نگاه بلندمدت؛ رمز موفقیت نازنین دانشور

در نشست خبری تخفیفان عنوان شد

1

یکی از نقاط تمایز ما تصمیم گیری درست در زمان‌های حساسی بود که پیش رو داشتیم. سعی کردیم نگاه بلندمدتی به کارمان داشته باشیم که به نظرم این مهمترین رمز موفقیت ما بود.

در نشست خبری تخفیفان نازنین دانشور بنیان‌گذار این مجموعه، با اصحاب رسانه به مناسبت کسب مقام اول کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه به گفت‌وگو پرداخت.

نازنین دانشور در این نشست ابتدا به روند رشد در مجموعه تخفیفان پرداخت و گفت: ما جزو اندک مجموعه‌هایی هستیم که با وضع اقتصادی فعلی هدف‌گذاری رشد ۱۰۰ درصدی را انجام داده‌ایم و در سال‌های اخیر معمولا رشد ۱۰۰ یا بالاتر از آن را تجربه کرده‌ایم که برای سال ۹۷ و با تمام مشکلاتش هم قسم شدیم تا بتوانیم این رشد را محقق کنیم و برای سال ۹۸ نیز به دنبال کسب این مقدار از رشد هستیم.

دولت و بسیاری از نهادها هنوز با اکوسیستم غریبه هستند

نازنین دانشور در نشست خبری تخفیفان این جایزه را  افتخاری برای اکوسیستم استارتاپی ایران عنوان کرد و گفت: وقتی صحبت از این جایزه و مسابقه شد فکر نمی‌کردم که به این مقدار بزرگ باشد و بتواند توجهات را به سمت من و ایران جلب کند ولی بعد از اینکه توانستم این جایزه را از آن خود کنم به این فکر کردم که این جایزه در شرایط بد اقتصادی فعلی به عنوان یک بارقه امید عمل خواهد کرد و به همین جهت باید به کل اکوسیستم تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر بیش از ۱۷۰ نیروی مستقیم داریم که البته در ۸ ردیف شغلی جدید نیز در حال جذب نیرو هستیم. ما در مدت فعالیت خود بیش از ۴۰ هزار کسب و کار مختلف را درگیر کار خود کردیم و توانستیم فروش‌های بسیار زیادی را برایشان ایجاد کنیم. ما عملا تبدیل به یک هاب برای ارائه خدمات شدیم و تمرکز ویژه‌ای در حوزه گردشگری خواهیم داشت.

علیرغم وجود رقبای بسیار در زمینه فعالیت تخفیفان، دانشور اعتقاد دارد که یکی از نقاط تمایز تخفیفان تصمیم گیری درست در زمان‌های حساس بوده است. موسس تخفیفان توضیح می‌دهد: ما سعی کردیم در هر مرحله از فعالیت به درستی اوضاع را مدیریت کنیم و تصمیم‌هایی را بر اساس اصول و روش‌های درست اتخاذ کنیم و نگاه بلندمدتی به کارمان داشته باشیم که به نظرم این مهمترین رمز موفقیت ما بود.

[bs-quote quote=”ما سعی کردیم در هر مرحله از فعالیت به درستی اوضاع را مدیریت کنیم و تصمیم‌هایی را بر اساس اصول و روش‌های درست اتخاذ کنیم و نگاه بلندمدتی به کارمان داشته باشیم که به نظرم این مهمترین رمز موفقیت ما بود.” style=”style-2″ align=”left” author_name=”نازنین دانشور” author_job=”موسس تخفیفان” author_avatar=”https://shanbemag.com/wp-content/uploads/2018/12/DSC_2184-1.jpg”][/bs-quote]

نازنین دانشور در گفت و گوی اختصاصی با شنبه درباره این جایزه گفته بود: این یک جایزه بین‌المللی است که از طرف کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی صنعت، معدن و تجارت منطقه آسیا و اقیانوسیه به برندگان اهدا شد. این کنفدراسیون هر دو سال یک بار این کنفرانس را برگزار می‌کند تا برندگان را معرفی کند. دوره اخیر هم سی‌و‌دومین دوره بود و برای نخستین‌بار است که ایران در بخش کارآفرین جوان، صاحب عنوان نخست و برنده جایزه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار شنبه که آیا  تمرکز روی دستاوردها و اتفاق‌های مثبت چه ریز باشد و چه درشت، می‌تواند به کمرنگ‌شدن فضای ناامیدی‌ها در ایران کمک کند، گفت: در همین شرایط سخت کنونی که جوانان کیف‌شان را دست‌شان گرفته‌اند و به امید یافتن موقعیتی برای راه‌اندازی کسب‌وکار از ایران می‌روند، دریافت این جایزه می‌تواند پیامی برای ماندن در خودش داشته باشد. اعتقاد خود من هم این است که باید روی دستاوردها تمرکز کنیم. دستاوردها را تبلیغ کنیم و نمایش بدهیم تا مردم ببینند که در همین شرایط، آدمی از جنس خودشان توانسته کاری بکند، موفقیتی به دست بیاورد و کسب‌وکاری داشته باشد، در این صورت امید از بین نمی‌رود.

دانشور در پایان نشست خبری تخفیفان از برنامه ورود این مجموعه در سرمایه گذاری روی کسب و کارهای نوپا خبر داد و گفت که به زودی خبرهای جدیدی از تخفیفان خواهیم شنید.

 

گفتگوهای شنبه با نازنین دانشور:

مجبورم برای ماندن در بازار بجنگم

جذب سرمایه خارجی باید بر پایه انتقال دانش و تکنولوژی باشد

نازنین دانشور در یلدای استارتاپی ۹۵ (به همراه ویدیو):

استارتاپ‌ها از کمبود‌ها فرصت می‌سازند

۱ دیدگاه
  1. کاوه می‌گوید

    فقط نمایش! ادعای رشد ۱۰۰ درصد در سال ۹۷ خنده داره. لطف کنند kpi هاشون رو اعلام کنند. در آمد،تعداد یوزر فعال، تعداد سفارشات که مطمئنا ملاک نبوده. این خانم فقط نمایشه. اگر حمایت سرآوا و سرمایه گذار سوئدی نبود مسلما تا حالا تعطیل شده بود. تخفیفان مثل بیماری می مونه که توی کماست، فقط به زور زنده نگه داشتندش.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.