وقتی می‌توان با استارتاپ وام‌چی آسان‌تر وام گرفت

آشنایی با استارتاپ معرفی وام، ضامن و سرمایه‌گذار

13

وام گرفتن از آن کارهایی است که نه می‌‎شود انجامش داد و نه نمی‌شود انجامش داد. از یک طرف، برای کسب‌و‌کار یا گسترش زندگی روی آن حساب می‌کنیم و از طرف دیگر خیلی وقت‌ها لازم می‌شود یک جفت کفش آهنی بپوشیم تا بتوانیم وام مورد نیازمان را بگیریم.

هزاران مدرک و کپی آنها، ضامن و چه و چه. در این میان، دو جوان خلاق با شناخت این درد، به دنبال رفع آن بودند و توانستند استارتاپ وام‌چی را راه‌بیندازند و تلاش می‌کنند آن را به نقطه‌ای برسانند که پتانسلیش را دارد. با این دو و کسب‌و‌کارشان بیشتر آشنا می‌شویم.

  • برای شروع خودتان را معرفی کنید و کمی‌درباره سابقه کاری‌تان بگویید.

میثم میرزایی: متولد ۱۳۷۰ فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار و در حال گذراندن آخرین روزهای خدمت سربازی هستم. از سال ۸۸ وارد بازار اینترنتی شدم و اولین فروشگاه اینترنتی خودم را در حوزه فروش سرورهای مجازی به راه انداختم. تا سال ۹۳ به همین کار مشغول بودم و به خاطر درآمد خوبی که از این طریق کسب کردم، به حوزه کسب‌و‌کارهای اینترنتی گرایش پیدا کردم.

بنا به دلایلی مجبور به خاتمه‌دادن به فعالیت خودم شدم و بلافاصله پس از آن برای مدت کوتاهی به عنوان مدیر فروش در شرکت گاج‌نت، که وارد‌کننده تجهیزات شبکه بود، مشغول به کار شدم. به خاطر علاقه شدیدم به حوزه دیجیتال، مدتی به صورت غیرمستقیم مدیریت فروش بسترهای تبلیغاتی وب‌سایت اکا ایران را به عهده گرفتم اما تجربه کم من در حوزه تبلیغات باعث شد نتایج خوبی از این موضوع کسب نکنم.

تا مدتی گمان می‌کردم ۳ ماه از عمرم را به بطالت گذراندم تا اینکه در بزرگ‌ترین شرکت تبلیغاتی ایران در آن سال‌ها به نام شبکه تبلیغات (Anetwork) به عنوان نماینده فروش شروع به فعالیت کردم. همزمان با همین موضوع کنسرسیومی‌ با عنوان DMC متشکل از شرکت‌های digikala,Anetwork و صبا‌ویژن تشکیل شد که من به عنوان اولین نفرات نیروی فروش این مجموعه شروع به کار کردم و پس از مدتی به لطف شکست‌های گذشته در مدت کوتاهی به عنوان ارشد اجرایی تیم فروش به فعالیت خودم ادامه دادم.

در این مجموعه با هم‌بنیانگذار استارتاپ وام‌چی (مهدی) آشنا شدم. به‌شخصه شرکت DMC را به واسطه تجربه‌های گرانبهایی که در حوزه تبلیغات و بازاریابی در کنار بزرگان این عرصه به‌دست آوردم، به عنوان سکوی پرتاب خودم می‌دانم. برای کشف دنیای گسترده آنلاین مدتی در شرکت فناپ مشغول به کار شدم و به پیشنهاد یکی از اساتید کارآفرینی ایران به عنوان مدیر تبلیغات و بازاریابی مجموعه ایشان با عنوان آسان‌کالا منصوب شدم.

در همین حین به فکر راه‌اندازی دومین کسب‌و‌کار خودم بودم. برگ برنده (استارتاپی در خصوص بازاریابی مستقیم) با همکاری یکی از دوستان نزدیکم به وجود آمد اما متاسفانه به دلیل عدم تجربه کافی و پراکندگی اهداف کسب‌و‌کار و همچنین مسائل داخلی از بین رفت.

بعد از برگ برنده، برای جبران ضرر‌های به وجود آمده به دنبال دریافت وام بودم تا در سریع‌ترین زمان ممکن جبران خسارت کنم، اما به دلیل نداشتن سپرده و ضامن، موفق به دریافت وام نشدم.

