان یک نسخه کوچک از وب‌سایت ebay دانست؛ یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های جهان در این حوزه.

حتی بازنده‌ها هم برنده هستند!

یکی از اصول یونی‌بید، احترام گذاشتن به سلیقه تمامی کاربران  است که این موضوع را می‌توان از تنوع محصولات وب‌سایت به خوبی دریافت؛ طیف گسترده‌ای از محصولات با‌کیفیت و معتبر با ۸۰ درصد تخفیف که می‌تواند هر کاربری را به‌شدت وسوسه کند! شیوه کار بدین شکل است که شما در ابتدا با پرداخت مبلغی وارد حراجی می‌شوید.

تعداد شرکت‌کنندگان هر حراجی از قبل مشخص است و البته در تعداد شرکت‌کننده‌ها نیز محدودیت وجود دارد. نتیجه حراجی در یک رقابت سالم بین کاربران مشخص می‌شود. در این رقابت حتی کسانی هم که بازنده هستند می‌توانند تا ۲۰۰ درصد مبلغی را که پرداخت کرده‌اند، به عنوان کد تخفیف از یونی‌بید هدیه بگیرند.

تمامی افرادی که قصد خرید کالا دارند، جزو مخاطبان این وب‌سایت به حساب می‌آیند. به نظر می‌رسد با شرایط اقتصادی امروز جامعه، خرید هر کالایی زیر قیمت بازار یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای تمامی اقشار جامعه به نظر برسد!

 هر هفته ۲ حراج رایگان در یونی‌بید

یکی از برنامه‌های یونی‌بید برگزار‌کردن ۲ حراجی رایگان در هفته برای کاربران است. شفاف‌بودن تعداد شرکت‌کنندگان هر حراجی قبل ازشروع حراجی یکی از نقاط تمایز این سایت با رقباست. نصیری‌پور معتقد است یکی از مشکلاتی که رقبا در زمینه حراجی‌های آنلاین ایجاد کرده‌اند، ایجاد بی‌اعتمادی در کاربران است که در نتیجه ورود با زیرساخت‌های ضعیف به این حوزه صورت گرفته ‌و همین مسئله ‌روی کسب‌و‌کارهای دیگر نیز تاثیرات خود را برجای گذاشته است.

بنیانگذار یونی‌بید از دیگر مشکلات رقبا را تکراری‌بودن برنده‌های حراجی‌ها می‌داند؛ برای مثال یک کاربر به خصوص در ‌یک هفته در ۱۰حراجی برنده می‌شود و نزدیک به ۲۰۰ کاربر بازنده دیگر مجبورند همیشه برنده‌شدن آن کاربر را تماشا کنند! برای رفع این مسئله کاربران یونی‌بید درجه‌بندی می‌شوند تا هر فرد در رده خود بتواند به رقابت بپردازد. در حقیقت در هر هفته چندین حراجی با محدودیت درجه کاربران برگزار می‌شود تا همگی در یک سطح قرار بگیرند.

 گفتنی است فروش خودرو یکی دیگر از برنامه‌های جذاب یونی‌بید است و تا چند روز آینده قرار است اولین خودرو در وب‌سایت به حراج گذاشته شود. این وب‌سایت قرار است در آینده‌ای نزدیک به یک بازارچه آنلاین (Market place) در زمینه حراج تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.