اپليکيشن هايي که مردم دنيا دوست دارند

0

Hola Launcher

اين برنامه برنده جايزه بهترين برنامه Google Play در سال ۲۰۱۵ شده است. نسخه ۲.۰ برنامهHola Launcher  سريع‌تر و مفيدتر است و کاغذديواري‌هاي زيباتري دارد. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد ۱۰ هزار آيکون باکيفيت را دريافت کنيد و دستگاه خود را از ساير دستگاه‌ها متمايز سازيد. اين برنامه ساعت و ويجت آب‌وهواي کاملا جديدي دارد که نه‌تنها آب‌وهواي يک هفته را نشان مي‌دهد بلکه به کاربر امکان مي‌دهد شهرهاي ديگري را نيز اضافه کند و از آب‌وهواي آن مناطق مطلع شود.

اگر انگشت خود را روي صفحه به سمت چپ بکشيد، آخرين اخبار را مشاهده خواهيد کرد. با کشيدن انگشت خود به سمت پايين، مي‌توانيد اينترنت و برنامه‌هاي نصب‌شده را جستجو کنيد. Hola Launcher هرروز يک کاغذديواري جديد، رايگان و فوق‌العاده را نشان مي‌دهد. حجم اين برنامه فقط ۳ مگابايت است، بنابراين دانلود و نصب آن بسيار آسان است. طراحي آن به گونه‌اي است که سرعت عملکرد تلفن شما را کند نمي‌کند. همچنين مي‌توانيد با استفاده از تم‌ها و کاغذديواري‌هاي زيبا تلفن خود را سفارشي کنيد. با اين برنامه مي‌توانيد برنامه‌هايي را که بيشتر از آن‌ها استفاده مي‌کنيد روي صفحه اصلي خود قرار دهيد تا با سرعت بيشتري آن‌ها را اجرا کنيد.

Remind

يکي از مشهورترين برنامه‌هاي کاربردي در حوزه تدريس و آموزش است. برنامه‌اي رايگان، ايمن و ساده براي معلمان است تا بتوانند با دانش‌آموزان و والدين آن‌ها در ارتباط باشند. با اين برنامه کاربر مي‌تواند به‌روزرساني‌ها، پرسش‌ها و ساير مطالب را براي هر دستگاهي ارسال کند. دانش‌آموزان و والدين مي‌توانند از طريق پيامک در برنامه، در وب‌سايت يا از طريق ايميل اعلان‌ها و اطلاعيه‌ها را دريافت کنند.

با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد اعلاميه‌هاي خود را به‌سرعت براي تمام دانش‌آموزان کلاس ارسال کنيد، با پيام‌هاي فوري به افراد و گروه‌ها به طور مستقيم دسترسي داشته باشيد. در اين برنامه شماره تلفن‌هاي شخصي هرگز به اشتراک گذاشته نمي‌شوند و تاريخچه پيام مي‌تواند در هر زماني در دسترس قرار بگيرد.

يکي از معلماني که از اين برنامه استفاده کرده مي‌گويد اين برنامه موجب شده دانش‌آموزان بيشتري تکاليف مدرسه خود را انجام دهند و حتي نمرات آن‌ها بهتر شده است. اين معلم حتي معتقد است برنامه Remind باعث شده او معلم بهتري شود. قابليت‌هاي Remind در مناطق کم‌درآمد بسيار محبوب و متداول است، زيرا در اين مناطق والدين به‌سختي مي‌توانند به درس فرزندان خود رسيدگي کنند.

Blek

اين برنامه يکي از بهترين برنامه‌هاي کاربردي و برنده بهترين طراحي شده است. Blek يک بازي منحصربه‌فرد درباره تخيل و شخصيت است. هرچيزي که شما رسم مي‌کنيد در حال حرکت است و تماشاي حرکت آن‌ها بسيار لذت‌بخش و شگفت‌آور است.

هدف اين بازي ساده است: بايد يک خط رسم کنيد که تمام دستگاه‌هاي رنگ‌شده را جمع کند بدون اينکه در مسير آن سوراخ‌هاي سياه وجود داشته باشد. بايد حرکت‌هايي را ياد بگيريد. در هر سطح، راه‌حل‌هاي بي‌شماري وجود دارد، از حرکت‌هاي ساده گرفته تا حرکت‌هاي پيچيده.

اين برنامه در فستيوال بين‌المللي بازي تلفن‌همراه به‌عنوان نوآوري برتر شناخته شده است. به‌علاوه اين بازي جايزه بهترين بازي را به خود اختصاص داده است.