این موضوع تکه‌ گمشده از پازل تجربیاتم بود؛ همچنین برخوردم با بستر‌های سنتی خرید و فروش وام قطعه‌ای دیگر. از طرف دیگر، چون به مطالعه کتاب‌های مربوط به کسب‌و‌کار علاقه شدیدی داشتم، هنگام مطالعه کتاب «استارتاپ، نوپای هفت‌روزه» تمام قطعات این پازل از زندگی من تکمیل شد.

به واسطه تجربه چندین‌ساله در حوزه کسب‌و‌کار‌های دیجیتال به فکر راه‌اندازی پایگاه مجازی خرید و فروش وام افتادم. اولین موضوعی که ذهنم را درگیر کرده بود پیدا کردن یک هم‌بنیانگذار بود که هم توانایی به دوش کشیدن بار فنی این ایده را داشته باشد و هم با چالش‌های یک استارتاپ آشنا باشد.

از آنجا که با توانایی‌های فوق‌العاده مهدی آشنا بودم و تجربه همکاری از نزدیک با او را داشتم، با او تماس گرفتم و ایده را مطرح کردم و او هم استقبال کرد و گفت: «پایه‌ام، انجام بدیم» و در نهایت وام‌چی متولد شد.

مهدی راستی: من هم متولد ۱۳۷۶ وفارغ‌التحصیل کارشناسی در رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم. تقریبا شش، هفت سالی هست که به صورت کاملا جدی به برنامه‌نویسی روی آوردم و جدا از اینکه به این حرفه به عنوان یک شغل نگاه می‌کنم، با آن زندگی می‌کنم. به برنامه‌نویسی علاقه دارم و تقریبا با اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی مرسوم کار و فعالیت کردم، اما چندین سال هست که به صورت تخصصی به برنامه‌نویسی تحت وب گرایش پیدا کردم.

قبل از اینکه برنامه‌نویسی وب را شروع کنم، وبلاگ‌نویسی می‌کردم و در این حوزه چند وبلاگ داشتم که روزانه بازدیدکنندگان نسبتا زیادی داشت. بازخوردی که از نوشته‌هایم دریافت می‌کردم، هر روز باور من را به قدرت اینترنت و مزایای آن بیشتر می‌کرد.

بعد از مدتی به پیشنهاد برخی دوستانم به کلاس‌های طراحی وب‌سایت که در آن زمان توسط همیار وردپرس تحت عنوان «دوره صفر تا صد طراحی» برگزار می‌شد، رفتم و آنجا با «علی حاج محمدی» عزیز آشنا شدم که معتقدم مشوق اصلی من در این حوزه ایشان بود. حضور من در این کلاس‌ها به بهترین شکل ممکن سپری شد و علاقه بنده به توسعه وب‌سایت‌های اینترنتی هر روز بیشتر می‌شد.

بعد از این دوره دقیقا نقطه‌ای بود که بنده فعالیت خودم را به صورت کاملا جدی در این حوزه شروع کردم، بعد از انجام مصاحبه در کنسرسیوم DMC همانطور که میثم هم پیش‌تر اشاره کرد، متشکل از Digikala، Anetwork و صباویژن بود و قبول‌شدن در مصاحبه به استخدام این شرکت در آمدم.

در DMC بود که با میثم میرزایی (هم‌بنیانگذار استارتاپ وام‌چی) آشنا شدم. بعد از تجربه موفقی که از حضور در DMC داشتم، مبنا، دومین تجربه جدی من در زمینه کارمندی بود که توانستم در آنجا با افراد موفقی در زمینه توسعه وب آشنا بشوم.

از نظر من، میثم فرد فوق‎العاده مثبت‌اندیشی است که با دیدی بسیار گسترده به حوزه توسعه بازارهای دیجیتال نگاه می‌کند و از این بابت مطمئن بودم که همکاری با میثم در  استارتاپ وام‌چی می‎‌تواند یک تجربه فوق‌العاده همراه با موفقیت برای من باشد.

سرباز بودن میثم و شلوغی‌های کار بنده و نبود ما در کنار همدیگر در نهایت، نتوانست مانع جلسات متعدد من با میثم باشد و ما به صورت مرتب هر هفته جلساتی (حضوری و غیرحضوری) با هم در مورد پیاده‌سازی و روند انجام پروژه برگزار می‌کردیم که نتیجه آن شد «وام‌چی»، پلتفرمی‌ که به قدرت آن ایمان داریم! در یکی دو سال آینده برنامه‌های بسیار زیادی برای توسعه روزافزون «استارتاپ وام‌چی» داریم، به همین منظور سخت تلاش می‌کنیم.

