ویروس‌کشی کنید و کمی هم فضولی اینستاگرامی!

0

Profile Tracker

ترکر یکی از دقیق‌ترین راه‌های پیدا کردن افرادی است که پروفایل شما را در اینستاگرام مشاهده می‌کنند. این برنامه کاربردی یکی از برنامه‌هایی است که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل‌پلی داشته است. Profile Tracker تمام فعالیت‌های اینستاگرام شما را محاسبه می‌کند و داده‌های هر کاربر را که اخیرا با شما در ارتباط بوده، دریافت می‌کند.

از آنجا که اینستاگرام فقط داده‌های محدودی از تعاملات را به اشتراک می‌گذارد، برنامه Profile Tracker نه‌تنها از اینستاگرام به‌عنوان یک منبع داده استفاده می‌کند بلکه داده‌های مربوطه را در سایر منابع ارائه می‌دهد تا دقیق‌ترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد.

این برنامه تمام داده‌های مربوط به اینستاگرام و سایر منابع شخص ثالث درباره حساب شما را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و فهرستی دقیق از افرادی که اخیرا پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده کرده‌اند، تهیه می‌کند. وقتی بازدیدکنندگان اخیر از پروفایل اینستاگرام شما تغییر می‌کنند، این لیست به طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

می‌توانید ۲۰۰ بازدیدکننده اخیر پروفایل خود را مشاهده کنید. برای استفاده از این برنامه، کاربر باید حساب اینستاگرام داشته باشد.

Call Recorder – ACR

Another Call Recorder یک برنامه ضبط تماس رایگان است که بیشترین تعداد دانلود را در بین برنامه‌های ضبط تماس در پلی‌استور داشته است. این برنامه یکی از بهترین‌هاست و قابلیت‌های بی‌شماری دارد؛ از قبیل:

 امکان جستجو ضبط دسته‌بندی‌شده برحسب تاریخ ایمیل خودکار حذف خودکار فایل‌های ضبط‌شده قدیمی علامت‌گذاری فایل‌های ضبط‌شده مهم تا به طور خودکار حذف نشوند انتخاب، حذف و ارسال چندگانه نمایش نام و عکس مخاطب شماره تلفن‌های خارج‌شده از لیست ضبط تماس خودکار یا دستی حفاظت از فایل‌های ضبط‌شده با رمز ورود تعداد زیادی فرمت‌های ضبط تماس قابلیت تاخیر در تماس حالت‌های مختلف ضبط برحسب شماره، مخاطب، غیرمخاطب یا فقط مخاطبان انتخاب‌شده یکپارچه‌سازی گوگل درایو یکپارچه‌سازی FTP یکپارچه‌سازی WebDAV و …

از این برنامه همراه با سایر برنامه‌های ضبط تماس استفاده نکنید. برخی از تلفن‌ها به‌خوبی از ضبط تماس پشتیبانی نمی‌کنند. این امر به دلیل قابلیت‌های تراشه یا  CPU مختلف یا نسخه اندروید مربوط به هر برند/مدل تلفن است.

Antivirus, Booster & Cleaner

از این برنامه کاربردی رایگان روزانه میلیون‌ها نفر استفاده می‌کنند. Booster & Cleaner بیشترین تعداد دانلود را در بین برنامه‌های مشابه در پلی‌استور به خود اختصاص داده است. از ویژگی‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویت‌کننده: عملکرد دستگاه را بهینه‌سازی می‌کند و سرعت حافظه دستگاه را فقط با یک کلیک افزایش می‌دهد.

شتاب‌دهنده اینترنت: ایمنی و سرعت اتصال شما را به طور خودکار بررسی می‌کند. با یک کلیک می‌توانید تمام برنامه‌هایی را که در پس‌زمینه باز هستند و از اتصال اینترنت شما استفاده می‌کنند، ببندید.

خنک‌کننده: CPU این برنامه طول عمر باتری دستگاه شما را افزایش می‌دهد.

آنتی‌ویروس: تهدیدهای دیجیتالی را شناسایی و با آن‌ها مبارزه می‌کند. این برنامه از دستگاه شما در برابر فعالیت‌های مخرب حفاظت می‌کند.

پاک‌سازی: تمام فایل‌های بی‌استفاده را که روی عملکرد دستگاه شما اثر منفی می‌گذارند، حذف می‌کند.

Anti-virus Dr.Web Light

با این برنامه کاربردی می‌توانید از امکانات یک حفاظت اولیه با آنتی‌ویروس برخوردار شوید. نسخه کوچک این برنامه برای محافظت از دستگاه شما در برابر تمام انواع بدافزارها کافی نیست. برای برخورداری از حداکثر امنیت، باید حفاظت کامل Dr.Web را دریافت کنید.

آنتی‌ویروس Dr.Web در میان پربازدیدترین برنامه‌های کاربردی در پلی‌استور قرار گرفته است. این برنامه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 لغو فرآیندهای مخرب حتی در دستگاه‌های قفل‌شده  خنثی‌سازی لاکرهایی که هنوز در پایگاه داده ویروس Dr.Web وجود ندارند

 حفظ داده‌ها این برنامه کاربردی به‌سرعت و به طور کامل سیستم را اسکن می‌کند، به علاوه می‌تواند فقط فایل‌ها و پوشه‌هایی را که کاربر مشخص کرده، اسکن کند.

Dr.Web Light با استفاده از فناوری Origins Tracing™ بدافزارهای جدید و ناشناخته را شناسایی می‌کند، از کارت‌های حافظه در برابر ویروس محافظت می‌کند، تهدیدهای شناسایی‌شده را به قرنطینه می‌فرستد و در صورت لزوم از آنجا فایل‌های جداشده بازیابی می‌شوند. حداقل اثر را بر عملکرد سیستم می‌گذارد و در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند.

این برنامه به دلیل اندازه کوچک به‌روزرسانی‌های پایگاه داده ویروس در ترافیک داده صرفه‌جویی می‌کند، که برای کاربرانی که دستگاه تلفن همراه آن‌ها محدودیت مصرف دارد مهم است. همچنین آمار درباره تهدیدهای شناسایی‌شده و عملیات انجام‌گرفته را جمع‌آوری می‌کند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.