عکس‌ها را باهم بُر بزنید

0

با استفاده از این برنامه کاربردی مشهور و پرطرفدار می‌توانید کولاژهای فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید و جلوه‌های ویژه را به عکس‌ها، پس‌زمینه‌ها و قاب‌ها اضافه سازید و متن مورد نظر خود را روی کولاژ بنویسید.

میکس‌فوتوز کولاژهای متنوعی دارد. تعداد عکس‌هایی که در یک کولاژ می‌توانند قرار بگیرند بین ۲ تا ۶ عکس است. این قابلیت نیز وجود دارد که با دو انگشت عکس را بزرگ و کوچک کنید یا آن را بچرخانید. به‌علاوه، کاربر می‌تواند متن مورد نظر خود را با فونت‌های مختلف، رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگون روی عکس قرار دهد. همچنین مرز بین عکس‌ها را می‌توان پیکربندی کرد. تعداد زیادی پس‌زمینه‌ مختلف با رنگ‌های گوناگون وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر ویژگی‌های فوق، بیش از ۴۰۰ استیکر و شکلک برای مناسبت‌های مختلف مانند روز مادر، روز پدر، روز عشاق و… در دسترس است.

به نسخه جدید این برنامه، قاب‌های جدید کولاژ اضافه شده‌اند که شامل قاب‌عکس آبشار، حیوانات وحشی، جنگل، ساحل و طبیعت می‌شود. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند کولاژهای عکس منحصربه‌فرد با قاب‌های عکس فوق‌العاده ایجاد کنند.

به‌علاوه امکان ایجاد کولاژهای دوبعدی و آینه‌ای و نیز سه‌بعدی وجود دارد. می‌توان عکس‌ها را پشت سر هم در کولاژ قرار داد و آن را به شکل یک فیلم درآورد. همچنین کاربران می‌توانند خودشان کولاژ مورد نظر خود را طراحی و ذخیره کنند. سپس امکان تغییر کولاژهای موجود در قاب‌های ذخیره‌شده وجود دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.