استارتاپتان را درگیر این کارها نکنید

0

 کاهش هر کار اضافی در یک استارتاپ یا کسب‌وکار کوچک به شما امکان می‌دهد رشد کنید و در عین حال وقت آزاد بیشتری داشته باشید. برون‌سپاری می‌تواند امکان تداوم، کنترل هزینه‌های عملیاتی و مدیریت ریسک را فراهم کند. به‌علاوه تعادل بین زندگی و کار شما را بهبود می‌بخشد. در اینجا به پنج مورد از اموری که می‌توانید آنها را برون‌سپاری کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید، اشاره می‌شود:

  • بازاریابی محتوا

به استفاده از محتوای قابل‌درک که جهت بالا بردن سطح آگاهی مخاطب طراحی می‌شود، بازاریابی محتوا می‌گویند. هدف از این نوع بازاریابی ایجاد مطالب مرتبط و تقویت رابطه و نیز کمک به فروش است.

  • خدمات حسابداری

تحقیقات نشان می‌دهد وقتی شما چندین کار را با هم انجام می‌دهید، یا چندین پروژه را به طور همزمان مدیریت می‌کنید، حدود ۴۰ درصد از بازدهی شما کاسته می‌شود. زمان بیشتری طول می‌کشد تا پروژه‌های شما تکمیل شود، و میزان استرس شما نیز افزایش می‌یابد.

  • حقوق و دستمزد

به‌شدت توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط، مقررات و قوانین مالیاتی مختلف، حقوق و دستمزد را برون‌سپاری کنید. این کار چیزی بیش از محاسبه ساعت کاری و حقوق کارمندان است.

  • بهینه‌سازی تبدیل

میانگین نرخ تبدیل در اکثر صنایع فقط بیش از ۲ درصد است. اکثر کسب‌وکارها از طریق بازاریابی آنلاین مشتریان راغب خود را پیدا می‌کنند و محتوایی که شما تولید می‌کنید آنها را به مشتری راغب تبدیل می‌کند.

  • زمان‌بندی و کارهای اداری

شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک، باید روی فرآیندهای اصلی تمرکز کنید تا کسب‌وکارتان رشد کند. وقتی یک دستیار مجازی استخدام می‌کنید، فقط در ازای ساعت کار به او حقوق می‌دهید. وقتی کارهای زمان‌بندی را با استفاده از نرم‌افزار انجام دهید، وقت بیشتری برای تمرکز روی مسائل اصلی کار خواهید داشت.

  • نقاط ضعف خود را برون‌سپاری کنید

رشته‌های زیادی برای برون‌سپاری کارها در یک کسب‌وکار وجود دارد. به تیم خود، روند کار و کارهایی که به طور منظم باید آنها را انجام دهید، نگاه کنید. درباره برون‌سپاری کارهایی که شما یا تیم شما به‌سختی آنها را انجام می‌دهید، فکر کنید. به‌علاوه، به تفاوت موجود در هزینه‌ها بین استخدام نیرو به طور تمام‌وقت و برون‌سپاری کارها توجه کنید. همین تفاوت می‌تواند در تصمیم‌گیری به شما کمک کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.