آشپزی کن، استیکر بساز و غذایت را تجزیه و تحلیل کن!

0

Kitchen Stories

Kitchen Stories اپلیکیشن مورد علاقه میلیون‌ها کاربر است که سرآشپز‌های ماهری را ارائه می‌دهد و از طریق آنها می‌توان از مهارت‌های آشپزی آنها استفاده کرد و دستور پخت غذاهای خوشمزه را آموخت.

پخت غذا از روی این دستور پخت‌ها بسیار آسان است و تصاویر زیبایی نیز ارائه می‌شود که می‌توان مرحله به مرحله کار را با تصاویر و ویدئوهای مختلف مشاهده کرد. تمام این خدمات به طور رایگان در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. این اپلیکیشن دستور پخت غذاهای آسان و خوشمزه را در بسته‌های موضوعی مختلف مانند «دستور پاستا»، «سوپ‌های خوشمزه» یا «گریل‌ها» ارائه می‌دهد. راهنمای تهیه غذا نیز در قالب ویدئو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تصاویر مربوط به مراحل مختلف تهیه غذا نیز نمایش داده می‌شود. نکات و ترفندهای آشپزی نیز ارائه می‌شوند. علاوه بر این، هر هفته ویدئوها و دستور غذاهای جدید به طور رایگان اضافه می‌شود.

از قابلیت‌های ویژه این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  افزودن خودکار فهرست‌های خرید و برنامه‌ریزی برای شام
  •  جمع‌آوری و ذخیره دستور غذاهای مورد علاقه
  •  تنظیم تایمر و اطلاع‌رسانی وقتی غذا آماده می‌شود
  •  استفاده از تبدیل اندازه‌ها
  • دعوت و اشتراک‌گذاری Kitchen Stories با دوستان

Paper 

اپلیکیشن Paper یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در اپل استور شناخته شده است و بهترین روش برای تصویربرداری و اتصال یادداشت‌ها، عکس‌ها و طرح‌های شماست. شما می‌توانید فهرست‌های بازبینی ایجاد کنید، جزئیاتی را در عکس‌ها مشخص کنید‌ و نمودارهایی را به سرعت و به آسانی رسم کنید. این اپلیکیشن شبیه به یک دیوار از یادداشت‌های چسبی است.

با کشیدن انگشت روی صفحه به آسانی می‌توانید فهرست‌های بازبینی و یادداشت‌هایی را ایجاد کنید. با این اپلیکیشن، می‌توانید متن، عکس و طرح‌ها را در کنار هم قرار دهید و ایده‌های خود را سازماندهی کنید. یادداشت‌های تصویری منحصر‌به‌فرد Paper به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا به سرعت و با دقت ایده‌های خود را به هر روشی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، برای مثال در قالب PDF، پاور‌پوینت و غیره.

نسخه اصلی Paper برای آیپد برنده اپلیکیشن سال اپل شده است و میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. نسخه جهانی نیز علاوه بر متن، عکس و طرح، تمام طراحی‌های زیبا را برای آیفون پشتیبانی می‌کند. Paper یک اپلیکیشن کاملاً رایگان است.

Sleep Cycle alarm clock

اخیراً افراد زیادی به علم خواب توجه می‌کنند، اما برخی روزها وقتی شما از خواب بیدار می‌شوید، احساس بدی دارید حتی اگر بدانید که شب خوب خوابیده‌اید. اپلیکیشن Sleep Cycle ممکن است به شما علت آن را بگوید. این اپلیکیشن شما را با استفاده از صدا و حرکت، در طول خواب تجزیه و تحلیل می‌کند و وقتی بیدار می‌شوید آمار دقیقی را ارائه می‌دهد. به علاوه به طور مداوم مشخص می‌کند که شما در کدام مرحله از خواب هستید و سعی می‌کند شما را در بهترین زمان ممکن و به آرامی از خواب بیدار کند. این اپلیکیشن در واقع به شما کمک می‌کند تا صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید، احساس آرامش داشته باشید و سر حال باشید. Sleep Cycle یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سال در اپ‌استور به شمار می‌رود که تعداد کاربران زیادی دارد. در واقع این اپلیکیشن یک ساعت زنگدار هوشمند است که شما را در سبک‌ترین مرحله از خواب بیدار می‌کند. Sleep Cycle به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک می‌کند تا با آرامش از خواب بیدار شوند. شهرت این برنامه کاربردی به شبکه‌ها و مطبوعات مختلف از جمله CNN، The Guardian، Wall Street Journal، BBC و The New York Times نیز رسیده است. این اپلیکیشن در آمریکا، انگلستان، ژاپن، آلمان، فرانسه و سایر کشورها به عنوان اپلیکیشن پولی برتر رتبه اول را کسب کرده است.

Assembly

 Assembly بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۵ در اپ‌استور شناخته شده است. با این اپلیکیشن کاربران می‌توانند استیکر، آیکون، صحنه‌های مختلف و سایر گرافیک‌ها را با استفاده از یک رویکرد جدید و سرگرم‌کننده بسازند. Assembly یک ابزار طراحی جدید است که به شما امکان می‌دهد در نصف زمان مورد نیاز کارهای با کیفیت را تجسم و تولید کنید.

به جای ترسیم اشکال اولیه، شما می‌توانید با استفاده از مجموعه وسیع اشکال، نمادها و استیکر‌هایی که می‌توانند لایه لایه شوند، در وقت خود صرفه‌جویی کنید. شما می‌توانید اشکال را برش دهید، ترکیب کنید یا کنار هم قرار دهید تا مجموعه خود را بسازید.

به علاوه کاربران می‌توانند با استفاده از یک رابط ساده که قابلیت‌های مورد نیاز را ارائه می‌دهند، به سرعت و به‌آسانی طراحی کنند. در نهایت این کارها در قالب JPG و PNG یا SVG و PDF ذخیره خواهند شد.

در حال حاضر بیش از ۲۵۰ گرافیک یا استیکر وجود دارد که می‌توان آنها را سفارشی‌سازی کرد، دوباره استفاده کرد یا آنها را با کار خودتان ترکیب کرد.

Assembly نه تنها یک ابزار عالی برای طراحان گرافیکی است بلکه می‌تواند یک زمین بازی سرگرم‌کننده و خلاقانه برای هنرمندان با هر میزان مهارت و هر پیشینه‌ای باشد. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیش از ۱۸۰ شکل رایگان  بیش از ۲۵۰ استیکر  ۱۹ بسته شکل موضوعی با بیش از ۱۰۰۰ شکل  ایجاد و ذخیره استیکرهای دست‌ساز شما  اشتراک‌گذاری استیکرها در iMessage  انتخاب چندگانه  کپی و چرخش اشکال و گروه‌ها  ترکیب، برش و چیدمان اشکال  ذخیره گروه‌ها و پروژه‌ها  ۳۵ پالت رنگی از پیش ساخته شده  ایجاد پالت‌های رنگی سفارشی  ابزار نمونه‌برداری رنگ

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.