عصر اکوسیستم LeEco Pioneers چین؛ جایی‌که کاربران آینده را رقم می‌زنند

0

LeEco، یکی از شرکت‌های فناوری پیشرو در چین، اکوسیستم باز و یکپارچه پخش محتوای خود را که از طریق اینترنت و پلت‌فرم فضای ابری کار می‌کند، راه‌اندازی کرده است. این اکوسیستم جدید ادعا می‌کند که محتوا را به طور بی‌وقفه روی انواع دستگاه‌های هوشمند متصل اعم از تلفن هوشمند، تلویزیون، دوچرخه هوشمند و وسایل نقلیه برقی و بدون راننده ارائه می‌دهد.

  •  عصر جدید اکوسیستم‌ها

اکوسیستم جدید LeEco انواع مختلفی از پلت‌فرم‌ها، محتوا، اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های هوشمند متصل را در کنار یکدیگر قرار داده و یک مدل منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد که در آن کاربران در مرکز اکوسیستم هستند. به علاوه طیفی از دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و یک روند پیشنهادها وانتقادات ارائه می‌دهد که به اصلاح و تعریف محصولات آینده کمک می‌کند.

بنیانگذار LeEco می‌گوید: «ما یک مدل کسب‌و‌کار جدید ایجاد کرده‌ایم که دوره بعدی فناوری را هدایت می‌کند. ما با از بین بردن موانع و مرزهای بین صنایع برای ایجاد یک تجربه بهتر و ارزش بیشتر برای افراد و صنایع، دسته‌بندی‌ها را تغییر می‌دهیم.»

LeEco رابط کاربری اکوسیستم را معرفی کرد؛ دو مجموعه تلفن هوشمند به نام‌های Le Pro 3 و Le S3، یک دوچرخه به نام LeEco Super Bike و تلویزیون هوشمند uMax85.

uMax85 تجربه یک سینمای خانگی را با صفحه نمایش ۸۵ اینچی بزرگ با طراحی صنعتی باریک و فناوری برتر ارائه می‌دهد. صفحه نمایش با کیفیت بالا و کیفیت دالبی و پویا، فناوری نمایشگر ۱۹۲۰ رنگی و بلندگوهای Harman Kardon.

این شرکت پس از موفقیت در چین، وارد بازار هند و روسیه شده‌‌ و اکنون قصد دارد دفتر خود را در آمریکا دایر کند.

LeEco وسیله نقلیه برقی خود به نام LeSEE را نیز به مخاطبان آمریکایی معرفی کرد. این وسیله نقلیه دارای طراحی پیشرفته و عملکرد بالاست که در آن از قابلیت شارژ القایی هوشمند استفاده شده است.

تمام این دستگاه‌های پیشرفته در پلت‌فرم فضای ابری LeEco به نام LeCloud کار می‌کنند که یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های فضای ابری در دنیاست.

این شرکت قصد دارد در آینده به جنوب شرق آسیا به ویژه اندونزی نیز وارد شود. در حال حاضر LeEco در حال رسیدگی به شرایط مشارکت با یک شرکت داخلی در این مناطق است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.