پنج نکته قابل‌توجه برای استخدام سئوی مناسب

0

اکثر وبلاگ‌نویس‌ها و مالکان به فکر افتاده‌اند یک شرکت سئو استخدام کنند تا انواع مختلفی از خدمات بازاریابی برای وب‌سایت‌هایشان فراهم شود. این اتفاق وقتی صورت می‌گیرد که حجم ترافیک وب‌سایت‌ها کاهش یابد.

خدمات سئو یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب بر روی وب‌سایت شماست. اما هر بازاریاب اینترنتی سئو چطور می‌تواند به هرکدام از مشتری‌هایش قول دهد که خدمات آن‌ها وب‌سایتشان را به اولین صفحه در صفحه جستجوی گوگل می‌برد؟ پاسخ این است که بعضی از سئوهای فراهم‌کننده خدمات می‌توانند این کار را انجام دهند. در اینجا بعضی از نکات وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین شرکت سئو را استخدام کنید.

۱. یک شرکت سئو را با طراحی وب‌سایتش قضاوت نکنید

به جمله «کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید» کمی فکر کنید. بر این اساس سعی کنید شرکت سئو را نیز از روی وب‌سایتش قضاوت نکنید. تقریبا همه شرکت‌های سئو وب‌سایت‌هایی دارند که حرفه‌ای به نظر می‌رسند تا مشتریان را شیفته خود کنند.

۲. شرکت‌های سئوی بزرگ همیشه هم خوب نیستند

بسیاری از افرادی که می‌خواهند از سئو کمک بگیرند، تحت تاثیر شرکت‌های بزرگ که دارای صد یا هزار کارمندند قرار می‌گیرند. اما این به این معنا نیست که شرکت‌های سئوی کوچک خدمات خوبی ندارند.

۳. همیشه دنبال شرکت سئویی نباشید که در حد بالا ارزیابی ‌شده

شرکت‌های سئو که در صفحه جستجوی گوگل در اولین صفحه ظاهر می‌شوند لزوما بهترین شرکت‌ها نیستند.

۴. برای مقایسه چندین مشاوره انجام دهید

به طور حضوری یا تلفنی و یا از طریق ایمیل مشاوره بگیرید.

۵. مرجع تقاضای شغل

این بهترین روش است تا بفهمید یک شرکت سئو قادر به انجام کار مورد نظر شما هست یا فقط پول خود را هدر می‌دهید. بررسی کنید که این شرکت‌ها برای دیگر مشتریان موفق شده‌اند کار انجام دهند یا خیر.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.