هوبا، خرید با انتخاب‌های متنوع

0

هوبا (Hubba) یک شرکت نرم‌افزار کامپیوتری در فضای فناوری خرده‌فروشی است. این شبکه بی‌۲بی در تورنتوی کانادا واقع شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط مدیرعامل و بنیانگذار، بن زیفکین، بنیانگذاری و در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. شبکه آنها از طریق یادگیری ماشینی و جست‌وجوی شخصی و نیز ارائه ابزارهایی برای خریداران خرده‌فروشی که محصولات جدیدی را پیشنهاد می‌دهند، به برندها، خریداران و تاثیرگذاران وصل می‌شود و به آنها امکان می‌دهد تا در یک مجموعه، برندها را جست‌وجو کنند.

هوبا تقریبا ۱۰۰ کارمند در تورنتو، ۶۰هزار کاربر در ۱۴۰ کشور و خرده‌فروشانی مانند زولیلی و اربن اوت‌فیترز دارد. تیم اجرایی هوبا عبارتند از بن زیفکین (مدیرعامل)، هوارد لیس، کریستوفر جردن و دانیل بروان.

این شرکت بخشی از برنامه‌های آموزشی، موسسه نکست ۳۶، و بنیاد لوران اسکولارز است.

در دسامبر سال ۲۰۱۴، هوبا ۱ میلیون دلار سرمایه از برایت اسپارک ونچرز، سوشیال کپیتال و سایر سرمایه‌گذاران دریافت کرده است.

در اکتبر ۲۰۱۵، هوبا ۱۱ میلیون در دور اول تامین بودجه دریافت کرد. در سال ۲۰۱۶، این شرکت از سرمایه‌گذارانی مانند برایت اسپارک ونچرز و ریل ونچرز و نیز سرمایه‌گذار فعلی‌اش، گلدمن ساچ، کسب کرد. طبق گفته وال استریت ژورنال، این مبلغ حدود ۴۵ میلیون دلار بوده است.

در فوریه ۲۰۱۶، هوبا یک محصول به نام شبکه جست‌وجوی هوبا راه‌اندازی کرد. این محصول به خریداران خرده‌فروش امکان می‌دهد تا برندها را جست‌وجو کرده، پیدا کنند و به آنها پیغام دهند. در آگوست ۲۰۱۶، هوبا با همکاری ورلدسینک بزرگ‌ترین شبکه جست‌وجوی محصول در دنیا را ایجاد کرد.

در ۲۰ ژوئن ۲۰۱۷، این شرکت هوبا گروپس را راه‌اندازی کرد که به افراد و فعالان کسب‌وکاری امکان می‌داد پرسش‌هایشان را مطرح کنند، پاسخ‌های مناسب ارائه دهند، فرصت‌های کسب‌و‌کار ایجاد کنند، از آخرین اخبار مطلع باشند و درباره موضوعاتی مانند چالش‌های کاری مشترک صحبت کنند.

هوبا در تورنتو واقع شده ‌و در ۱۴۰ کشور و با بیش از ۶۰هزار کاربر کار می‌کند. هوبا تحت یک مدل «رایگان» اداره می‌شود و در نتیجه نسخه رایگانی را با قابلیت‌هایی که پولی هستند، ارائه می‌دهد.

در نوامبر ۲۰۱۳، بتاکیت این شرکت را استارتاپی نامید که ثروتمندترین و جامع‌ترین مجموعه داده اطلاعات محصول دنیا را ایجاد می‌کند. در مه ۲۰۱۷، هافینگتون‌پست درباره هوبا نوشته است که این شرکت به طور روتین به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌هایی است که امکان تجارت را برای نسل بعد فراهم می‌کند. در ژانویه ۲۰۱۳ این استارتاپ به عنوان یکی از ۳ استارتاپ جدید برتر KPMG معرفی شد. در نوامبر ۲۰۱۳، جزء ۲۰ شرکت نوآور دنیا قرار گرفت. در ژوئن ۲۰۱۶ نیز برنده جایزه ردهرینگ آمریکای شمالی شد.

بن زیفکین، یک کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل هوباست. قبل از هوبا، بن ۳ سازمان را ایجاد کرد که خروجی‌های موفقیت‌آمیزی داشتند و توانستند بودجه چشمگیری کسب کنند. او اکسیوم گروپ را که بزرگ‌ترین شرکت مشاوره مدیریت نیروی کار در دنیا بود، با کمک همکارانش بنیانگذاری کرد.

او مشاور هکریو و مارس دیسکاوری دیستریکت و یکی از اعضای هیات مدیره بنیاد آپساید کانادا و لیدیز لرنینگ کد است. در سال ۲۰۰۶ بن به عنوان یکی از ۳ کارآفرین برتر کانادا در آن سال انتخاب شد. به علاوه در فهرست ۲۰ نوآور فناوری برتر تورنتو قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.