آناتومی بدن یاد بگیرید و زمان تان را بهتر مدیریت کنید

0

Ringdroid

این اپلیکیشن یک ویرایشگر زنگ گوشی اصل برای سیستم عامل اندروید است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا آن را دانلود کرده‌اند. رینگدروید به شما امکان می‌دهد زنگ گوشی، هشدار و صدای اعلان شخصی خود را از بین فایل‌های موسیقی – صوتی ایجاد کرده و با استفاده از دستگاه اندروید خود زنگ‌های جدید ضبط کنید.

این اپلیکیشن به‌طور رسمی منتشر شده است و هیچ‌گونه تبلیغاتی در آن ارائه نمی‌شود. این برنامه می‌تواند فایل‌های صوتی OGG Vorbis را بخواند و زنگ گوشی را با فرمتAAC وm4a ذخیره می‌کند.

نسخه ۲.۶ این برنامه دارای قابلیت‌های رابط کاربری از قبیل بزرگنمایی با انگشت است. این اپلیکیشن می‌خواهد که به مخاطبان شما دسترسی داشته باشد، اما فقط برای تنظیم زنگ مخصوص هر مخاطب از آن استفاده می‌کند.

Visual Anatomy Free

ویژوال آناتومی مرجع تعاملی، و یک ابزار آموزشی با فایل صوتی است. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌هایی است که در پلی‌استور بیشترین تعداد دانلود را در بین برنامه‌های مشابه داشته است. در حال حاضر این اپلیکیشن شامل یک مدل کلی و سه‌بعدی از اندام انسان است. تمام سیستم‌های آناتومی بدن در آن گنجانده شده است و بیش از ۵۰۰ قسمت دارد که می‌توان آن‌ها را به‌طور تعاملی انتخاب کرد. هر قسمت دارای برچسب و توضیحات مربوطه است. این برنامه از قابلیت جست‌وجو برخوردار است که از آن می‌توان برای جست‌وجوی برچسب‌های تمام قسمت‌ها استفاده کرد. نسخه کامل آن ۱۲۴۷ تصویر دارد. به‌علاوه، یک آزمون با ۲۳ سوال چهار گزینه‌ای در این اپلیکیشن وجود دارد. در وهله اول از این برنامه به‌عنوان یک ابزار آموزشی استفاده می‌شود اما می‌توان از آن به‌طور حرفه‌ای نیز استفاده کرد. همچنین، این اپلیکیشن برای پزشکان، دانشجویان یا متخصصان مفید است و به آن‌ها امکان می‌دهد قسمت‌های کوچک بدن را به بیماران یا دانشجویان نشان دهند و با نمایش آن‌ها شرایط، بیماری‌ها و آسیب‌ها را بهتر توضیح دهند. این برنامه یک راهنمای آناتومی نیز دارد.

Time Recording – Timesheet App

این اپلیکیشن جزو برترین و پربازدیدترین اپلیکیشن‌های پلی‌استور شناخته شده است. از قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 تعیین وظیفه  یادداشت‌های روزانه و با ذکر جزئیات  مروری بر روز، هفته و ماه  گزارش در فرمت اکسل یا  HTML  یکپارچه‌سازی با  Google Drive، Dropbox و OwnCloud برای گزارش، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی  همگام‌سازی تقویم گوگل  انواع تاریخ و ساعت  گزینه‌های تقویم (اولین روز هفته و ماه، گزارش هر دو هفته یکبار)  نرخ به‌ازای ساعت  ویجت‌های صفحه اصلی برای نمایش روز   اعلان نوار وضعیت هنگام ورود  خدمات عمومی برای یکپارچه‌سازی با سایر اپلیکیشن‌ها  تم روشن و تیره  یکپارچه‌سازی ساعت هوشمند اندروید  ورود و خروج با استفاده از تگ‌های  NFC  همگام‌سازی چندین دستگاه

Camera FV-5

این یک اپلیکیشن دوربین حرفه‌ای برای دستگاه‌های تلفن همراه است که به شما امکان می‌دهد دوربین را به‌طور دستی کنترل کنید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین عکس‌های خود را بگیرید تا بعدا آن‌ها را پردازش کنید و به عکس دلخواه خود برسید. تنها محدودیت در استفاده از این برنامه، تخیل و خلاقیت خود شما است. از قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  تمام پارامترهای عکاسی قابل تنظیم و همیشه در دسترس است: جبران نوردهی، حالت اندازه‌گیری نور، حالت فوکوس، توازن رنگ سفید و حالت برنامه  نمایش منظره‌یاب DSLR  مانند: مشاهده زمان نوردهی، دیافراگم و تنظیمات در زمان واقعی  طبقه‌بندی نوردهی: از سه تا هفت فریم، فضادهی توقف‌ها به‌صورت نامحدود  اینتروالومتر تعبیه‌شده: ایجاد فاصله‌های زمانی مناسب و مجموعه تصاویری که از نظر زمانی کنترل شده‌اند  حالت‌های برنامه و اولویت سرعت  پشتیبانی از نوردهی طولانی: گرفتن عکس‌های زیبا در شب با نوردهی طولانی حداکثر تا ۳۰ ثانیه  فرمت JPEG، ۱۶ bit RAW در فرمت DNG که برای پردازش پس از عکسبرداری عالی است  سرعت شاتر دستی: از ۱/۸۰۰۰۰ تا ۲ ثانیه، یا دامنه موجود در دستگاه شما  تمام قابلیت‌های دوربین قابل تنظیم روی کلیدهای بلندی صدا است. شما می‌توانید با استفاده از این کلیدها  EV، ISO، دمای رنگ و… را تنظیم کنید  پشتیبانی از EXIF و XMP  فوکوس خودکار، ماکرو، فوکوس لمسی، فوکوس دستی و…  نوردهی خودکار و توازن رنگ سفید خودکار  گزینه‌هایی مانند محل‌های ذخیره‌سازی مختلف و نام فایل کاملا قابل سفارشی‌سازی  رابط کاربری در بیش از ۳۰ زبان در دسترس کاربران قرار دارد

این اپلیکیشن دوربین حالت صحنه ندارد، در عوض شما می‌توانید به‌طور کامل پارامترهای عکاسی آن را به صورت دستی کنترل کنید؛ درست مانند یک دوربین رفلکس، بنابراین می‌توانید هر جنبه از عکس را کنترل کرده و پردازش بعدی را به کامپیوتر محول کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.