وی‌‌ورک توسعه در سنگاپور را شتاب می‌دهد

0

وی‌ورک یک مرکز ساحلی را در سه طبقه در سنگاپور ساخته است. مرکز بیش از ۷۰۰ عضو اعم از استارتاپ‌ها، صاحبان مشاغل آزاد و شرکت‌ها‌ دارد

از زمان افتتاح اولین شعبه جنوب شرق آسیا در سنگاپور، ابرقدرت همکاری در نیویورک به نام وی‌ورک قصد دارد در سطح شهر فعالیت خود را گسترش دهد. اخیرا این ابرقدرت همکاری، دومین مکان خود را افتتاح کرد که می‌تواند بیش از ۱۰۰۰ عضو‌ را در قلب منطقه کسب‌و‌کار مرکزی جای دهد. علاوه بر دو مرکز که در دو منطقه افتتاح شده‌اند، وی‌ورک قصد دارد تا حد امکان مراکز بیشتری را راه‌اندازی کند تا همگام با رشد تقاضا پیش رود.

یکی از مسئولان در وی‌ورک سنگاپور در مصاحبه‌ای با اینوستر اظهار کرد: «فرصت‌های موجود در این فضای همکاری بیشمار است، زیرا هیچ محدودیتی در این بازار همه‌جانبه وجود ندارد. مفهوم و چشم‌انداز آنچه که ما آن را کار تعریف می‌کنیم، در حال تغییر است. این بازار به طور چشمگیری رشد خواهد کرد و ما مطمئنیم که محیط کاری را تغییر خواهیم داد.»

با وجود اینکه وی‌ورک نسبتا دیر وارد بازار دفترهای مشترک در سنگاپور شده است، پیش‌بینی می‌شود که حتی بیشتر از رقبای خود در ارائه خدمات پیشرفت خواهد کرد و به یک شرکت منحصر‌به‌فرد تبدیل خواهد شد زیرا شبکه جهانی قدرتمندی با ۲۴۲ دفتر در ۲۱ کشور از آن پشتیبانی می‌کند.

طبق گفته وی‌ورک، هدف اصلی آنها ایجاد یک جامعه و یک فرهنگ منحصر‌به‌فرد مبتنی بر این پلتفرم جهانی است. از طریق این جامعه و افرادی که با هم در ارتباط هستند، وی‌ورک قصد دارد نحوه کار انسان‌ها را متحول کند.

با بزرگ‌ترشدن جامعه جهانی وی‌ورک، اعضای این شرکت می‌توانند با هم در این جامعه رشد کنند. علاوه بر سنگاپور، وی‌ورک قصد دارد وارد سایر کشورهای جنوب شرق آسیا اعم از مالزی و اندونزی شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.