راهکارهای آژانس بازاریابی The Works

از ایده تا فروش

0

نخست ایده‌های مناسب را انتخاب کرده و روی آنها وقت و سرمایه صرف می‌کند. پس از عبور از ایده، به محتوا می‌رسد. مطمئنا اگر یک برنامه بازاریابی بتواند اهداف و خواسته‌های اساسی یک برند را در دل خود بگنجاند، صاحبان آن برند از دیدن آن لذت برده و در نهایت، مخاطبان نیز با خصوصیات و اهداف اصلی آن آشنا خواهند شد.

ما ستارگان در حال ظهور، هنرمند، طنزپرداز، دوستداران حیوانات خانگی و معتادان اینترنتی هستیم که در حال نوشیدن چای، برنامه‌های چندرسانه‌ای بازاریابی را پوشش می‌دهیم! عبارات فوق، جملاتی هستند که آژانس بازاریابی The Works خود را از طریق آنها معرفی می‌کند.

یک گروه بازاریابی دیجیتال که در عین حال که فضای دیجیتال را ابزار اصلی خود می‌داند، به سایر راهکارهای بازاریابی مانند تبلیغات چاپی، رسانه‌های دیداری و به طور کلی تبلیغات سنتی نیز توجه دارد.

هماهنگی در زمان و بودجه

آژانس بازاریابی The Works عنصر زمان را در فرایند برنامه‌های بازاریابی خود بسیار مهم قلمداد کرده و با ارائه یک سیستم بازاریابی که به هماهنگ‌سازی زمان و بودجه می‌پردازد، مشتریان خود را در سراسر جهان حفظ کرده است.

یک سیستم بازاریابی موفق، سیستمی است که قادر باشد بودجه‌ای را که برای بازاریابی اختصاص داده شده است، در یک زمان مقتضی صرف کند. از این نظر، علاوه بر بودجه، زمان نیز یک سرمایه اساسی به شمار می‌رود که باید به نحو درستی از آن استفاده کرد.

نویدی که این شرکت تبلیغاتی به مشتریان خود می‌دهد، این است که علاوه بر بودجه و سرمایه، به زمان آنها نیز اهمیت داده و سعی می‌کند در یک زمان مناسب و با صرفه‌جویی وقت، بودجه مورد نظر آنها را صرف برنامه‌های تبلیغاتی کند.

از خودتان لذت ببرید

یکی از اهداف اساسی که گروه بازاریابی The Works در رابطه با مشتریان خود در نظر دارد، این است که آنها بتوانند در نهایت از خودشان راضی بوده و از برنامه بازاریابی که برای آنها تدوین می‌شود، لذت ببرند.

بر این اساس، این گروه تبلیغاتی از کمپین‌های یکپارچه، رسانه‌های ارتباطی، معماری اطلاعات، جست‌وجوگرها، کلیپ‌های ویدئویی و … استفاده می‌کند تا در نهایت موفق شود برنامه‌ای را ارائه دهد که در وهله اول خود برند مورد نظر از آن لذت ببرد.

مطمئنا اگر یک برنامه بازاریابی بتواند اهداف و خواسته‌های اساسی یک برند را در دل خود بگنجاند، صاحبان آن برند از دیدن آن لذت برده و در نهایت، مخاطبان نیز با خصوصیات و اهداف اصلی آن آشنا خواهند شد.

یک معرفی موفق و تأثیرگذار یکی از اهدافی است که دست‌اندرکاران گروه بازاریابی The Works به دنبال آن هستند؛ معرفی‌ای که بتواند هم صاحبان برند را راضی نگه دارد و هم تأثیر لازم را بر گروه مخاطبان آنها داشته باشد.

خلاقیت به‌روز

از آنجایی که اهداف برندها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این گروه بازاریابی است و به دنبال این است که بتواند از طریق برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند برندهای مشتری خود را به اهداف اساسی‌شان نزدیک‌تر سازد، خلاقیت به عنوان یک رکن اساسی در دستور کار آن قرار می‌گیرد.

برای رسیدن به این منظور نیز به‌روز‌بودن و استفاده از استراتژی‌های مدرن را در نظر می‌گیرد؛ به این معنا که مخاطب امروزی که در مواجهه مستقیم برندهای مختلف و خلاقیت‌های بازاریابی متنوع است، به دنبال نکاتی است که در عین حال که متفاوت و برجسته هستند، به‌روز بوده و با روحیات امروزی سازگار باشند.

شناخت مخاطب و دریافتن علایق مهم آنها می‌تواند در ارائه یک راهکار خلاقانه بسیار حیاتی باشد و در این میان، خلاقیتی تأثیرگذارتر خواهد بود که به‌روزتر بوده و با روحیات زمانه و خصایص مشتریان مدرن همخوانی بیشتری داشته باشد.

از ایده تا فروش

مهم‌ترین هدفی که برندها دنبال می‌کنند، فروش است و برنامه‌های بازاریابی نیز در نهایت باید به فروش منجر شوند تا موفقیت خود را به اثبات برسانند. گروه بازاریابی The Works مسیری را که به فروش منجر می‌شود، از ایده شروع می‌کند. به این معنا که نخست ایده‌های مناسب را انتخاب کرده و روی آنها وقت و سرمایه صرف می‌کند.

پس از عبور از ایده، به محتوا می‌رسد؛ محتوایی که بتواند ایده مورد نظر را با خلاقیت و تأثیرگذاری به مخاطبان ارائه دهد. محتوای تأثیرگذار از نظر دست‌اندرکاران این گروه، محتوایی است که هیجان داشته باشد و بتواند مخاطبان را نیز در این هیجان شریک کند، احساس هیجان نیز در نهایت روند یک بازاریابی عاطفی را رقم می‌زند که در آن مشتری نسبت به برند مورد نظر سرسپرده شده است.

در نهایت نیز یک ایده خلاقانه که در قالب یک محتوای هیجانی و تأثیرگذار ارائه می‌شود، خواهد توانست از سوی مشتریان پاسخ مورد نظر را دریافت کند؛ پاسخی که برندها را به مهم‌ترین هدف آنها که همان فروش است، نزدیک خواهد ساخت.

ساختن یک رابطه قوی

در نهایت باید گفت آنچه آژانس بازاریابی The Worksبه دنبال آن است، ایجاد یک رابطه مستمر و قوی با مشتریان است. در نظر گرفتن چنین هدفی نیازمند برنامه‌ریزی‌های بلندمدت است که بتواند اعتماد یک برند را نسبت به این گروه جلب کند.

به همین دلیل نیز صداقت و اعتماد، دو رفتار عمده این آژانس با مشتریان است؛ چراکه در نهایت همین صداقت است که باعث اعتماد مشتریان این شرکت شده و بازگشت آنها را به سوی این گروه رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.