رویداد تازه پرش در حوزه انرژی

0

شتاب‌دهنده پرش در نظر دارد رویدادی را در حوزه انرژی برگزار کند. بنا به گفته مسئولان پرش، انرژی یکی از اولویت‌های هفت‌‌گانه شتاب‌دهنده پرش برای راه‌اندازی استارتاپ‌هاست. در این رویداد قرار است طی چهار روز یک کسب‌وکار طراحی، ساخته و درنهایت به مرحله فروش محصول برسد. بخش‌های این رویداد شامل آموزش‌هایی درباره روش‌های طراحی مسئله مشتری، روش‌های نوآوری در ساخت محصولات جدید، روش‌های نمونه‌سازی اولیه با حداقل هزینه، روش‌های بازاریابی با حداقل هزینه و ارائه محصول به سرمایه‌گذاران است و مربیان صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط قرار است این مباحث را به شرکت‌کنندگان آموزش دهند.

در روز اول این رویداد شرکت‌کنندگان در بخش صبحگاهی بر اساس تیپ‌های شخصیتی تیم‌بندی می‌شوند و با استفاده از تکنیک‌های طراحی‌شده شکل می‌گیرند. در ادامه با آموزش بوم تجربه مشتری، شرکت‌کنندگان وارد محیط عملی می‌شوند و اقدام به مشاهده عمیق مشتری و ترسیم نمودار تجربه مشتریان می‌کنند تا بتوانند وارد تعریف مسئله شوند.

روز دوم با استفاده از ابزار نوآوری نظام‌یافته، راهکارهای مناسب برای مسائل تعریف می‌شوند تا پس از بررسی‌ها و آزمایش‌های اولیه با نیاز مشتری همخوان و همراه باشند. این عمل موجب می‌شود فرایند نوآوری کوتاه شود و از ارائه محصولات زاویه‌دار با خواست مشتری پیشگیری می‌کند.

در روز سوم با استفاده از ابزارهای لازم، شامل پرینترهای سه‌بعدی و ابزارهای معمول، بعد از برگزاری کارگاه تفکر طراحی بر اساس نیاز و مسئله تعریف‌شده نمونه اولیه به صورت MVP تولید می‌شود. و سعی می‌شود روش‌های مختلف نمونه‌سازی و بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود محیطی برای ساخت نمونه اولیه به مخاطبان آموزش داده شود.

درنهایت در روز چهارم نیز نمونه اولیه آماده‌شده بر اساس نیازسنجی و فرایند نوآوری نظام‌یافته به مشتریان عرضه می‌شود و بازخوردهای لازم از مشتریان دریافت می‌شود و با استفاده از اصول نوآوری نظام‌یافته بازاریابی پارتیزانی طراحی می‌شود. در انتهای روز طی مراسمی داوری هر تیم صورت می‌گیرد و تیم‌ها از نظر میزان انحراف از نیاز مشتریان رتبه‌بندی می‌شوند. 

این رویداد چهارشنبه ۳۰ تیرماه و شنبه ۲ مردادماه برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر مربوط به این رویداد می‌توانید با شماره ۰۷۱۳۲۳۳۲۱۴۸ تماس بگیرید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.