بدون دغدغه در فضایی حرفه‌ای کار کنید

تجربه‌ای متفاوت با دفاتر کار اشتراکی سروکورپ

0

داشتن یک دفتر کار کامل، مجهز و مدرن آرزوی صاحب هر کسب‌وکاری است که دستیابی به آن نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی می‌شود. یافتن جای مناسب، آماده‌کردن آن، تجهیز آن با مبلمان و فراهم‌کردن زیرساخت‌های ارتباطی نظیر تلفن و غیره، زمان و هزینه زیادی می‌طلبد. دفاتر کار اشتراکی سروکورپ اما این چالش را به بهترین شکل برطرف کرده است.

سروکورپ یک شرکت استرالیایی ارائه‌کننده خدمات دفاتر کار اشتراکی و اختصاصی است که از ۳ سال پیش وارد ایران شده. فضای کار اشتراکی سروکورپ شامل فضای بزرگی با چینش و طراحی گوناگون است که در آن افراد می‌توانند یک میز اختصاصی یا اشتراکی در اختیار داشته باشند. در فضای کار اشتراکی سروکورپ، تمامی امکانات اداری موردنیاز بنابر درخواست افراد، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

تجربه کار در چنین فضایی می‌تواند لذت‌بخش باشد. البته کار در فضای اشتراکی سروکورپ تنها به داشتن یک میز ختم نمی‌شود، بلکه قبل از آن، شما یک نشانی معتبر در بهترین منطقه اداری تهران دارید. شماره تلفن ثابت و کار در فضایی حرفه‌ای با استانداردهای جهانی، از جمله امتیازهای این فضا‌ست.

علاوه بر آن، شما می‌توانید از تمام امکانات اداری موجود در فضا بهره ببرید و یا برای خود منشی یا دستیار اختصاصی داشته باشید که تلفن‌های شما را پاسخ می‌دهند و قرارهای ملاقات و بسته‌های پستی شما را مدیریت می‌کنند. همچنین دستیار اختصاصی شما فعالیت‌هایی از قبیل یادداشت‌برداری از جلسات، ترجمه و‌… را به عهده خواهد گرفت. در کنار اینها، اینترنت امن پرسرعت، تمامی تجهیزات اداری و یک تیم پشتیبانی فنی را در اختیار خواهید داشت.

فضای کار اشتراکی سروکورپ همچنین به شما این امکان را می‌دهد که دایره ارتباطات خود را گسترش دهید.

جامعه سروکورپ

افرادی که عضو شبکه سروکورپ هستند، می‌توانند از طریق پلتفرم Servcorp Community (جامعه سروکورپ)، با شبکه ۴۰هزار نفره عضو این مجموعه در سراسر دنیا که مجموعه‌ای از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف هستند، ارتباط برقرار کنند. این یعنی فرصت آشنایی با افراد جدیدی که باعث رشد کسب‌وکار شما می‌شوند.

دفاتر کار مجازی، یکی دیگر از خدمات پیشرو سروکورپ است. دفتر کار مجازی یعنی تمام خدمات یک دفتر کار، به جز فضای فیزیکی آن! چیزی که مناسب افراد و کسب‌وکارهایی است که مدام در حال سفر هستند. با دفاتر کار مجازی می‌توانید روزی ۳ساعت از دفاتر کار سروکورپ در ۱۶۰ نقطه جهان استفاده کنید. این یعنی در زمان سفر، دیگر نیازی به کار کردن در هتل یا لابی هتل نخواهید داشت.

شرکت سروکورپ با داشتن ۴۰ سال سابقه امروز در بیش از ۱۶۰ نقطه جهان، دفتر دارد و به ارائه خدمات گوناگونی از جمله دفتر کار اختصاصی، میز کار اختصاصی، میز کار اشتراکی، دفتر کار مجازی، اتاق جلسات و سالن کنفرانس می‌پردازد. این شرکت در حال حاضر در دو نقطه تهران دفاتر کار اختصاصی و اشتراکی ارائه می‌کند.

دفاتر سروکورپ در ساختمان پارک در خیابان ولیعصر روبه‌روی پارک ملت (شماره تلفن: ۷۵۹۸۱۷۰۰) و طبقه ۱۵ برج کیان در خیابان ولیعصر بالاتر از ظفر (شماره تلفن: ۷۵۹۸۱۳۰۰) واقع شده‌اند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.