هتل موردعلاقه‌تان را انتخاب و اتاق رزرو کنید

0

Sound Meter

این برنامه کاربردی چهارمین مجموعه ابزارهای هوشمند (نویز، دسیبل متر) است. برنامه سنجش میزان فشار صدا از میکروفون تعبیه‌شده در تلفن شما استفاده می‌کند تا میزان نویز را برحسب دسیبل اندازه‌گیری کند و یک مرجع را نشان می‌دهد. به این نکته توجه کنید که اکثر میکروفون‌های موجود در تلفن‌های هوشمند با صدای انسان مطابقت دارند (۳۰۰ تا ۳۴۰۰ هرتز، ۴۰ تا ۶۰ دسیبل). درنتیجه حداکثر میزان صدا توسط سازندگان دستگاه مشخص و محدود می‌شود، و صدای بسیار بلند (بالای ۱۰۰ دسیبل) قابل‌تشخیص نیست. ازجمله این دستگاه‌های هوشمند عبارت است از موتوجی ۳ (حداکثر ۸۰)، گالکسی اس ۶ (۸۵ دسیبل)، نکسوس ۵ (۸۲ دسیبل)، اچ‌تی‌سی دیزایر (۸۲ دسیبل) و… کاربران می‌توانند از این برنامه به‌عنوان ابزاری کمکی استفاده کنند. این برنامه بیشترین تعداد دانلود و بازدید را در بین برنامه‌های مربوط به این حوزه در پلی‌استور داشته است. از ویژگی‌های اصلی این برنامه می‌توان به حالت واژگون، اعلان بلندی صدا، و طراحی آن اشاره کرد. در نسخه پیشرفته آن نیز قابلیت‌هایی افزوده شده اعم از اینکه هیچ‌گونه تبلیغاتی در آن نمایش داده نمی‌شود، و لرزش سنج و منوی آمار دارد.

Booking.com Hotel Reservations

بهترین ویژگی برنامه Booking.com چیست؟ تایید فوری، گرفتن اتاق بدون مصرف کاغذ و نقشه‌های آفلاین در هر زمان که یک اقامتگاه را رزرو می‌کنید.

این برنامه بیشترین تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. بیش از ۸۰۰ هزار اقامتگاه در این برنامه ارائه می‌شود. این اقامتگاه‌ها شامل آپارتمان، اقامتگاه با بودجه کم، ویلا و… است. کاربران می‌توانند در این برنامه از هتل‌های لحظه آخری با قیمت مناسب نیز مطلع شوند و بدون کارت اعتباری رزرو خود را انجام دهند. امکان جستجو برحسب شهر، نام هتل یا سایر ویژگی‌ها در این برنامه وجود دارد. به‌علاوه می‌توانید موارد ارائه‌شده را برحسب قیمت، وای‌فای، رتبه و… فیلتر کنید. در این برنامه بهترین پیشنهاد‌ها درباره هتل‌ها ارائه می‌شود. ۵۲ میلیون نظر در این برنامه ثبت شده است که می‌توانید با استفاده و جستجوی آن‌ها بهترین مکان برای اقامت را انتخاب کنید. نقشه‌هایی که در این برنامه ارائه می‌شوند به کاربر کمک می‌کنند تا موقعیت مکانی هتل را بررسی کند. می‌توانید ویژگی‌های مورد نظر خود را در یک لیست قرار دهید و آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