نکته بسیار امیدوار‌کننده در مورد استارتاپ وام‌چی این است که ما همواره در حال توسعه وب‌سایت هستیم. ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید این حوزه را که با همفکری من و میثم به وجود آمده، سریع در وب‌سایت اجرا می‌کنیم و این موضوع با استقبال شدید کاربران مواجه شده است.

  • کمی بیشتر از استارتاپ وام چی بگویید چه مشکلی را حل می کند؟

میثم میرزایی: این استارتاپ درواقع پایگاه بی‌واسطه ارائه آگهی‌های مربوط به فروش وام، ارائه ضمانت و سرمایه است و در تلاش است کاملا بی‎واسطه و امن ارائه‌دهندگان وام، ضمانت و سرمایه را به متقاضیان این موارد متصل کند.

استارتاپ وام‌چی هیچ‌گونه دخالتی در معاملات شما ندارد و کاملا دست دلالان را از میان خریداران و فروشندگان وام کوتاه می‌کند و مسیری امن برای این تعامل ایجاد می‌کند. این استارتاپ لیستی از چندین هزار امتیاز وام آماده واگذاری در اختیار شما قرار می‌دهد و برای وامتان ضامن و یا برای طرح شما سرمایه‌گذار معرفی می‌کند.

استارتاپ وام‌چی توسط مشاوران مجرب به شما راه‌های دسترسی سریع به وام را آموزش می‌دهد و شما را تا پایان مسیر یاری می‌کند.

  • از کارتان خیلی رضایت دارید آیا مشتریان وام چی هم به همین میزان رضایت دارند؟

میثم میرزایی: خوشبختانه در طول این یک سال، کوچک‌ترین شکایت و ناراحتی توسط کاربران از استارتاپ وام‌چی نداشتیم و تمام ‌کاربران از سرویس‌های استارتاپ وام‌چی کاملا رضایت دارند و این موضوع بر انگیزه‌های ما افزونی می‌بخشد.

با تمام سختی‌هایی که داشتیم، مثل نبودن ما کنار همدیگر، به صورت تلفنی و از دور طرح اولیه وب‌سایت وام‌چی را پیاده‌سازی کرده و شروع کردیم به اجرا و آزمون و خطا. بعد از اتمام این مراحل شروع به پیاده‌سازی طرح‌های مارکتینگ کردیم و همزمان با آن مجوز‌های لازم را هم گرفتیم.

ایده را با یکی از دوستانم که از بزرگان دنیای دیجیتال هستند، مطرح کردم و ایشان خبر وام‌چی را در سایتشان منتشر کردند. آگهی‌های اولیه به واسطه تبلیغات منتشر شد و با استقبال چشمگیری مواجه شد. پس از این استقبال تصمیم گرفتیم کسب‌و‌کارمان را گسترش بدهیم و به صورت کاملا جدی از همه ابعاد اقدام به رشد وام‌چی کنیم.

در این میان یکی از دوستانم به نام مازیار که کارمند بانک بود‌، اطلاعات جامعی در خصوص مسائل بانکی به خصوص امور مربوط به وام در اختیار ما قرار داد‌ و سیستم کاری‌مان را با ساختار حرفه‌ای‌تری پیش بردیم. تصمیم گرفتیم بخش مشاوره وب‌سایتمان را هم راه‌اندازی کنیم و مازیار به عنوان مشاور ارشد بانکی وام‌چی به تیم ما ملحق شد.

  • فرآیند دریافت وام، میزان سود، قسط و … داستانی است که دست‌کم یک بار هر کدام از ما را درگیر خودش کرده. با چه روش‌هایی می‌خواهید این فرایند را برای کاربر کم‌دردسرتر کنید؟

میثم میرزایی: همانطور که فرمودید بسیاری از ما حداقل یک بار با سد‌هایی مانند نداشتن سپرده‌گذاری و ضامن، داشتن چک برگشتی و… مواجه شده‌ایم و چنین مواردی دسترسی ما به وام را غیرممکن می‌کند. اما وام‌چی با ارائه لیستی از چندین هزار وام آماده به دریافت و لیستی از ده‌ها ضامن آماده به ضمانت همچنین سرمایه آماده به دریافت توانسته دسترسی افراد به سرمایه را تسهیل ببخشد.

