چگونه کسب‌و‌کارهای کوچک می‌توانند بازارهای محلی را تصاحب کنند

0
  •  فعالیت آنلاین داشته باشید

طبق تحقیقات، ۳۹ درصد از خریداران قبل از خرید از یک محل فیزیکی، آن محصول را به طور آنلاین جست‌وجو می‌کنند. بنابراین اگر کسب‌و‌کار کوچک شما در اینترنت حضور داشته باشد می‌تواند در این رقابت موفق شود. اما کسب‌و‌کارهای کوچک چگونه می‌توانند در حوزه آنلاین فعال باشند؟

  •  سئوی محلی خود را تقویت کنید

تمرکز روی تقویت سئوی محلی کسب‌و‌کار کوچک به ایجاد ترافیک بیشتر برای وب‌سایت شما و در نهایت فروش بیشتر برای کسب‌و‌کارتان کمک خواهد کرد. ۹۷درصد از مصرف‌کنندگان برای جست‌وجوی کسب‌و‌کارهای محلی وارد فضای آنلاین می‌شوند. پس بهتر است سئو را اولویت خود قرار دهید. به علاوه، گوگل تاکید بیشتری روی جست‌وجوی محلی دارد. این شرکت نتایج محلی خود را تغییر داده است تا روی سه کسب‌و‌کار اول برای یک جست‌وجوی خاص تمرکز کند.

  •  بررسی‌های آنلاین را افزایش دهید

بررسی‌های آنلاین بخش مهمی از رتبه‌بندی جست‌وجوی محلی شما هستند. به علاوه، بررسی‌های آنلاین نسخه مدرنی از تبلیغات به شمار می‌روند و می‌تواند مشتریان جدید را متقاعد کند تا از کسب‌و‌کار کوچک شما استفاده کنند یا از آن استفاده نکنند. در واقع، ۶۷ درصد از مصرف‌کنندگان گفته‌اند که تصمیم آنها برای خرید بسیار تحت تاثیر این بررسی‌های آنلاین است.

  •  از بازاریابی ایمیل استفاده کنید

بازاریابی ایمیل یک منبع برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. این روش به شما یک ابزار مقیاس‌پذیر می‌دهد تا با مشتریان فعلی، گذشته و بالقوه خود در ارتباط باشید. در واقع، به نظر می‌رسد که اکثر کسب‌و‌کارهای کوچک بیشتر انرژی خود را صرف رسانه اجتماعی می‌کنند تا ایمیل در حالی‌که طبق تحقیقات تاثیر بازاریابی ایمیل سه برابر بیشتر است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.