انتخاب سردبیر

مزایای بی‌نظیر آچاره برای مشتریان و روش‌های ثبت سفارش رایگان

مزایای بی‌نظیر آچاره برای مشتریان و روش‌های ثبت سفارش رایگان

پیشرفت فناوری و مشغله فراوان همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مردم به‌مرور زمان نیازمند سرویس‌های متفاوتی نسبت به گذشته شوند.

به‌‌دنبال این تغییرات برخی از استارتاپ‌های نوآفرین همچون آچاره برای دسترسی آسان‌تر به انواع خدمات برای مردم، کار خود را آغاز کردند. آچاره با گذشت زمان توانسته رضایت بخش زیادی از کاربران را به‌سمت خود جلب کند.

برای شناخت مزایای آچاره، ما را در این مقاله همراهی کنید. همچنین درباره چگونگی ثبت درخواست در این مجموعه هم صحبت خواهیم کرد.

مزایای آچاره برای مشتریان چیست؟

برخی از مهم‌ترین مزایای آچاره به‌شرح زیر هستند:

ثبت سفارش کاملا رایگان

زمانی که شما درخواست خود را در آچاره ثبت می‌کنید هیچ هزینه‌ای بابت ثبت سفارش پرداخت نخواهید کرد. هزینه نهایی گاهی توسط متخصصین (همانند تعمیرکاران لوازم خانگی) مشخص و گاهی از ابتدا تعیین می‌شود.

قوانین حساب‌شده و دقیق آچاره

در آچاره جهت جلوگیری از هرگونه مشکل برای مشتریان، قوانین به طور دقیق توضیح داده شده‌اند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • متخصصین آچاره در حین ارائه خدمات اجازه مصرف دخانیات ندارند. آن‌ها باید مراقب رفتار خود باشند و از هرگونه فعالیت نامتعارف و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران پرهیز کنند.
  • از سوی دیگر، مشتری‌ها باید تقاضای خود را دقیق بیان کنند و اگر حیوان خانگی در منزل دارند، موضوع را قبل از حضور متخصص آچاره، اطلاع دهند.
  • مشتری باید زمان حضور و جنسیت متخصص آچاره را از قبل اعلام کند تا آچاره با برنامه‌ریزی و مطابق با درخواست مشتری، آن‌ها را به محل اعزام نماید.

استفاده از نیروهای متخصص

آچاره برای هر نیازی، متخصص مربوط به آن را دارد. در واقع شما با افراد متخصصی در تماس هستید که آموزش‌دیده‌ و آماده ارائه بهترین خدمت‌‌ به شما هستند.

البته اگر نیروی متخصص آچاره نتوانست کار خود را به‌طور دقیق انجام دهد، جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ زیرا مجموعه آچاره اعتقاد دارد که کار فرد مراجعه‌کننده به آن‌ها باید به درستی انجام شود.

در این موقعیت، متخصص یا گروه دیگری توسط آچاره جایگزین می‌شوند و کار را به‌ پایان می‌رساند تا مشتری تجربه رضایت‌بخشی داشته باشد.

امتیاز‌دهی و نظرات دیگر مشتریان

مجموعه آچاره بخشی در سایت خود برای بیان نظرات و امتیازات مشتریان در نظر گرفته است؛ در واقع بعد از انجام کار، مشتریان نظرات خود را به‌راحتی با دیگران در این قسمت در میان ‌می‌گذارند.

افراد متخصصی که در آچاره امتیاز پایین می‌گیرند، توسط کارشناسان پشتیبانی آچاره ارزیابی دقیق می‌شوند.

برای مشتریانی که ناراضی هستند همان‌طور که پیش از این گفتیم، متخصص دیگری برای انجام کار اعزام خواهد شد.

نظارت آچاره بر فعالیت متخصصین

زمانی که برای امور خود از خدمات افرادی به‌غیر از متخصصین آچاره، استفاده می‌کنید، ممکن است سرویس بدی به شما ارائه دهند و سبب بروز مشکلاتی برای شما شوند.

برای این چنین مشکلات پیش‌آمده، شما خودتان باید با فرد برخورد کنید؛ اما در آچاره تیم کارشناسی و واحد پشتیبانی برای جلب رضایت شما حضور دارند و برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

حفظ حریم شخصی مشتری

آچاره جهت حفظ حریم شخصی مشتریان خود تلاش کرده است که تمامی اطلاعات کاربران، به طور محرمانه نزد خود باقی بماند. در همین راستا دسترسی به چنین اطلاعاتی توسط اشخاص ثالث (به‌جز مقام صالح) ممنوع است.

استخدام سخت و موشکافانه در آچاره

افراد متخصص برای استخدام در آچاره مراحل سختی می‌گذرانند. در این مسیر، آچاره از آن‌ها گواهی عدم سوء‌پیشینه و عدم اعتیاد می‌گیرد و از لحاظ اخلاقی هم آن‌ها را ارزیابی می‌کند.

آچاره چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

آچاره بزرگترین مرجع ارائه‌دهنده خدمات آنلاین شخصی و منزل است. خدمات در آچاره در دسته‌بندی‌های زیر ارائه می‌شود:

  • تمیزکاری و نظافت: شامل نظافت منزل – مبل شویی – قالیشویی – نظافت راه پله و …
  • خدمات خودرو : شامل تعویض روغن در محل – مکانیک سیار – شارژ گاز کولر و …
  • خدمات تعمیر لوازم خانگی مانند: تعمیر ظرفشویی بوش آچارهتعمیر لباسشویی بوش آچاره و …
  • خدمات جابجایی و اسباب کشی
  • خدمات زیبایی در محل: شامل لیفت و لمینت مژه و ابرو – اکستنشن مو و …
  • خدمات ساختمان: نقاشی – بازسازی خانه – بنایی و …

ثبت سفارش در آچاره چگونه انجام می‌شود؟

برای ثبت درخواست در آچاره می‌توانید از چندین روش با توجه به امکاناتی که در دست دارید، اقدام کنید. این راه‌ها به‌شرح زیر هستند:

ورود به وب‌سایت آچاره: به وب‌سایت آچاره وارد شوید و پس از انتخاب نوع سرویس مورد نیاز، ثبت سفارش خود را دقیق انجام دهید.

نصب اپلیکیشن آچاره: نصب اپلیکیشن راه دیگری است که به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را ثبت و از تخفیف‌ها اطلاع پیدا کنید. برای نصب باید به سیستم‌عامل گوشی خود توجه کنید.

تماس با شماره 1471: افرادی که علاقه‌ای به استفاده از اینترنت ندارند یا شبکه اینترنتی در دسترسشان نیست؛ می‌توانند از طریق شماره‌گیری 1471 و صحبت با کارشناسان از ساعت 8 الی 21 سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.