استارتاپ هایی که قدر رسانه‌ها را می‌دانند

0

در سال‌های اخیر، برندها و بازاریاب‌های آنها متوجه شده‌اند که مصرف‌کنندگان به دنبال محتوا هستند. کسب‌وکارها کانال یوتیوب خود را دارند و میلیون‌ها کاربر از کانال آنها استفاده می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها محتوا را به طور مستقیم در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک منتشر می‌کنند. در این شرایط رابطه بین رسانه‌ها و بازاریابی می‌تواند تاثیر مهمی بر رشد و فروش یک شرکت بگذارد.

BarkBox، Unwelcome Greetings و Glossier نمونه‌هایی از برندهایی هستند که محتوای خود را به‌درستی در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

 داستان‌های فوق‌العاده درباره بهترین دوست انسان

مت میکر، کارلی استرایف و هنریک وردلین موسسان شرکت بارک‌باکس هستند. بارک‌باکس شرکتی خدماتی است که محصولات مربوط به سگ‌ها را ارائه می‌دهد. این شرکت از یک روش متفاوت برای رشد خود استفاده کرده است. در سال ۲۰۱۵، میکر ادعا کرد که شرکت ۷۵ میلیون دلار در آن سال فروش داشته است. بدون شک، بیشتر موفقیت این شرکت به دلیل داشتن پایگاه طرفداران در بارک‌باکس بود. بارک‌باکس نشریه بسیار محبوبی درباره سگ‌ها دارد که در ماه بیش از ۱۲ میلیون خواننده دارد. درواقع این شرکت رسانه مخصوص به خود را ایجاد کرده و از این طریق محصولات خود را به فروش می‌رساند.

 مصاحبه و آموزش درباره زیبایی مدرن

شش سال پیش، امیلی ویس بسیار مشتاق بود تا رازهای زیبایی خانم‌ها را کشف کند و به همین دلیل بلاگی به نام Into The Gloss راه‌اندازی کرد. در این بلاگ، او داستان‌هایی را منتشر کرد که راز مراقبت‌های پوست و روش‌های آرایش برخی از افراد مشهور را برملا می‌کرد. با این حال، داستان موفق او با سایر برندهای تجارت الکترونیک تفاوت دارد. شرکت ویس در ابتدا یک بلاگ بود که بعدا به کسب‌وکاری مجزا و مبتنی بر محصول تبدیل شد و محصولات خود را به بازار عرضه کرد. در سال ۲۰۱۴، گزارش شد که این سایت در ماه میلیون‌ها خواننده دارد. ویس در این میان به جای اینکه بلاگ خود را از تبلیغات محصولات آرایشی مختلف پر کند، تصمیم گرفت محصولات شرکت خود را در آن بگنجاند و فقط این محصولات را به فروش برساند.

 ویدئوهای ناخواسته‌ای که به فید اخبار شما هجوم می‌آورند

استیون گورگن و گری ژیانگ طرز تفکر عموم را درباره کارت‌پستال‌های سنتی تغییر دادند. در صفحه فیس‌بوک Unwelcome Greetings، این تیم ویدئوهایی را به طور مستقیم آپلود کرد که برخی از آخرین محصولات را نشان می‌داد. این دو نفر روی محتوای اصلی که کاربران فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند، لایک می‌کنند و درباره آنها نظر می‌دهند و تمرکز می‌کنند تا توزیع ویدئوهای خود را گسترش دهند. با اینکه آنها رسانه متعلق به خود را ندارند اما از رسانه‌های دیگر برای انتشار ویدئوهای خود استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.