لیتیوم؛ مراقب مشتریان در مجازستان

استارتاپی که پشتیبانی از مشتریان برندها را برعهده دارد

0

اخیرا استارتاپ‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهند از طریق کانال‌های دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط باشند. یکی از این شرکت‌ها که در حوزه تولید نرم‌افزار در این زمینه بنیانگذاری شده، شرکت لیتیوم تکنولوژی (Lithium Technologies) است.

اخیرا استارتاپ‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهند از طریق کانال‌های دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط باشند. یکی از این شرکت‌ها که در حوزه تولید نرم‌افزار در این زمینه بنیانگذاری شده، شرکت لیتیوم تکنولوژی (Lithium Technologies) است.

لیتیوم در سال ۲۰۰۱ به عنوان تولیدکننده فناوری‌هایی برای رتبه‌بندی حرفه‌ای و برگزاری مسابقات و نیز میزبانی تعدادی از سایت‌های بازی محبوب بنیانگذاری شده است. بنیانگذاران این شرکت عبارتند از: لایل فانگ، میشل تواتی، کرک یوکومیزو، جان جاه، نادر علیزاده، مایکل یانگ‌ و مت ایرس.

لیتیوم تکنولوژی از مجموعه‌ای از محصولات برای بازاریابی دیجیتالی و پشتیبانی اجتماعی از مشتریان تشکیل شده است. این مجموعه‌ها به شرح زیر هستند:

لیتیوم کامیونیتیز: مرکزی برای مکاتبات دیجیتالی یک برند

لیتیوم ریسپانس: یک ابزار مراقبت اجتماعی از مشتریان

لیتیوم ریچ: یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی

پلتفرم نرم‌افزار به عنوان خدمات لیتیوم دارای کاربردهای آنلاین متنوع است از قبیل تالارهای گفت‌وگو، وبلاگ‌ها، مدیریت نوآوری، بررسی محصول‌ و پایگاه‌های داده با پردازش کسب‌و‌کار مدیریت روابط با مشتریان سنتی و مبتنی بر وب.

این شرکت یک کنفرانس سالانه نیز به نام لینک برگزار می‌کند که برای ارائه راهبردهای دیجیتالی در حوزه مشارکت اجتماعی مشتریان طراحی شده است. این کنفرانس‌ها بیش از ۹۰۰ شرکت‌کننده دارد. در سال ۲۰۱۲ یکی از مشاوران فناوری پیشرفته سیلیکون‌ولی به نام جفری مور به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره به این شرکت پیوست.

پلتفرم نرم‌افزار به عنوان خدمات لیتیوم دارای کاربردهای آنلاین متنوع است از قبیل تالارهای گفت‌وگو، وبلاگ‌ها، مدیریت نوآوری، بررسی محصول‌ و پایگاه‌های داده با پردازش کسب‌و‌کار مدیریت روابط با مشتریان سنتی و مبتنی بر وب

در اکتبر همان سال، لیتیوم شرکت سوشیال دایمکس را که ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای مبتنی بر فضای ابری بود، خریداری کرد. این شرکت به مراکز تماس بزرگ امکان می‌دهد تا خدمات مشتریان خود را مدیریت کنند. در فوریه سال ۲۰۱۴ نیز لیتیوم شرکت کلوت را خریداری کرد.

یک سال بعد، لیتیوم و مایکروسافت یک قرارداد راهبردی امضا کردند تا تعاملات اجتماعی لیتیوم و داده‌های آن را در مایکروسافت داینمیکس یکپارچه‌سازی کنند.

در سال ۲۰۱۷ نیز این شرکت توسط یکی از شرکت‌‌های پیشرو در سرمایه‌گذاری روی کسب‌و‌‌کارهای نرم‌افزاری، داده و فناوری به نام ویستا اکوییتی پارتنرز خریداری شد.

لیتیوم تکنولوژی در آستین، نیویورک، پورتلند، لندن، پاریس، سنگاپور، سیدنی، زوریخ و بنگلور دفاتری دارد. این شرکت خدمات خود را به مشتریان شرکتی بزرگ اعم از اچ‌پی، بست بای، سونی، کامکست، ای‌تی‌اندتی، سفورا، گوگل، اسکای، سامسونگ‌ و مایکروسافت به فروش می‌رساند.

وال استریت ژورنال این شرکت را در بین ۵۰ شرکت برتر در سال ۲۰۱۲ قرار داده است. در همان سال، یکی از شرکت‌های تحلیلی به نام گارتنر از این استارتاپ به عنوان یک شرکت موفق در اجرای راهبردهای اجتماعی و ویژن‌های بلند‌مدت معرفی کرد.

گلاس‌دور نیز این شرکت را یکی از بهترین مکان‌ها برای کار کردن در سال ۲۰۱۴ می‌دانست و جایزه انتخاب کارمندان گلاس‌دور را به آن اهدا کرد.

در سال ۲۰۱۵، لیتیوم جایزه بهترین وب‌سایت نرم‌افزاری کامپیوتر وب‌آوارد را دریافت کرد. یک سال بعد، این شرکت در فهرست کلاود ۱۰۰ فوربس قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.