شرکت در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

۱۰ روز تا پایان مهلت ثبت‌نام اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

0

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و برای امسال در نظر داشته ایم با ارائه‌ی برنامه متفاوت‌تر از هر سال برگزاری این رویداد را با شکوه‌تر از همیشه نظاره کنیم.

در مراسم اختتامیه جدای از این که میتوانید شاهد اعلام برترین های وب و موبایل ۹۷ باشید برنامه های جانبی مختلفی را برای شما در نظر گرفته ایم.

در میان سخنرانان امسال سخنرانانی را مشاهده خواهید کرد که شاید تاکنون کمتر جایی توانسته باشید پای صحبت‌هایشان بنشینید و از تجربیاتشان بشنوید.

در کنار این سخنرانی‌ها و انتقال تجربه‌ها نیز از فعالین و قدیمی‌ترهای این حوزه دعوت کردیم تا این بار در قالب پنل های بحث و گفتگو از تجربیات ایشان استفاده کنید و با طرز فکر و شیوه‌ی کاری آنها آشنا شوید.

امسال نیز همزمان با حضور در اختتامیه میتوانید در کارگاه‌های تخصصی که در سالن های جنبی برگزار میشود شرکت کرده و به دانش خود در این حوزه بیافزایید. نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ‌های جشنواره وب و موبایل ایران نیز فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت ها و آشنایی با جدید ترین سرویس‌ها و رویدادهای این حوزه می باشد.

جزییات رویداد و نیز سخنرانان جشنواره وب و موبایل ایران:

https://evand.com/events/iwmf97

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.