سبک زندگی استارتاپی : مردانی که جذاب نیستند، پدران بهتری هستند!

0

هر زنی در رویای خود، مردی قدرتمند و جذاب را در کنارش می‌بیند؛ مرد جذاب و متفاوتی که می‌تواند پدر بچه‌هایش باشد‌ اما محققان در بررسی‌های اخیرشان ادعای عجیبی را به اثبات رساندند. آنها می‌گویند اگر در آرزوی زندگی با مردی هستید که نقش یک پدر بی‌عیب و نقص را در خانه بازی کند، نباید مردهای خیلی جذاب را برای ازدواج انتخاب کنید. 

  •   چرا جذابیت کمتر، از مردان، پدر بهتری می‌سازد؟   

محققان می‌گویند مردهایی که جذابیت فیزیکی کمتری دارند، بیشتر به زندگی مشترک خود پایبند می‌مانند. آنها برای صاحب فرزند‌شدن، اشتیاق بیشتری دارند و از آنجا که همه دلشان را به این زندگی داده‌اند، با اشتیاق و انرژی بیشتری از فرزندان خود مراقبت می‌کنند.

به گفته آنها، مردانی که چندان جذاب و دلفریب نیستند، کمتر سراغ روابط عاطفی خارج از خانه می‌روند. در بررسی‌های انجام‌شده، این مردان وفادارتر ارزیابی شده‌اند و ثابت‌شده که کمتر به دنبال تشکیل‌دادن روابط عاطفی موازی با زندگی مشترک خود هستند. البته گفته‌های محققان، توانایی مردان جذاب را برای پدر‌بودن رد نمی‌کند، اما آمارهای گرفته‌شده، نشان داده‌اند که مردان جذاب، بیشتر گرفتار لغزش‌های عاطفی می‌شوند و از آنجا که توانایی تشکیل پیوندهای عاطفی متعدد را در خود می‌بینند، زودتر از زیر بار مشکل‌هایی که در زندگی مشترک رخ می‌دهد، شانه خالی می‌کنند. این مردان خوب می‌دانند که همسرشان آخرین گزینه احتمالی برای بودن در کنارشان نیست و آگاهی از همین موضوع، باعث می‌شود که کمتر برای زندگی مشترک خود و بودن در کنار فرزندانشان انرژی بگذارند.

محققان می‌گویند شاید زنان به‌سادگی دل به مردان قدرتمند، جذاب و دلفریب بدهند، اما نمی‌توان این واقعیت را انتخاب کرد که دوام و عمق زندگی مشترک مردانی که چندان جذاب تلقی نمی‌شوند، بیشتر از شاهزاده‌های سوار بر اسب است و فرزندان این آقایان، از داشتن چنین پدرانی، بیشتر احساس غرور و رضایت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.