خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم

0

می‏خوای بدونی چطوری کمتراز ۵ دقیقه اکانت پابجی رو شارژ کنی؟ خرید یوسی از اوریکس  گیم و از دست نده..

امروزه با تبدیل بازی‏های موبایلی به یک سرگرمی جذاب، کمپانی‏های بازی‏سازی مدام در حال آپدیت و یا خلق بازی‏های هیجان انگیز می‏باشند. بازی پابجی موبایل که یک بازی سوم شخص است، جزو محبوبترین بازی‏های موبایلی در میان جوانان و نوجوانان محسوب می‏شود و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. کاربردی‏ترین آیتم در بازی پابجی موبایل، خرید یوسی PUBG Mobile است. خرید یوسی می‏تواند به شما در ارتقاء سطح بازی و همچنین دسترسی به آیتم‏های جذاب غیر رایگان در بازی کمک کند. اگر به دنبال خرید UC اورجینال و اصلی هستید، ما فروشگاه قانونی ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم. چرا که ضمن اورجینال بودن محصولات، از قیمت پایین‏تری نسبت به دیگر فروشگاه‏ها و همچنین واریز سریع (زیر ۵ دقیقه) برخوردارند. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم
  • نحوه خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم
  • انجام الایت و الایت پلاس با خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید محصول

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس  گیم

همانطور که می‏دانید، یوسی ارز درون برنامه‏ای بازی پابجی موبایل است که با توجه به محدودیت‏های حاکم بر ایران، تنها راه دریافت آن، خرید از فروشگاه معتبری همچون اوریکس  گیم می‏باشد. به طور کلی کاربردهای خرید یوسی عبارتند از:

  • ارتقاء سریعتر سطح بازی و افزایش شانس برنده شدن در بازی
  • شخصی سازی کاراکتر بازی با خرید لباس‏ها و اسکین‏های مختلف
  • امکان شرکت در رقابت‏های رویال پس و الایت رویال پس
  • بهره‏مندی از جوایز ارزنده گردونه شانس و دستیابی به جوایز ارزنده صندوق‌های پرمیوم

خرید یوسی می‏تواند تجربه بازی پابجی موبایل را برای شما لذت‏بخش‏تر کند. علاوه بر یوسی می‏توانید برای خرید GEM Mobile Legends و یا طرفداران بازی PUBG New State، برای خرید انسی نیو استیت پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس  گیم اقدام و بسته‏های ارزان قیمت را با ارسال آنی (کمتر از ۵ دقیقه) خریداری کنید.

نحوه خرید یوسی از فروشگاه اوریکس  گیم

نحوه خرید یوسی از فروشگاه اوریکس  گیم

شما کاربران عزیز می‏توانید خرید یوسی را هم از طریق آیدی عددی بازی و هم از طریق ورود به اکانت انجام دهید. برای خرید یوسی با آیدی، تنها با قرار دادن آیدی عددی و نام اکانت در کادر مربوطه در کمتر از ۵ دقیقه بسته خریداری شده در اکانت شما شارژ می‏شود. اما در خرید یوسی با ورود به اکانت، شما با قرار دادن اطلاعات اکانت خود به همکاران ما اجازه ورود به اکانت را داده و مستقیم از درگاه پرداخت درون بازی، یوسی در اکانت شما شارژ می‏شود. این روش زمان بر است ولی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

انجام الایت و الایت پلاس با خرید یوسی از فروشگاه اوریکس  گیم

یکی از رویدادهای پرطرفدار در بازی پابجی موبایل، الایت و الایت پلاس است که برای فعال‏سازی آن نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید. مدت زمان این رویداد دوماه است که بازیکنان بایستی در این مدت لول آرپی خود را به ۱۰۰ برسانند تا بتوانند از جوایز ارزنده آن بهره‏مند شوند. یکی از پیشنهادهای جذاب و اقتصادی برای الایت کردن علاوه بر خرید یوسی با قیمت ارزان از فروشگاه اوریکس  گیم، خرید پرایم پلاس از این فروشگاه می‏باشد. چرا که با خرید پرایم پلاس علاوه بر اینکه می‏توانید با یوسی‏های آن الایت را در بازی فعال کنید، به کلی جوایز فوق العاده دیگر نیز دسترسی پیدا می‏کنید.

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

فروشگاه اوریکس‏  گیم، با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی معتبرترین فروشگاه برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال می‏باشد. از یک تیم پشتیبانی قوی آنلاین و ۲۴ ساعته برخوردار است و محصولات را در پک‏های متنوع و با تضمین ارزانترین قیمت و واریز سریع ( زیر ۵ دقیقه) به شما کاربران عزیز ارائه می‏دهد. همچنین می‏توانید به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است، پس در این مورد پیش رو باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.