یک فضای کار در سطح جهانی

آشنایی با شرکت سروکورپ، ارائه‌دهنده خدمات فضای کاری مشترک

0

فضای کاری اشتراکی یا Coworking یکی از ارمغان‌های دنیای تکنولوژی به حساب می‌آید. البته که این نوع از کار‌کردن، به سال‌های بسیار دور باز‌می‌گردد اما طبق تحقیقات، از سال ۲۰۰۶ تا‌کنون، میزان استقبال شرکت‌ها و استارتاپ‌ها از این نوع فضای کار، هر سال دو برابر شده است. یکی از قدیمی‌ترین و پیشروترین شرکت‌های فضای کار اشتراکی، شرکت استرالیایی سروکورپ است که کار خود را از سال ۱۹۷۸ آغاز کرده و هم‌اکنون بیش از ۱۶۰ دفتر در اقصی‌نقاط دنیا دارد؛ از نیویورک گرفته تا هنگ‌کنگ و البته تهران.

دفتر سروکورپ در ایران، ۳سال پیش کار خود را در منطقه‌‌ ولیعصر و در برج پارک آغاز کرد. در این ۳سال، سروکورپ ایران توانسته مسیر پیشرفت خود را به خوبی طی کند‌ و شعبه‌ دوم خود را باز هم در تهران و در برج کیان در منطقه‌‌ خیابان ولیعصر افتتاح کند. اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که سروکورپ، تفاوت‌های آشکاری با دیگر کسب‌و‌کارهای مشابه با خود – حتی در سرتاسر جهان – داشته باشد؟

سروکورپ خدمات گوناگونی از جمله دفاتر کار اختصاصی، میز اختصاصی، میز اشتراکی و اتاق جلسه و سالن کنفرانس ارائه می‌کند. دفاتر کار مجازی نیز یکی دیگر از سرویس‌های کاربردی این مجموعه است که شامل نشانی معتبر، ‌شماره تلفن و منشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌ها و مدیریت بسته‌های پستی می‌شود.

  • امکانات بی‌رقیب

افراد یا شرکت‌هایی که در سروکورپ دفتر دارند، به جای اینکه هزینه یک دفتر کامل و استخدام نیرو و غیره را بپردازند، تنها گوشه‌ای از هزینه یک دفتر کامل را برای مدتی که آن را در اختیار می‌گیرند، می‌پردازند. در مقابل این هزینه، شرکت‌ها از یک دفتر شیک و مدرن با امکانات و زیرساخت‌های بسیار پیشرفته ارتباطی بهره می‌برند. چیزی که سروکورپ را به مکانی ویژه تبدیل می‌کند، این است که این شرکت، مسئولیت همه موارد مربوط به دفتر را به عهده می‌گیرد تا مشتریان فقط ‌روی کار خود متمرکز باشند.

به عبارت دیگر، اینترنت شما،‌ امکانات تماس تصویری و کنفرانس ویدئویی، نیروی خدماتی دفتر، منشی، پذیرش و استقبال از مهمان‌ها،‌ پذیرایی و… همه از سوی سروکورپ تامین می‌شود تا افراد نگرانی در این باره نداشته باشند. علاوه‌ بر آن، قراردادهای سروکورپ منعطف بوده و می‌توانند بسته به نیاز مشتری از یک روز تا چند سال، بسته شوند.

این گروه همچنین فضای برگزاری جلسه را نیز ارائه می‌کند؛ اتاق‌هایی مجهز و مدرن که امکان برگزاری جلسه‌های مختلف از یک جلسه کوچک یکی‌دوساعته تا جلسه‌های طولانی هیات مدیره و با ظرفیت نفرات بالا را فراهم می‌کند. این اتاق‌ها، مانند دیگر خدمات سروکورپ می‌توانند به‌راحتی به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن اختصاصی این شرکت و ظرف چند دقیقه، رزرو شوند.