کاربران از طریق وب‌سایت وام‌چی به تمام این آگهی‌ها به صورت یکجا و راحت با جزئیات کامل دسترسی دارند.

مهدی راستی: استارتاپ وام‌چی پلتفرمی‌ را در اختیار افراد قرار داده تا اگر کسی نیاز به وامش ندارد، به‌راحتی آن را آگهی کند تا متقاضیان این وام بتوانند با توجه به شرایط درخواستی از طرف وام‌دهنده، وام ایشان را دریافت کنند.

همچنین تمامی‌ این وام‌ها آماده به دریافت هستند و تمامی ‌کاربران در کمتر از یک هفته می‌توانند این وام‌ها را دریافت کنند. البته این نکته را هم بگویم که اگر کاربران وام دارند و تنها نیازمند ضامن هستند نیز می‌توانند از طریق پلتفرم  استارتاپ وام‌چی اقدام به جذب ضامن کنند.

  • چه مدت است که مشغول به کار هستید و تا اینجا به چه موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌اید؟

مهدی راستی: نزدیک به یک سال است که از فعالیت استارتاپ وام‌چی می‌گذرد و در این مدت چندین هزار آگهی واگذاری امتیاز وام (فروش وام) و همچنین صدها آگهی مربوط به ارائه ضمانت و سرمایه در  استارتاپ وام‌چی از سراسر کشور ثبت شده است.

تا‌به‌حال ده‌ها درخواست مشاوره بانکی از سمت کاربران ما ثبت شده و تمامی ‌متقاضیان مشاوره با دست پر از اطلاعات از سمت ما بدرقه شده‌اند.

میثم میرزایی: کاندیداشدن در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در قسمت نیازمندی‌های عمومی‌ و عقد قرارداد انحصاری با بیمه سامان جهت بیمه اقساط وام‌های کاربرانمان از جمله موفقیت‌هایی است که در سال اول فعالیت به آن دست پیدا کردیم. همچنین موفقیت‌های قریب‌الوقوعی در استارتاپ وام‌چی در حال اتفاق افتادن هست که به زودی در اخبار سایت اعلام خواهد شد.

  • صفر تا صد یک سرویس که از سمت این استارتاپ به کاربر ارائه می‌شود، چیست؟

مهدی راستی: یک سری تعاریف را لازم می‌دانم خدمت شما عرض کنم. اول اینکه دسته‌بندی کاربران ما به ۶ بخش تقسیم می‌شود، فروشندگان وام، ارائه‌دهندگان ضمانت، سرمایه‌گذاران، متقاضیان وام، ضمانت و سرمایه. فروشندگان وام افرادی هستند که قصد واگذاری امتیاز وام  بانکی خودشان را دارند و با کسر مبلغ ناچیزی از وام، امتیاز کل وام را واگذار می‌کنند. ارائه‌دهندگان ضمانت اشخاصی هستند که توانایی ارائه ضمانت برای وام اشخاص مختلف را دارند و به دو گروه ضامنان بانکی و دادگاهی تقسیم می‌شوند. سرمایه‌گذاران به متقاضیان سرمایه، سرمایه آزاد پرداخت می‌کنند و متقاضیان این خدمات هم از این امتیاز‌ها بهره‌مند می‌شوند.

میثم میرزایی: تمام ‌این کاربران به‌راحتی می‌توانند از طریق وب‌سایت وام‌چی آگهی خودشان را به صورت رایگان درج کنند تا متقاضیان این امتیاز‌ها از آنها استفاده کنند. وام‌چی سعی کرده با آموزش‌های ۳۶۰ درجه بانکی هم اطلاعات کاربران را در مورد مسائل بانکی افزایش بدهد و هم این معاملات را به صورت امن با ارائه راهنمای معامله امن، مشاوره تلفنی و همچنین آماده‌سازی قراردادهای بین خریدار و فروشنده، به بهترین نحو ممکن پیش ببرد.

مزیت دیگری که کاربران استارتاپ وام‌چی دریافت می‌کنند، این است که به لیستی از هزاران آگهی به صورت یکجا دسترسی پیدا می‌کنند و از فرایند‌های سنتی خرید و فروش و دلالی وام رهایی پیدا می‌کنند، چون بسیاری از شرکت‌های خرید و فروش وام وجود دارند که دلالی وام انجام می‌دهند و همین امر باعث دریافت کمیسیون اضافی مازاد بر مبلغ فروش وام می‌شود و در برخی مواقع نیز متاسفانه هموطنان عزیزمان در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند.

