چند پرسش قبل از استخدام تیم سئو

0
  • با اینکه سئو می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند، با کمی تحقیق شما نیز می‌توانید در اکثر موارد سئوی سایت خود را مدیریت کنید. اما چگونه؟
سئو یک فعالیت بسیار سیال است. گوگل به طور منظم پارامترها و بهترین‌ها را تغییر می‌دهد تا مطمئن باشد که نتایج در گوگل همیشه مرتبط هستند. در برخی موارد، این بدان معناست که راهبردی که روزی رقبای شما را از بین برده بود، امروز شما را از بین خواهد برد. اگر بتوانید به خوبی خودتان را با این تغییرات وفق دهید، قطعا می‌توانید سئوی خود را مدیریت کنید.
در کسب‌و‌کار، یک پدیده به نام هزینه‌های فرصت وجود دارد. مدیریت سئو توسط خودتان می‌تواند از نظر مقدار پول خرج شده، ارزان‌تر باشد. اما مدت زمانی را که شما صرف انجام این جنبه از کسب‌و‌کار خود می‌کنید، زمانی است که می‌توانستید روی یک فعالیت پرسودتر صرف کنید.
اگر شما یک سایت بزرگ با هزاران محصول، یک پرسنل و یک بودجه دارید، پاسخ کاملا واضح است. اما اگر فردی هستید که تازه استارتاپ خود را راه انداخته‌اید و بیش از آنکه پول داشته باشید وقت آزاد دارید، اولین حرکت آن است که یکی از بهترین سازندگان وب‌سایت تجارت الکترونیک را در نظر بگیرید زیرا آنها راهبردهای سئوی قدرتمندی دارند که در حال حاضر از آنها در محصولات خود استفاده کرده‌اند.
اگر این مسیر را رفته‌اید، بهتر است به دنبال سازنده‌ای باشید که یک سیستم مدیریت محتوای سئو‌ پسند ارائه دهد. به علاوه شما از CMS  می‌خواهید تا به طور خودکار فایل‌های sitemaps.xml ایجاد کند تا موتورهای جست‌وجو محصولات جدید و تغییرات سایت شما را هر چه سریع‌تر پیدا کنند.
برای پیگیری روند پیشرفت سایت خود در طول زمان، به ابزار تجزیه و تحلیل نیاز دارید تا بتوانید عملکرد فروشگاه خود را بررسی کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا دریابید که راهبرد سئوی شما تا چه حدی موفقیت‌آمیز بوده است. عوامل اولیه‌ای که باید در نظر داشته باشید، عبارتند از اینکه مشتریان شما چگونه شما را پیدا کرده‌اند و آنها کجا بودند، URL‌های ارجاع‌دهنده سایت شما و عبارات جست‌وجویی که برای پیدا کردن شما استفاده شده‌اند.
اگر تصمیم دارید یک تیم سئو را استخدام کنید، باید چند پرسش را در نظر بگیرید؛ چه کار مشابهی را انجام داده‌اند، چگونه ساخت لینک را انجام می‌دهند و چگونه سئو را مطابق با اهداف شما پیش می‌برند؟
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.