حمایت سامسونگ از اکوسیستم استارتاپ‌های خارجی

0

به‌طور خاص، سامسونگ به عنوان یک شتاب‌دهنده استارتاپی در خارج از کره عمل کرده است. یک شتاب‌دهنده استارتاپی نقش مهمی را در پشتیبانی از توسعه و مدیریت استارتاپ‌های جوان دارد. با توجه به صنعت استارتاپی و خدمات اخبار خارجی، سامسونگ آموزش‌های فشرده‌ای را در برنامه‌های شتاب‌دهندگی استارتاپ در هند برگزار کرده است. حدود ۳۰ کارمند در شرکت سامسونگ در این برنامه شرکت کردند.

سامسونگ در تلاش است تا اکوسیستم‌های استارتاپی را نه‌تنها در کره بلکه در خارج از این کشور نیز توسعه دهد.

به‌طور خاص، سامسونگ به عنوان یک شتاب‌دهنده استارتاپی در خارج از کره عمل کرده است. یک شتاب‌دهنده استارتاپی نقش مهمی را در پشتیبانی از توسعه و مدیریت استارتاپ‌های جوان دارد.

با توجه به صنعت استارتاپی و خدمات اخبار خارجی، سامسونگ آموزش‌های فشرده‌ای را در برنامه‌های شتاب‌دهندگی استارتاپ در هند برگزار کرده است. حدود ۳۰ کارمند در شرکت سامسونگ در این برنامه شرکت کردند.

آنها در طول ۲ ماه گذشته از راه دور کار منتورینگ ۲۰ استارتاپ جدید را انجام دادند. در نتیجه، شرکت سرمایه‌گذاری هندی هکس‌پرشنز توانست با کمک سامسونگ به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. به علاوه یک استارتاپ رمزگذاری داده به نام زیروه لبز و یک تولیدکننده کارت‌های اعتباری همراه به نام اولی کردیت جوایز مهمی را دریافت کردند. این برنامه بخشی از فعالیت‌های خدمات داوطلبانه خارج از کره سامسونگ است.

این شرکت فعالیت‌های مشارکت اجتماعی زیادی را در آن سوی مرزهای خود انجام داده است. این ابرقدرت فناوری اطلاعات کره‌ای به احیای اکوسیستم‌های استارتاپی در اندونزی، مالزی، هند و آفریقای جنوبی کمک می‌کند. کارمندان نیز بر اساس تجربه کاری جهانی خود در حوزه‌هایی مانند تحقیقات بازاری، راهبرد قیمت‌گذاری و برنامه‌ریزی به استارتاپ‌ها پشتیبانی ارائه می‌دهند.

حدود ۱۵۰۰ نفر از ۴۳ کشور در این برنامه شرکت کرده‌اند. ۵ استارتاپ برتر که در این برنامه جایزه دریافت کردند، به دفاتر مرکزی سامسونگ دعوت شده‌اند. علاوه بر برنامه‌های خدمات داوطلبانه، این شرکت از استارتاپ‌های جهانی به روش‌های مختلف حمایت می‌کند.

برای مثال برنامه «مولن گیک» که با همکاری دولت بلژیک سازماندهی شد. مولن گیک یک محله زاغه‌نشین در بلژیک است که مهاجران عرب زیادی در آنجا زندگی می‌کنند. سامسونگ این برنامه را برای جوانان آن منطقه برگزار کرده است.

در ژانویه، سامسونگ یک مرکز پشتیبانی استارتاپی در آنجا افتتاح کرد و فضای کاری را در اختیار استارتاپ‌ها قرار داد. در طول این برنامه، ۲۵استارتاپ حدود ۱۵۶ پروژه را انجام دادند.

این شرکت در کره به‌شدت از اکوسیستم استارتاپی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ قصد دارد در طول ۵سال آینده از ۵۰۰ پروژه استارتاپی حمایت کند. به عنوان بخشی از این برنامه، سامسونگ برنامه سرمایه‌گذاری داخلی خود را توسعه خواهد داد و از تجاری‌سازی ۲۰۰ پروژه حمایت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.