استارتکس: نوآوری و استارتاپ اصفهان

۳ تا ۶ مهر برگزار می‌شود :

0

نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود

نمایشگاه استارتکس (StartExpo) یک نمایشگاه مهم تکنولوژی در اصفهان محسوب می‌شود که با تاکید بر فناوری، به عنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری، به‌عنوان به‌کارگیری ایده‌های نوین فعالیت می‌کند.

نمایشگاه نوآوری و استارتاپ اصفهان با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود. 

نمایشگاه فناوری و نوآوری اصفهان بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده‌اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نو و استارتاپ‌هاست.

اهداف نمایشگاه

نمایشگاه استارتکس تلاش می‌کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آنها متصل کند.

فناوری‌های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی نماید.

سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارتاپ‌ها آشنا کند.

مخاطبان تخصصی و افراد تحصیل‌کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند.

تجمع گسترده‌ای از نقش‌آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گردهم آورد.

ایجاد بازار فناوری

رشد فناوری و توسعه کاربرد آن در برخی ‌صنایع و سازمان‌ها با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی فعال در زمینه نوآوری و تکنولوژی از جمله اهداف رویداد است.

این رویداد زمینه مناسبی برای تبادل تجربیات مختلف در فناوری‌های جدید و کاربرد‌های به‌روز آنها را فراهم می‌آورد.

حمایت نمایشگاه از انعقاد قراردادهای انتقال فناوری و پشتیبانی از تجاری‌سازی آنها زمینه مساعدی برای شرکت‌های فناور ایجاد می‌کند تا بتوانند با بهره‌گیری از برترین فناوری‌ها، زنجیره تولید محصولات فناورانه خود را گسترش داده و با دسترسی سریع‌تر به بازارهای بزرگ‌تر با تکیه بر فناوری‌های به‌روز، برای کشور تولید ثروت کنند.

پیش‌بینی می‌شود که این نمایشگاه در آینده‌ای نزدیک به یکی از بزرگ‌ترین ‌بازارهای منطقه‌ای جهت عرضه و تقاضای فناوری و ارائه آخرین نوآوری‌ها در حوزه فناوری تبدیل شود.

تسهیل ارتباطات جهت عرضه و تقاضای تکنولوژی از اصلی‌ترین رسالت‌های این رویداد خواهد بود.

مدیران وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، استارتاپ‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، مشاوران و منتورها، فرشتگان کسب‌و‌کار، برگزارکنندگان رویدادها و مدیران تحقیق و توسعه صنایع و شرکت‌ها از جمله مخاطبان این رویداد محسوب می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود اولین نمایشگاه تکنولوژی نوآوری و استارتاپ‌ها در روزهای ۳ تا ۶ مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.