TOEFL Essential Words

این برنامه کاربردی در بین کاربران بسیار محبوب است و شهرت زیادی دارد. با کمک این برنامه کاربران می‌توانند واژگان مربوط به موضوعات مختلف را اعم از هنر، فضانوردی، زمین‌شناسی، بیولوژی، تاریخ، اقتصاد، بدن و ذهن انسان، زبانشناسی، علوم سیاسی و… یاد بگیرند. دامنه واژگان خود را با استفاده از این اپلیکیشن بالا ببرید. در این برنامه واژگان ضروری همراه با تعریف، مثال و تلفظ در درس‌های مختلف جداسازی شده‌اند. فلش‌کارت‌هایی وجود دارد که می‌توانید واژگان مورد نظر خود را در آنها یادداشت کنید. این برنامه قابلیت پیگیری پیشرفت در یادگیری را دارد. فایل‌های صوتی این برنامه به طور آفلاین نیز کار می‌کنند. در این برنامه یک لیست سیاه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا واژگانی را که از آن‌ها خوششان نمی‌آید، در آنجا فهرست کنند. این برنامه یک یادآور دارد که به شما یادآوری می‌کند وقت یادگیری زبان است.

نحوه استفاده: ۱. واژگان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در فهرست یادگیری قرار بگیرند، ۲. هر بار که شما معنای آن‌ها را مرور می‌کنید، یک ستاره برای آن واژه می‌گیرید، ۳. برای اینکه به مرحله بعد بروید باید ۴ ستاره گرفته باشید، ۴. اگر یک روز واژگان را مرور نکنید، ستاره‌های خود را از دست می‌دهید.

Super File Manager (Explorer)

برنامه کاربردی Super File Manager v2.0 در پلی‌استور از پرطرفدارترین برنامه‌هاست. این برنامه رابط کاربری خلاقانه‌تر و مدیریت و انتقال فایل بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

این برنامه ساده، کوچک، و قدرتمند یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل برای سیستم‌عامل اندروید است که امکان مدیریت و انتقال فایل با قابلیت بالا را برای سیستم‌های اندروید فراهم می‌کند. حتی بهتر از آن، این مدیر فایل پیشرفته می‌تواند به انتقال فایل در بین دستگاه‌های اندروید، کامپیوتر شخصی و آی‌اواس از طریق هات اسپات کمک کند.

قابلیت‌های اصلی این برنامه عبارت است از:

مدیریت فایل با قابلیت‌های کامل

این مدیر و جستجوگر فایل اندروید طیف وسیعی از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد اعم از برش، چسباندن، کپی، انتقال، حذف، تغییر نام، بررسی جزئیات، اشتراک‌گذاری فایل، و…

انتقال فایل فوق‌العاده سریع

با داشتن انتقال فایل وای‌فای تعبیه‌شده، این مدیر و جستجوگر فایل رایگان برای انتقال فایل‌ها به تلفن و کامپیوتر دیگر حتی بدون اتصال اینترنت از وای‌فای و هات اسپات استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند بدون محدودیت در اندازه و نوع فایل‌ها هرگونه فایل اعم از اپلیکیشن، ویدئو، موسیقی، تصویر و… را منتقل کنند.

تحلیل ذخیره‌سازی و پاکسازی فایل‌های زائد

این مدیر فایل پیشرفته مصرف ذخیره‌سازی را تجزیه‌وتحلیل کرده، فایل‌های بزرگ، تکراری، و فایل‌هایی که به‌تازگی ایجاد شده‌اند را شناسایی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند از میزان مصرف حافظه ذخیره‌سازی مطلع شوند و فایل‌های اضافی و سایر فایل‌ها و پوشه‌هایی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارند پاک کنند.

جستجوی فایل

موتور جستجوی بهینه‌سازی‌شده این جستجوگر فایل فایل‌های مورد نظر را در حافظه داخلی و کارت حافظه اس‌دی در عرض یک ثانیه پیدا می‌کند. کاربران می‌توانند فایل‌ها را بر حسب دسته‌بندی‌های مختلف مانند تصویر، موسیقی، ویدئو، اپلیکیشن و… جستجو کنند.

محرمانه و امن

این مدیر و جستجوگر فایل رایگان مدیریت فایل ۱۰۰ درصد محلی را ارائه می‌دهد. بنابراین هیچ‌یک از اطلاعات به بیرون درز پیدا نخواهند کرد. فایل‌ها و اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می‌مانند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.