تبليغات محلي از طريق گوشي هاي همراه

0

تلفن‌هاي همراه بازارهاي تبليغاتي آينده هستند و بسياري از استارتاپ‌ها و کمپين‌هاي تبليغاتي دنياي امروز، اهميت اين گوشي‌هاي هميشه دردسترس را به‌خوبي دريافته‌اند و ساخت و گسترش برنامه‌هاي کاربردي قابل‌نصب در موبايل را در دستور کار خود قرار داده‌اند. اين نرم‌افزارها که با هدف تبليغات و معرفي محصولات جديد کسب‌وکارهاي مختلف از طريق گوشي‌هاي همراه طراحي مي‌شوند، ازجمله شيوه‌هاي تبليغاتي دنياي مدرن امروز به شمار مي‌روند. در اين ميان يافتن مشتريان محلي يکي از راهکارهاي مهم تبليغاتي است، فرض کنيد شما کسب‌وکار کوچکي داريد و به دنبال راهي براي معرفي و تبليغ آن هستيد. در دنياي ديجيتالي امروز ديگر نيازي به تبليغات ميداني و پخش کردن برگه‌هاي تبليغاتي در محل‌هاي اطراف کسب‌وکار مورد نظر نيست؛ امروزه در دست اکثر افراد يک تلفن همراه وجود دارد. مي‌توان از طريق معرفي محصولات خود در برنامه‌هاي تبليغاتي تلفن‌هاي همراه، به ترويج کسب‌وکار خود پرداخت. پلتفرم «RAIN» يکي از اين نرم‌افزارهاي تبليغاتي است که در زمينه تبليغات محلي يکي از بهترين برنامه‌ها محسوب مي‌شود و با داشتن يک تيم تخصصي و مجرب، به‌راحتي و در کمترين زمان ممکن مي‌تواند مصرف‌کنندگان محلي کسب‌وکارهاي کوچک را پيدا کند و همچون يک پل ارتباطي بين آن‌ها عمل کند.

 مشتريان محلي خود را پيدا کنيد

استفاده از RAIN اين امکان را براي کسب‌وکارها فراهم مي‌کند که در تلفن‌هاي همراه نزديک‌ترين همسايگان خود نمايش داده شوند و به اين ترتيب طيف عظيمي از مشتريان محلي را براي خود پيدا کنند. اين پلتفرم تبليغاتي به‌خوبي مي‌تواند محل کسب‌وکار مورد نظر و فاصله آن را با مصرف‌کنندگان شناسايي کند و به معرفي و ترويج محصولات مذکور در بين مخاطبان نزديک‌تر بپردازد و درنتيجه امکان مشتري شدن آن‌ها را بيشتر کند. بر اين اساس، اين برنامه کاربردي به کسب‌وکارهاي کوچک اين امکان را مي‌دهد تا مشتريان محلي خود را پيدا کنند و به صورت مقرون‌به‌صرفه‌تري براي محصولات خود بازاريابي کنند. با استفاده از اين برنامه، مي‌توان به معرفي محصولات و تبليغ آن‌ها در طيف عظيمي از پلتفرم‌هاي محبوب تلفن همراه و شبکه‌هاي اجتماعي مشهور مانند فيس‌بوک پرداخت. در حال حاضر با وجود ۲۰۰ هزار شبکه از کسب‌وکارهاي کوچک که از اين برنامه استفاده مي‌کنند، RAIN  توانسته است به‌عنوان يک کانال توزيع و تبليغ معتبر در ميان ديگر رقباي خود قد علم کند.

 

 با استفاده از RAIN تبليغات کسب‌وکار خود را کف دستتان بگيريد

اين برنامه يک راه‌حل جديد براي تبليغات محلي است که مانند يک پل بين کسب‌وکارها و مشتريان آن‌ها عمل مي‌کند. اين پلتفرم تبليغاتي رايگان، محصولات مختلف را بر روي دستگاه‌هاي تلفن همراه مشتريان، بدون هيچ زحمتي معرفي مي‌کند و با داشتن بيش از يک ميليارد کاربر، قادر است کسب‌وکارهاي مختلف را در عرض چند دقيقه بارگذاري کند و در نظر اين کاربران قرار دهد. روند تبليغاتي اين برنامه بسيار ساده است، براي تبليغ فقط کافي است پيام تبليغاتي خود و نوع مشتريان را ارسال کنيد و بقيه کارها را به دست اين نرم‌افزار بسپاريد. با استفاده از الگوريتم‌هاي پيشرفته، پروفايل‌هاي مخاطبان و کارشناسان بازاريابي تلفن همراه، تبليغات شما براي کاربراني نمايش داده مي‌شود که در دايره محل شما هستند و احتمال خريد از محصولات شما براي آن‌ها خيلي زياد است.

 

 مزاياي استفاده از پلتفرم تبليغاتي  RAIN

نظارت بر کمپين تبليغاتي و دريافت بازخورد اين آگهي‌ها نيز براي شما امکان‌پذير است و با بررسي دقيق و علمي اين بازخوردها، مي‌توانيد ميزان موفقيت خود را اندازه‌گيري و برنامه آينده را به صورت بهينه‌تري ترسيم کنيد. استفاده از دستگاه‌هاي تلفن همراه براي تبليغات، امکان يافتن مشتريان جديد را نيز براي شما فراهم مي‌کند و رفته‌رفته شبکه‌اي صميمي از مشتريان را برايتان به ارمغان مي‌آورد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.