خودتان را کولاژ کنيد!

0

جديدترين برنامه کاربردي اينستاگرام خدمات بهتري را براي ايجاد کولاژ به کاربران ارائه مي‌دهد. اين برنامه کاربردي به شما امکان مي‌دهد با ترکيب عکس‌هاي خود و اشتراک‌گذاري آن‌ها با دوستان، طرح‌هاي بي‌نظيري ايجاد کنيد. کافي است عکس خود را از گالري انتخاب کنيد يا از يک غرفه عکاسي تعبيه‌شده براي عکس‌برداري در همان لحظه استفاده کنيد، سپس مي‌توانيد آن‌ها را بلافاصله در يک کولاژ زيبا بچينيد. طرحي را که از همه بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و سپس آن را ويرايش کنيد. شما به‌آساني مي‌توانيد با حرکات دست خود تغييراتي در عکس‌ها ايجاد کنيد. براي مثال انگشتان را جمع کنيد تا عکس کوچک شود، يا دستگيره‌ها را بکشيد تا اندازه عکس تغيير کند. در اين برنامه ويرايشگر خواهيد بود.

فقط کافي است از خلاقيت خود استفاده کنيد. مي‌توانيد با استفاده از ويژگي‌هاي اين برنامه يک داستان تعريف کنيد، ظاهر خود را نمايش دهيد يا فقط شکل عکس‌هاي معمولي خود را تغيير دهيد.

 ويژگي‌هاي اين برنامه

 ترکيب حداکثر ۹ عکس در يک زمان  استفاده از زبانه چهره‌ها براي تشخيص سريع افراد در عکس ذخيره طرح‌هاي شما در گالري و اشتراک‌گذاري آن‌ها در اينستاگرام يا ساير شبکه‌ها مشاهده آسان ۳۰ عکس آخري که در زبانه اخير انتخاب کرده‌ايد دانلود و شروع ايجاد يک طرح يا کولاژ بلافاصله، بدون ثبت‌نام يا داشتن حساب

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.