گجت هوشمند توکن رینگ سبک زندگی کاربران را سفارشی‌سازی می‌کند

0

توکن رینگ یک گجت هوشمند برای سفارشی‌سازی سبک زندگی افراد است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای هر آنچه که شما در جیب خود حمل می‌کنید، باشد.

در اصل این حلقه است که فرمان می‌دهد. توکن می‌تواند به عنوان یک کارت اعتباری عمل کند، درب خانه شما و خودروتان را باز کند، به شما در ورود به سیستم کامپیوتری کمک کند و غیره.

شما می‌توانید مسترکارت یا ویزاکارت خود را به توکن اضافه کنید و با فشار‌دادن این حلقه روی کارتخوان در بیش از ۱۵ میلیون مکان مختلف پرداخت خود را انجام دهید.

اگر این حلقه را با توکن دور‌ لاک ترکیب کنید، می‌تواند مانند یک کلید مجازی برای خانه یا محل کار شما عمل کند.

توکن از طریق اسکن کردن اثر انگشتان شما را تشخیص می‌دهد. اگر فرد دیگری سعی کند آن را بپوشد، حلقه فقط مانند یک حلقه معمولی خواهد بود و کاری انجام نخواهد داد. با تشخیص هویت کاربر شخصی توکن، شما می‌توانید از طریق این حلقه وارد کامپیوتر خود نیز بشوید. کافی است دوبار روی لپ‌تاپ تلنگر بزنید. تولیدکنندگان این توکن با هزاران شرکت کار می‌کنند و قصد دارند رمز عبور را از زندگی افراد حذف کنند.

وقتی امنیت کامپیوتر شما در دستان شما باشد، استفاده از کامپیوتر خیلی هوشمندتر از زمانی است که شما به یک سری حروف و اعداد که قابل کرک کردن هستند، تکیه کنید.

باز کردن خودرو با یک ضربه نیز می‌تواند از طریق این توکن انجام شود. این در واقع آینده استفاده از چنین دستگاه‌های هوشمندی برای باز کردن هر چیزی خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.