«همینورا» و یافتن مکان‌های کاربردی!

0

این روزها که شاهد بازار داغ Google Maps و استفاده‌ روزافزون آن در زندگی روزمره‌مان هستیم، شاید در کنار آن جای اپلیکیشنی که به ما از مکان خریدمان گرفته تا بازدید از یک مکان تفریحی کمک کند، خالی باشد. «همینورا» به همین منظور طراحی شده است. با «همینورا» می‌توانید بهترین مکان را برای خرید، بیرون رفتن با دوستان‌ یا گذراندن بعد‌از‌‌ظهر خود پیدا کنید.

همینورا یک اپلیکیشن راهنمای شهری‌ است که شما را به بهترین مکان‌ها راهنمایی می‌کند آن هم در ‌هر جای ایران! دیدگاه‌های دیگران را درباره مکان‌های مختلف می‌خوانید، دیدگاه‌های خود را با جامعه همینورا به اشتراک می‌گذارید و فهرستی از مکان‌هایی که رفته‌اید یا می‌خواهید بروید را می‌سازید. علاوه بر این‌، «همینورا» این خدمات را هم برای شما فراهم کرده است‌:

 – به جامعه‌ای از مردمی بپیوندید که همانند شما دوستدار گردش هستند ‌یا می‌خواهند اطراف خود را بهتر بشناسند.

– برای هر کار خود لیست ایجاد کنید و آنها را مدیریت کنید. به عنوان نمونه از مکان‌هایی که قرار است فردا دیدن کنید یا مکان‌هایی که قبلا رفته‌اید یا ادارات و سازمان‌هایی که در طول هفته باید بروید، می‌توانید لیست‌هایی ایجاد کنید و به آدرس‌ها و شماره تماس‌های آنها دسترسی داشته باشید‌.

– نزدیک‌ترین و بهترین مسیر را به هر مکان پیدا کنید.

– مکان‌ها و فروشگاه‌های مختلف را دنبال کنید و از آخرین رویداد‌ها و تخفیف‌های آنها مطلع شوید.

پس منتظر چه هستید؟! اگر جای شما بودم، همین حالا به haminvara.com می‌رفتم و اپلیکیشن «همینورا» را دانلود می‌کردم تا به اطلاعات یک میلیون مکان کاربردی دسترسی داشته باشم. «همینورا» قرار است گسترش یابد و به تمامی استان‌های ایران بیاید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.