امنیت شخصی‌تان را تضمین کنید

0

Artemis جزو زیورآلات و هوشمند است که با سه طراحی مختلف در بازار عرضه می‌شود. وقتی شما خطر را احساس می‌کنید، فقط کافی است سه‌بار روی دستگاه ضربه بزنید تا آن فعال شود. این دستگاه سپس صداها را ضبط کرده و با مخاطبان اضطراری شما تماس می‌گیرد تا موقعیت مکانی شما را به آن‌ها اطلاع دهد. اگر به‌طور تصادفی این حسگر را فعال کنید، می‌توانید از طریق تلفن هوشمند خود آن را غیرفعال کنید.

Safelet یک النگوی مد روز است که به مخاطبان شما می‌گوید شما کجا هستید. شما می‌توانید با کلیک روی دکمه موجود روی النگو، آن را فعال کنید. این النگو از طریق بلوتوث به یک تلفن هوشمند متصل است و یک میکروفون دارد؛ بنابراین صدای حمله ضبط خواهد شد و از این فایل صوتی می‌توان به‌عنوان مدرک در دادگاه استفاده کرد.

یک دستگاه پوشیدنی دیگر به نام Amulyte  نیز روی گردن قرار می‌گیرد. این دستگاه را می‌توان با فشار روی دکمه کمک آن فعال کرد. Amulyte به یک میکروفون و بلندگو نیز مجهز است که امکان ارتباط دوطرفه را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با مخاطبان اضطراری خود صحبت کنید و اطلاعات بیشتری را به آن‌ها ارائه دهید.

Cuff  نیز جزو زیورآلات با طراحی بسیار زیباست که در واقع امنیت کاربر را تأمین می‌کند. این دستگاه مطمئن می‌شود که شما تماس‌های تلفنی مهم را از دست نمی‌دهید. هربار که فردی سعی می‌کند با شما تماس بگیرد، النگو یا گردن‌بند شما شروع به لرزش می‌کند و به شما نشان می‌دهد که یک نفر دارد با شما تماس می‌گیرد.

دو برند دیگر که قابلیت‌های مشابه دارد عبارت‌ است از Bembu و  Leaf.

Charm Alarm نیز دستگاهی‌ است که از لوازم شخصی شما محافظت می‌کند. این سیستم شامل یک زیورآلات و یک کارت هوشمند است که شما آن را در کیف خود قرار می‌دهید. اگر کیف شما به‌طور ناگهانی از شما دور شود، کارت هوشمند یک هشدار بلند را پخش می‌کند و دزد می‌فهمد که گیر افتاده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.