شراکت راهبردی زونلی با چاینا موبایل

توسعه اکوسیستم و کاربردهای اینترنت اشیا و بلاک‌چین

0

شرکت زونلی، یک شرکت فناوری تسریع پهنای باند مبتنی بر فضای ابری پیشرو در چین، اعلام کرده است که این شرکت با شرکت اینترنت اشیا چاینا موبایل وارد یک شراکت راهبردی شده اند تا با همکاری یکدیگر با استفاده از فناوری بلاکچین راهکارهای صنعت اینترنت اشیا را توسعه دهند.

یکی از شرکت های تابعه چاینا موبایل روی شبکه اینترنت اشیا تمرکز دارد و تراشه‌هایی را طراحی می‌کند، اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی خانه هوشمند تولید کرده و پلتفرم مدیریت اتصال کارت اینترنت اشیا را توسعه می‌دهد.

طبق این مشارکت، زونلی و چاینا موبایل روی تحقیق و توسعه اپلیکیشن‌های نوآورانه بلاکچین و فناوری اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری خواهند کرد. هر دو شرکت همچنین اطلاعات بازاری درباره آخرین ترند صنعت را به اشتراک می‌گذارند، پشتیبانی ترافیکی ارائه می‌دهند و عملیات محصول را تقویت می‌کنند.

مدیرکل شرکت چاینا موبایل می‌گوید: “زونلی یک پیشرو نواور در فناوری بلاکچین و رایانش فضای ابری است، و چاینا موبایل نیز یکی از بزرگترین شبکه‌های اصلی برای اینترنت اشیا در دنیا را با بیش از ۵۰۰ میلیون اتصال ایجاد کرده است. این دو شرکت با همکاری یکدیگر قابلیت‌های بلاکچین و اینترنت اشیا را به کار می‌گیرند تا تجربه مشتری را بهینه‌سازی کرده و نوآوری فناورانه را تقویت کنند.”

مدیر ارشد اجرایی زونلی نیز می‌گوید: “چاینا موبایل یک ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی پیشرو در دنیا است و در حوزه استفاده از فناوری اینترنت اشیا در چین پیشرو است. زونلی نقاط قوت منحصر به فرد و تجربه بی‌نظیری در فناوری بلاکچین دارد. من معتقد هستم که این شراکت به چاینا موبایل امکان می‌دهد تا از این محصولات در فناوری‌های در حال ظهور اینترنت اشیا استفاده کنند تا کارایی و امنیت ارتقا یابد.”

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.