نوبت دهی با دکترتو

0

پیدا کردن دکتر متخصص یک طرف، گرفتن وقت برای ویزیت شدن از طرف دیگر به طور کلی فرآیند زمان بری است که سایت دکترِتو به نشانی doctoreto.com آن را ساده کرده است. در این وب سایت این امکان وجود دارد که نام شهر را با دکتر در تخصص مورد نظر را جست‌وجو کرد تا با پیشنهادهای مختلفی روبه‌رو شد.

بعد از انتخاب دکتر مورد نظر می‌توان از همین طریق نوبت گرفت. دکترِتو این امکان را برای شهروندان، پزشکان و کلینیک‌ها فراهم کرده است که با هم تعامل بهتر و راحت‌تری داشته باشند. پزشک مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و از او نوبت ملاقات بگیرند.

درباره پزشک خود بیشتر بدانند‌. سوالات پزشکی خود را بپرسند و از پزشکان متعهد و متخصص پاسخ دریافت کنند و همچنین از تازه‌های سلامت دنیا مطلع شوند. با این کار در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند و با کاهش مصرف انرژی در حفظ محیط زیست مشارکت خواهند داشت.

نکته قابل توجه این است که افراد در زمان گرفتن نوبت باید حق ویزیت پزشک مورد نظر را پرداخت کنند ولی امکان لغو نوبت و یا جابه‌جایی زمان وجود دارد. همچنین پزشکان متخصص نیز با دکترِتو تجربه و رضایت خاطر بیشتری را به بیماران هدیه می‌دهند.

به این ترتیب که می‌توانند پروفایل خود را در دکترِتو بسازند و تخصص‌شان را به افرادی که در ایران و خارج از ایران به دنبال تخصص آنها هستند، معرفی کنند. بعد از ثبت‌نام طی ۷۲ ساعت کارشناسان دکترِتو با آنها تماس می‌گیرند.

به علاوه پزشکان در صورتی که در چند جای مختلف مشغول به طبابت باشند، می‌توانند برای همه مکان‌ها نوبت‌دهی را انجام دهند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. از طرف دیگر می‌توانند نوبت‌هایشان را مدیریت کنند و حجم رفت و آمد‌ها و تماس‌های اضافی به مطب خود را کاهش دهند و بتوانند آمارهایشان را تجزیه و تحلیل نمایند، به بیماران به موقع اطلاع‌رسانی کنند و با آنها ارتباطی موثر داشته باشید. کلینیک‌ها نیز می‌توانند با دکترِتو بهتر دیده شوند.

به این صورت که برای مجموعه خود پروفایلی بسازند و از این طریق پزشکان و خدمات تخصصی و پزشکی خود را به شهروندان و مسافرانی که در نزدیکی آنها اسکان دارند، معرفی نمایند و نوبت‌های پزشکان را مدیریت کنند و آمارهای خود را تجزیه و تحلیل نمایند و به عبارت بهتر با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع با بیماران ارتباطی موثر برقرار کنید.

علاوه بر موارد گفته‌شده آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویر‌برداری نیز می‌توانند در دکترِتو پروفایل شخصی بسازند و از این طریق نوبت‌دهی را انجام دهند. از جمله تخصص‌هایی که در حال حاضر در دکترِتو برای نوبت‌دهی در دسترس است، می‌توان به موارد قلب و عروق، داخلی، کودکان، ارتوپدی، زنان و زایمان، گوش وحلق و بینی، گوارش، چشم و غیره اشاره کرد.

همچنین افراد می‌توانند علاوه بر استفاده از امکانات سایت از طریق اپلیکیشن دکترِتو که قابل دانلود از مارکت‌های مختلف است تمامی خدمات را دریافت کنند. در سایت دکترِتو بخشی نیز به نام تازه‌های سلامت وجود دارد که به نشر مقالات در زمینه مطالب روز سلامت و پزشکی و اطلاع‌رسانی در مورد بیماری‌های مختلف و شیوه پیشگیری و درمان آن می‌پردازد که می‌توان مفید واقع شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.