اما استارتاپ وام‌چی هیچ‌گونه دخالتی در معاملات افراد نمی‌کند و به هیچ‌وجه کمیسیونی از خرید و فروش وام دریافت نمی‌کند. درواقع وام‌چی دست دلالان وام را کوتاه کرده تا خرید و فروش وام بدون واسطه مابین خریدار و فروشنده وام انجام بگیرد. تنها هزینه مورد دریافت وام‌چی، هزینه‌ای است که از کاربران در قبال در اختیار گذاشتن اطلاعات تماس آگهی‌دهندگان، گرفته می‌شود.

مهدی راستی: برای کاربرانی هم که از سیستم بانکی نیازمند مشاوره برای دریافت وام هستند. قسمت مشاوره در نظر گرفته شده تا بتوانند با توجه به دسته‌بندی‌های موجود برای مشاوره دریافت وام، درخواست خود را مبنی بر شرایط مختلف ثبت کنند تا مشاوران وام‌چی در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.

توصیه‌ای که به کاربران داریم این است که  استارتاپ وام‌چی به وجود آمده تا خرید و فروش وام همچنین مباحث مربوط به ضمانت به صورت بی‌واسطه و امن پیش برود. چون مباحث مالی اینچنینی حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

میثم میرزایی: به هر حال جای نگرانی اصلا وجود ندارد. چون از طریق تیم حقوقی که ما را در این مهم یاری می‌کنند. توصیه‌های لازم و ضروری را مانند راهنمای معامله امن، قرارداد‌های مربوط به خرید و فروش وام، ضامنان و متقاضیان ضمانت همچنین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران را تنظیم کرده‌اند.  ما تمام ‌این قرارداد‌ها را در اختیار کاربرانمان قرار دادیم تا با خیالی آسوده اقدام به تعامل با آگهی‌دهندگان کنند و خدایی نکرده در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوند.

  • چه آینده‌ای برای کسب‌و‌کارتان تصور می‌کنید؟

مهدی راستی: به دلیل نو‌بودن این حوزه در فضای دیجیتال همچنین استقبال مردم از این زمینه، ما مطمئن هستیم. با توجه به روند فعلی خود تا ۲ سال آینده به عنوان بزرگ‌ترین مرجع بی‌واسطه فروش وام، ارائه ضمانت و سرمایه تبدیل خواهیم شد.

13 دیدگاه
  1. کریم یارمحمدی می‌گوید

    خوب این سایت رو من نگاه کردم از اول تا اخر کپی سایت وامیار بود با تیم وامیارم در میان گذاشتم گفتن که کاملا اگهی هاشون رو از سایت ما کپی کردن
    هیچ خلاقیتی ندیدیم ما توی این تیم کل سایت کپیه

    1. میثم میرزایی می‌گوید

      دوست عزیز لطفا راه های بهتری رو برای رقابت انتخاب کنید، اگرچه باعث خوشحالی ما هست که رقبای ما جز سیاست تخریب حرفی برای گفتن ندارند. دوست عزیزی که برای وام یار یا هر کسی که برای این مجموعه کار می کنید، خوشبختانه ما در عصر ارتباطات و تکنولوژی هستیم. لطفا با اعداد و ارقام با ما صحبت کنید. یه الکسای خشک و خالی از شما گرفته بشه تمام تاریخچه و پیدایشتون مشخص می شه.

  2. نازنین می‌گوید

    درسته سایت کپی برداری از ایده ی وامیار بوده و گفتن نه فلان داستان پیش اومد من این ایده به ذهنم رسید ولی کپی کار بودن کار بدیم نیست الان وامیار رو نگاه کردم دیدم تغییرات خیلی زیادی داده چون رقیب اومده واسش قیمت اشتراکاش رو خیلی اورده پایین که دیگه وامچی نتونه باهاش رقابت کنه این به نفع کاربره
    البته رقابت با وامیار واسه وامچی دور از انتظاره چون اونا کاربراشون روگرفتن دیگه

