فراخوان دوره شتابدهی تکنوتجارت تمدید شد

فرصت دوباره برای حضور در یک رویداد بزرگ

0

با توجه به استقبال متقاضیان و درخواست استارت‌آپ‌های متقاضی برای شرکت در اولین دوره جذب استارت‌آپ‌ در واحد شتابدهنده مرکز نوآوری بانک تجارت، مهلت ثبت درخواست در این فراخوان تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

بر این اساس، فراخوان شتابدهی شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) که در راستای حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فین‌تک با محورهای فناوری مالی (لندتک، ولث‌تک، بلاکچین و رمزارز، اینشورتک) و تجارت الکترونیک آغاز شده بود، تا پایان فصل بهار ادامه خواهد شد.

این در شرایطی است که پیش از این و به جهت درخواست‌های متعدد متقاضیان شرکت در اولین دوره شتابدهی تکنوتجارت، سقف میزان سرمایه بذری قابل ارائه در این دوره از ۲۵۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود.

استارت‌آپ‌هایی که در جریان این فراخوان پذیرفته شوند می‌توانند علاوه بر استفاده از ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه بذری به صورت نقدی و غیرنقدی از خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های تخصصی و عمومی در حوزه فین‌تک و تجارت الکترونیک، استقرار در فضای کار اشتراکی، حمایت و دسترسی به شبکه غنی بانک تجارت جهت ورود به بازار، سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه در راند بعدی و بسیاری از خدمات دیگر بهره‌مند شوند.

با اعلام تمدید مهلت ارسال درخواست، متقاضیان برای شرکت در این فراخوان تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند که پس از کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت acc.technotejarat.ir و یا شماره تماس ۵۸۳۰۲-۰۲۱ با مراجعه به سایت startup.technotejarat.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.