دومین یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

0

یلدای کارآفرینان استارتاپی برای دومین بار در استان لرستان به همت همفکر لرستان و با همکاری اتاق بازرگانی استان لرستان در و با حمایت هفته‌نامه شنبه روز پنجشنبه ۲۹ آذر ۹۷ در سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان برگزار خواهد شد.

یلدای کارآفرینان استارتاپی رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا برگزار می شود. سال قبل با حضور حداکثری فعالان اکو سیستم استارتاپی ایران برگزار شد. امسال هم مانند سال گذشته جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی لرستان نیز رویداد «دومین یلدای کارآفرینان استارتاپی» را در لرستان برگزار می کنند.

این رویداد هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارتاپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارتاپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و … برگزار می‌شود.

دومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری لرستان و ایران گردهم می آیند تا از بیم ها و امیدهایشان برای سال ۹۸ بگویند. از مشکلاتی که پشت سر بود و از موانعی که باید گذر کنیم و از آینده پیش روی اکوسیستم استارتاپی لرستان و ایران.

امسال در شب خاطره انگیز یلدا با رویدادی بزرگتر، با شکوه‌تر و برنامه‌هایی متنوع‌تر میزبان فعالان استارتاپی و کارآفرینی لرستان و ایران خواهیم بود. این گردهمایی که در سالن اتاق بازرگانی لرستان برگزار می‌شود، طبق روال هر سال شامل انتقال تجربه و پنل پرسش و پاسخ با حضور کارآفرینان، فعالان استارتاپی و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

همچنین در حاشیه رویداد برای فضایی درنظر گرفته‌شده تا در زمان پذیرایی پیش از برنامه و استراحت بین برنامه و پایان مراسم خود را به دیگران معرفی کرده و از فضای تعاملی موجود برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات موثر استفاده کنند.

در یلدای کار‌آفرینان استارتاپی لرستان آرزو خسروی بنیانگذار استارتاپ فرش آنلاین و حامد ولی پوری بنیانگذار استارتاپ بیمیتو برای جوانان استارتاپی لرستان صحبت خواهند کرد.

یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان برای انتقال تجربه‌ها و توسعه ارتباطات حرفه‌ای است، کارآفرین‌ها، صاحبان ایده، برنامه نویس‌ها، طراح‌ها، سرمایه‌گذاران، مشاوران و سایر علاقمندان به کسب‌وکار در «یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان» گرد هم آمده و در مورد ایده‌ها، استارتاپ‌ها، کسب‌وکارها و علاقه‌مندی‌های خود گفتگو می‌کنند.

لینک ثبت نام در رویداد: 

https://evnd.co/7fEQs

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.