  3. میثم میرزایی می‌گوید

    خیلی خوشحالیم که رقبای ما جز سیاست تخریب ، حرف دیگری برای گفتن ندارند.
    تخریب دیگران کار ساده ایست، رقابت سالم سخت است.
    آقای یارمحمدی عزیز خوشبختانه ما در قرن ۲۱ هستیم و در دنیای دیجیتال، لطفا با آمار و ارقام دقیق با ما صحبت کنید.
    ساعات آگهی ها کاملا مشخصه و همینطور سایر جزئیات، مورد بعدی اینکه سایت وامیار تازه تاسیس بوده و اگر صحبت کپی برداریست، تمام ساختار و مدل سایت وام چی توسط وامیار کپی برداری شده که از مراجع قانونی پیگیر این موضوع هستیم .
    و این سوال رو از خودتون بپرسید: ” اگر ما کپی کردیم، پس چرا اولیم ؟!
    دوستانی که از آنالیز سر در میارن با یک نگاه سطحی می تونند این موضوع رو که تناقض تمام حرف های شماست رو متوجه بشوند.

  4. میثم میرزایی می‌گوید

    مورد بعدی اینکه : دوستان عزیز وبلاگ وامیار ( نازنین، کریم یار محمدی )،درب رسانه های تبلیغاتی به روی شما باز هستند و می تونید خیلی راحت از اونها استفاده کنید.
    به جای اینکه بیایید نکته هایی مثل قیمت پایین و … وبلاگتون رو زیر خبر های مربوط به وبسایت وام چی منتشر کنید، از رسانه ها استفاده ی مثبت کرده و شروع کنید به تبلیغات مثبت خودتون تا شاید مورد توجه واقع شدید.

  5. سامان عزیزی می‌گوید

    بنده مدیر وامیار هستم
    در پاسخ به این دوست عزیز
    اولا هیچ کدام از نظرات بالا توسط وامیار نبودند
    دوما جالب است شما اولین هستید؟وامیار دو سال بیشتر است فعالیت به صورت اپلیکیشن دارد و شما کاملا شماره ها را از وامیار کپی کردید ایمیل دادیم تماس گرفتید عذرخواهی کردید که دیگر تکرار نمی شود و تمامی مدارک در این خصوص واضح است.
    در خصوص اینکه می گویید اولین هستید قطعا پیگیری قضایی خواهد شد مشخص می شود چه کسی ابتدا این ایده و طرح را در کشور اجرا کرده و در خصوص این تهمت ها به سایت وامیار که نظر منفی ثبت کردند برای شما هم قطعا پیگیری می شود در صورت عدم اثبات با مراجع قضایی درگیر خواهید بود

    1. میثم میرزایی می‌گوید

      جناب عزیزی.
      کاربران ایرانی بسیار باهوش تر از این صحبت ها هستند. لطفا به شعور مخاطبان توهین نکنید.
      فکر می کنم سایت شنبه براتون ناتیفیکیشن ارسال می کنه که اینقدر سریع عکس العمل نشون دادید.
      لطفا حرفه ای عمل کنید.
      این کار درستی نیست که به جای رقابت سالم اقدام به تخریب در فضاهای مختلف می کنید.
      در فضای مجازی ادعاهای بی پایه و اساس بسیار مطرح می شه.

      من به شما توصیه می کنم که به جای تخریب دیگران تمرکز خودتون رو روی کسب و کارتون بگذارید تا بتونید سالم رقابت کنید.
      فضایی که ما الان در اون قرار داریم بدون حضور رقیب بسیار کسل کننده شده.
      تلاشتون رو بیشتر کنید.
      ما سرعتمون رو کم می کنیم تا شما هم برسید.

      1. عزیزی می‌گوید

        بسیار جالب است
        شما با بنده تماس میگیرید و خوشبختانه تلفن من همیشه مکالمات را ضبط می کند و درخواست میکنید نگذاریم کس دیگری در بازار کار کند و بنده به شما اعلام کردم تمایل دارم رقبا بیشتر و بیشتر شوند الان شما ادعای کسب و کار دارید؟

        دوست عزیز من شما تنها یک کپی از طرح و ایده ی ما هستید نه چیزی بیشتر
        شما فکر میکنید ملاک رنک سایتی مثل الکسا است؟نصب اپلیکیشن شما ۲۰۰ عدد است !!! در حالی که وامیار در سیستم های مختلف بیش از ۴۰ هزار نصب فعال دارد بعد شما منتظر می مانید ما به شما برسیم؟

        لطفا دست از طنز گویی بردارید و به جای کپی کردن مطالب و ایده از وامیار و تماس و درخواست اینکه ما نگذاریم بقیه کار کنند بشینید و به کارتان برسید

        لازمه بهتون یاداوری کنم وامیار یکی از کسب و کارهای بخش انلاین ما هست وبسایت ها و ایده هایی مثل وامیار ، ریش سفید ، رنت استایل و حضور در بیش از ۵ کشور عربی در بخش کسب و کارهای آنلاین نشون میده که ما در چه جایگاهی هستیم و شما با یک کپی کاری ساده از وبسایت ما در چه جایگاهی

        موفق و موید باشید

        1. میثم میرزایی می‌گوید

          جناب آقای عزیزی سلام.

