ابتکار پلوراید: چاپ و اشتراک‌گذاری همزمان در اینستاگرام!

0

پلوراید در هشتادمین جشن سالگرد تاسیس خود، از دوربین فوری رونمایی کرد که آخرین محصول این شرکت است و Polaroid Pop نام دارد. این دوربین به‌روز‌رسانی‌شده دارای همان چاپ‌ فوری ۳ در ۴ اینچی کلاسیک خود است، اما کاربران می‌توانند به آسانی تصاویر خود را در اینستاگرام و سایر سایت‌های اجتماعی آپلود کنند. به علاوه، این دوربین یک تایمر برای سلفی و سه حالت رنگ‌ سیاه و سفید، رنگی و وینتاژ سپیا (فیلتری که به تصویر یک نمای منحصر‌به‌فرد می‌دهد) دارد.

شما می‌توانید خلاقیت خود را تقویت کنید. این دوربین دیجیتال را می‌توان به طور بی‌سیم به دستگاه‌های تلفن همراه وصل کرد و با استفاده از اپلیکیشن چاپ پلوراید (در نسخه‌های آی‌او‌اس و اندروید) تصاویر را با فیلتر‌ها، استیکرهای دیجیتال و جلوه‌های ویژه مختلف ویرایش كنید. Pop، مانند مدل‌های قدیمی‌تر، یک چاپگر تعبیه شده دارد که به دلیل استفاده از فناوری چاپ zero ink (بدون جوهر) ZINK نامیده می‌شود. هر چیزی که برای ایجاد تصاویر زیبا به آن نیاز است، در کاغذ عکاسی تعبیه شده است؛ حرارت می‌تواند کریستال‌های رنگی آبی، زرد و قرمز مخفی شده در یک روکش پلیمری را فعال و «رنگی» کند. اولین دوربین Polaroid مصرفی (مدل ۸۵) با فیلم خود‌ظهور در سال ۱۹۴۸ به مبلغ ۸۹.۷۵ دلار در بوستون به فروش رسید.

از آن زمان تا‌کنون، پلوراید دوربین‌ها و سیستم‌های عکاسی مختلفی را تولید کرده است. انتظار می‌رود Pop که یک کنترل شاتر تک‌‌دکمه‌ای مانند پلوراید One دهه ۱۹۸۰ دارد، بتواند تا پایان سال به بازار عرضه شود اما هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.