هوشمند بپوشید و هوشمند ببینید

0

گلس‌آپ یک استارتاپ ایتالیایی است که روی عینک‌های متصل و مد روز کار می‌کند. این عینک‌ها کاربران را از اعلان‌های ورودی از تلفن هوشمندشان مطلع می‌کند.

در مقابل، Jet یک نمایشگر برای دوچرخه‌سواران یا دوندگان است که اطلاعات درباره معیارهای عملکردی مانند سرعت، فاصله، ارتفاع و غیره را به‌طور زنده ارائه می‌دهد. این نمایشگر به یک جفت عینک ورزشی با لنزهای پولاریزه وصل می‌شود. این دستگاه به یک جی‌پی‌اس یکپارچه مجهز است و می‌توان آن را به حسگرهای ورزشی مانند باندهای ضربان قلب، قدرت‌سنج و حسگرهای دیگر متصل کرد. وقتی به یک آیفون یا دستگاه اندروید وصل می‌شود، اعلان‌هایی به شکل پیامک، تماس ورودی و اطلاعات وب نمایش داده می‌شود. میکروفون، بلندگو، یک حسگر IR برای تشخیص برق و یک صفحه لمسی نوری امکان کنترل کردن را هنگام انجام ورزش‌ در فضای باز فراهم می‌کند. اولین بسته تولیدشده در بهار سال ۲۰۱۴ به قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه شد.

  •  گلس‌آپ GlassUp

گلس‌آپ یک استارتاپ ایتالیایی است که روی عینک‌های متصل و مد روز کار می‌کند. این عینک‌ها کاربران را از اعلان‌های ورودی از تلفن هوشمندشان مطلع می‌کند. بر خلاف سایر عینک‌های هوشمند، این دستگاه یک نمایشگر کوچک را جلوی چشم کاربر قرار نمی‌دهد؛ بلکه اطلاعات را به‌طور مستقیم روی لنزهای عینک پخش می‌کند. رزولوشن این پروجکشن ۲۴۰ x ۳۲۰ پیکسل است و اطلاعات را در میدان دید کاربر قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست کاربر چشم خود را بگرداند. گلس‌آپ روی نسخه‌های مختلفی از عینک‌های متصل کار می‌کند. اولین نسخه روی اعلان ها تمرکز دارد و بنابراین بدون دوربین یا میکروفون عرضه می‌شود. قرار است نسخه‌های آتی برای کاربرانی طراحی شود که به دوربین نیاز دارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.