          بله درسته من باهاتون تماس گرفتم، و اگر خاطرتون باشه از شما گلایه کردم برای این موضوع که چرا در فضاهای مختلف با هویت های جعلی اقدام به تخریب وام چی می کنید، نمونه اش همین کافه بازار که اپلیکیشن شما به دلیل دور زدن سیستم پرداخت کافه بازار حذف شد و شما بلافاصله در یک دقیقه اومدید کامت های منفی برای وام چی ثبت کردید حتی اسم شما در کامنت ها بود ( s.azizi ) که ادعا کرده بودید از وام چی اشتراک خریده اید و ما پول شما رو خوردیم و سرتان کلاه گذاشتیم.و نتوانستید حق خود را از وام چی بگیرید. آیا به دنبال وام بودید ؟ آیا ضامن می خواستید ؟ آیا در سایت وام چی به دنبال سرمایه برای پروژه هایی که در ۵ کشور عربی داشتید بودید ؟ – خدا رو شکر می کنم که یکی از هم وطنانم فرد موفقی در کشور عزیزمان است اما بگذارید دلیلش را بگویم . شما قصد تخریب داشتید، من دلیل تماسم با شما همین بود. به شما پیشنهاد دادم که به جای تخریب رقابت سالم داشته باشید اما شما تمام اینها رو انکار کردید. اگر دیگران واقعیت رو ندونند مطمئنا خودتان خوب می دانید که کجای این کارزار هستید.
          در خاطرم هست روز اولی که اپلیکیشن وام چی منتشر شد ایمیلی به دست من رسید در خصوص افزایش نصب اپلیکیشن تا ۱۰ هزار نصب در ماه اول .
          اما وجدان ما قبول نمی کنه که با آمار و اطلاعات غلط دید عموم را عوض کنیم.
          دوستانی که فنی هستند می تونند این موضوع رو تحلیل کنند.

      2. سامان عزیزی می‌گوید

        در ضمن در خصوص اینکه گفتید سریع عکس العمل نشون دادیم
        پیام قبلی شما که مارو خطاب کرده بودید برای ۴ ماه پیش بوده و ما بعد دو ما پاسخ دادیم و شما سریع جواب دادید مجدد!! و ما مجدد پیام شمارو تقریبا بعد ۲ ماه دیگر دیدیم و پاسخ دادیم یعنی هرکدوم از پاسخ های ما با تاخیر ۲ ماهه بودن

        بله مخاطبین هوشیارن وتاریخ هارو نگاه میکنن پس هوچی گری نکنید
        دیگر هم هیچگونه پاسخی به هیچ پیامی از شما در اینجا نخواهیم داد لطفا هوچی گری نکنید

        موفق باشید

        1. میثم میرزایی می‌گوید

          تخصص ما دنیا ی دیجیتال هست و ما دائما در حال تحلیل و بررسی هستیم.
          اگر نقطه نظری هست باید پاسخ داده بشه و اگر نه ممکنه کسی که اطلاعی از این موارد نداره ذهنیتش به سمت غلط پیش بره. اینکه ما همون لحظه جواب می دیم و شما ۲ ماه بعد می تونه نزدیکی هر کدوم از ما رو به این فضا ( کسب و کار دیجیتال ) نشون بده.
          متاسفانه در کشور ما رقبا به جای تمرکز بر کار خودشون اقدام به تخریب هم می کنند.
          من برای شما و تیم شما احترام قائلم و هر کدام از ما که بتونیم دست کسی رو بگیریم و یا گره ای از کار کسی باز کنیم در کار خود برنده ایم.
          برقرار و پیروز باشید.

  6. فخیمی می‌گوید

    با سلام خدا خیرتان دهد
    همیشه موفق باشید که مشکل مارو حل کردید

    1. میثم میرزایی می‌گوید

      خواهش می کنیم، باعث افتخار ما بود که مفید واقع شدیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.