مي‌توانيد با استفاده از لمس سه‌بعدي آيفون يا قلم اپل خود، خطوطي نازک‌تر يا ضخيم‌تر رسم کنيد. مي‌توانيد سطح بازي و راه‌حل‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذاريد و عملکرد بهتري داشته باشيد.

در حين بازي، هيچ‌گونه پيام و اعلاني نمايش داده نمي‌شود و در بازي تداخل ايجاد نخواهد شد.

ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers

نرم‌افزاري است عالي و رايگان با بيش از ۱۰۰ ميليون کاربر از سراسر جهان و به‌عنوان پرطرفدارترين، بهترين و قدرتمندترين نرم‌افزارهاي شخصي‌سازي در گوگل‌پلي شناخته ‌شده است. ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان بهترين برنامه گوگل‌پلي انتخاب شد. افرادي که به تنوع زياد در تلفن همراه خود علاقه دارند و مي‌خواهند هرروز يک کاغذديواري جديد و يا آهنگ زنگ متفاوت داشته باشند بايد اين برنامه را نصب کنند. با استفاده از اين برنامه کاربردي مي‌توانيد به طور رايگان از کاغذديواري، زنگ آهنگ، آيکون‌ها، و صداي اعلان استفاده کنيد و تلفن همراه خود را سفارشي کنيد. تنها با يک کليک اين برنامه را دانلود کنيد. هرماه بيش از ۸۰ ميليون نفر ۳۰۰ ميليون آهنگ زنگ و کاغذديواري را از Zedge دانلود مي‌کنند. نام تجاري Zedge به کيفيت بالا، تنوع و تک بودن معروف است و در بين برنامه‌هاي کاربردي مربوط به کاغذديواري، آيکون، زنگ آهنگ و… يکي از پيشروان محسوب مي‌شود. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد زنگ آهنگ و کاغذديواري‌هايHD را به طور مستقيم در تلفن همراه خود دانلود کنيد، عکس‌ها، کاغذديواري‌ها و… را در دسته‌بندي‌هاي مختلف قرار دهيد، و به‌آساني تصاوير پس‌زمينه و زنگ آهنگ را از داخل برنامه تنظيم کنيد. اين برنامه يک ويجت اختصاصي دارد که موجب سرعت بخشيدن به دسترسي تغيير کاغذديواري مي‌شود. برنامهZEDGE™Ringtones & Wallpapers  توابع کاربردي و عالي دارد که با استفاده از آن‌ها مي‌توان تصاوير پس‌زمينه را به طور خودکار تغيير داد. به‌علاوه يک گزينه در اين برنامه وجود دارد که با کمک آن مي‌توانيد کاغذديواري و زنگ آهنگ موردعلاقه خود را به قسمت علاقه‌مندي‌ها اضافه کنيد. ساير قابليت‌هاي اين برنامه عبارت است از:

 ذخيره علاقه‌مندي‌هاي خود در فهرست شخصي و دسترسي به آن‌ها از دستگاه‌هاي مختلف و از طريق اتصال به فيس‌بوک. مي‌توانيد مجموعه‌هايي شخصي ايجاد کنيد تا وقتي تلفن قديمي خود را عوض مي‌کنيد و يک تلفن جديد مي‌خريد، بتوانيد دوباره از علاقه‌مندي‌هاي خود لذت ببريد.

 هريک از کاغذديواري‌هاي ارائه‌شده به‌خوبي با دستگاه شما سازگار است.

 اين برنامه داراي دسته‌بندي‌هايي با موضوعات متفاوت است، اعم از انتخاب‌هاي ويژه براي تعطيلات مانند روز ولنتاين، روز مادر و… و نيز علاقه‌مندي‌هايي مانند موسيقي، ورزش، کمدي، چشم‌انداز و…

 کاربر مي‌تواند از داخل برنامه زنگ آهنگ و صداي اعلان را تنظيم کند.

 آيکون‌هاي برنامه شخصي‌سازي صفحه اصلي تلفن شما را تکميل مي‌کنند.

 اين برنامه ترفندهاي رابط کاربري مختلفي دارد.

 در به‌روزرساني‌هاي برنامه ايرادها نيز رفع شده‌اند.

اين برنامه در دو نسخه اندرويد و آي‌اواس به بازار عرضه شده و کاربران اين دو سيستم‌عامل مي‌توانند از قابليت‌هاي فوق‌العاده اين برنامه بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.