از دیگر خدمات سروکورپ، امکان داشتن یک دستیار شخصی است که می‌تواند کارهای اداری مانند تایپ، ترجمه، تهیه صورتجلسه، انجام هماهنگی و … را برای شما انجام بدهد. در کنار همه اینها، انواع ماشین‌های اداری و امکانات سخت‌افزارهای استاندارد مانند فکس، پرینتر، اسکنر و… از پیش تهیه شده‌اند و در اختیار شما خواهند بود.

  • در سراسر جهان دفاتر کار داشته باشید

نکته دیگر در سروکورپ این است که هنگامی‌ که شما در یکی از دفاتر این شرکت حضور دارید و مشتری آن می‌شوید، درواقع تمام دفاتر سروکورپ در سراسر جهان را در اختیار خواهید داشت. اگر به یکی از ۵۴ شهر در ۲۳ کشور جهان سفر کنید، با یک هماهنگی ساده، سروکورپ دفتر اختصاصی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و در یکی از ۱۶۰ دفتر سروکورپ می‌توانید به کارهایتان برسید یا جلسه‌هایتان را برگزار کنید.

سروکورپ از این ویژگی خود استفاده دیگری هم کرده است و اگر در یکی از این شهرها نیاز به کمک داشته باشید، نیروهای این شرکت می‌توانند بدون آنکه به حضور شما نیازی باشد، کارهایتان را برای شما انجام بدهند.

  • دایره ارتباطات خود را گسترده کنید

مهم‌ترین نکته‌ اما جامعه‌ای است که از مشتریان خود ساخته است. این شبکه، از ۴۰ هزار مشتری فعلی سروکورپ در سراسر دنیا تشکیل شده که به‌راحتی به آنها دسترسی خواهید داشت. این شبکه که از افراد حرفه‌ای بین‌المللی تشکیل شده به شما کمک می‌کند تا بتوانید کسب‌‌و‌کار خود را گسترش بدهید یا برای رفع نیازهای کسب‌و‌کار خود یا کشف بازارهای جدید به آنها رجوع کنید.

  • سروکورپ در ایران

سروکورپ از ۳سال پیش فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. این شعبه مانند بقیه شعبه‌های سروکورپ در سرتاسر جهان، از استانداردهای اصلی شرکت تبعیت کرده و همواره نسبت به ویژگی‌های خود حساس است. مواردی همچون آموزش مستمر به کارکنان خود و حساسیت نسبت به زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها و البته امنیت و رازداری که نسبت به مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

شرکت‌هایی در ابعاد متوسط (با حدود ۱۰نفر نیروی کار)، افرادی که خارج از تهران مشغول به کار هستند و در تهران به دفتر کار کوچک، خط تلفن ثابت و نیروی آموزش‌دیده نیاز دارند، فریلنسرها و شرکت‌های خارجی که به‌تازگی کار خود را در ایران آغاز می‌کنند، مخاطب‌های اصلی این مجموعه هستند.

به همین دلیل‌ و  با رشد بیشتر دفتر پارک، سروکورپ ایران تصمیم گرفت تا شعبه دوم خود را نیز در تهران ‌راه بیندازد. این شعبه که در ساختمان کیان در خیابان ولیعصر قرار دارد، با طراحی خاص و ویژه خود، می‌تواند یک مکان ایده‌آل برای شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و فریلنسرها باشد.

امکانات موجود در شعبه کیان نیز مانند شعبه پارک و دیگر شعبه‌های سروکورپ، از همه استانداردهای لازم برخوردار است. از زیرساخت‌های سخت‌افزاری گرفته تا امنیت نرم‌افزاری که در اختیار مشتری قرار دارد و مدیران و کارکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این امنیت و فضای آرام را برای مشتریان خود ایجاد کنند تا آنها بدون دغدغه از محیط کاری به امور خود برسند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و پکیج‌های سروکورپ می‌توانید به آدرس http://www.co-hq.ir  مراجعه کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.