برندیست برنده تندیس طلایی کنفرانس ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ

این تندیس طلایی بخاطر ارائه خدمات بازاریابی به استارتاپ علی‌بابا به برندیست تعلق گرفت

0

شرکت بازاریابی و تبلیغاتی «برندیست» که پروژه‌های برنامه‌ریزی و طراحی ارتباطات یکپارچه‌ بازاریابی و برندینگ استارتاپ‌های مطرح کشور را در دست اجرا دارد، جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ را به صورت مشترک با اپراتور «همراه اول» کسب کرد.

از پروژه‌های بزرگ این شرکت، برنامه‌ریزی و طراحی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندینگ شرکت «سفرهای علی‌بابا» صاحب امتیاز برندهای، علی‌بابا، جاباما و هلوپرشیا‌ست. امروز علی‌بابای ۴ساله توانسته ‌با همراهی برندیست عنوان بزرگ‌ترین استارتاپ حوزه گردشگری و رتبه یک فروش بلیت سفر را به خود اختصاص دهد.

امروز برندیست نه‌تنها آژانس تبلیغات و بازاریابی انحصاری هلدینگ توشا (علی‌بابا، جاباما، هلو‌پرشیا و…) است، بلکه به استارتاپ‌های مختلف دیگری که از جمله مهم‌ترین آنها، چاپ‌آقا، ازکی و… است، خدمات یکپارچه بازاریابی و برندینگ ارائه کرده است.

استارتاپ‌های مطرحی که هر کدام در حوزه فعالیت خود، گوی سبقت را از رقبا ربوده‌اند و بی‌شک ارائه خدمات بازاریابی و برندینگ حرفه‌ای در توسعه بازاریابی آنها نقش موثری داشته است. این شرکت بازاریابی و تبلیغاتی با ارائه خدمات متمایز به این استارتاپ‌ها در معرفی و توسعه هر چه بهتر آنها در فضای کسب‌و‌کار ایران، نقش موثری داشته و این موضوع نشان‌دهنده هوشمندی این شرکت در اتخاذ تصمیم‌های درست و به‌موقع بازاریابی است.

حال جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به دلیل نقش اثربخش برندیست در توسعه بازاریابی مشتریانش ارائه شده است. البته برندیست جوایز دیگری چون شاهین طلایی و نقره‌ای جشنواره تبلیغات در حوزه روابط عمومی، تندیس بلورین جشنواره تبلیغات در حوزه تحقیقات بازار و لوح تقدیر در این جشنواره بابت ارائه خدمات برندینگ را دریافت کرده ‌‌و حالا با دریافت جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، مسئولیت بیشتری بر شانه‌های خود حس می‌کند.

این جایزه که از ارزشمندترین جوایز حوزه ارتباطات بازاریابی است، پس از ارزیابی دقیق تیمی خبره از اساتید و کارشناسان مجرب دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از شرکت‌های مطرح در حوزه بازاریابی و برندینگ در سطح کشور به صورت مشترک به «برندیست» و «همراه اول» تعلق گرفت.

شاخص های جایزه تندیس طلایی

شاخص‌های ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، مواردی چون پیش‌نیازهای اساسی، تبلیغات، روابط عمومی، حامی‌گری و رویدادها، بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال، پیشبرد و فروش و نیروی انسانی بود.

برندیست به عنوان مشاور و آژانس بازاریابی و تبلیغات مشتریان خود، نقش بزرگی در برندسازی، موفقیت و توسعه کسب‌و‌کار آنها داشته است. بدون‌شک، کسب‌و‌کار بدون محصول قوی موفق نخواهد بود، اما نمی‌توان تاثیر شایان برندیست را در موفقیت آنها را نادیده گرفت.

در حال حاضر علی‌بابا به عنوان مهم‌ترین مشتری برندیست، یکی از ۵ استارتاپ بزرگ اکوسیستم کسب‌و‌کارهای نوپای کشور است و همچنین جاباما به عنوان یکی دیگر از بازیگران مطرح حوزه گردشگری است که از خدمات بازاریابی و تبلیغات برندیست بهره می‌برد.

ثبت این موفقیت‌ها در پروند‌ی کاری برندیست گویای هوشمندی این شرکت و همچنین شناخت درست و دقیق بازار، مخاطبان و تمام فاکتورهای موثر در تبلیغات است.

کنفرانس ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی برندینگ در ۲۵ و ۲۶ دی ماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.