از استارتاپ‌های همدانی حمایت می‌کنیم

0

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالیت استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

 فائزه احسانی‌ در جلسه همفکر همدان که با حضور فعالان عرصه آی‌تی و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد هر شغل در حوزه آی‌سی‌تی ایجاد سه شغل غیر‌مستقیم را در پی دارد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات امکاناتی را برای فعالیت و حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا فراهم کرده و تسهیلاتی را از محل وجوه اداره شده در نظر گرفته است. وی تولید اپلیکیشن، افزار و بازی‌های رایانه‌ای را از بخش‌های مورد حمایت وزارت ارتباطات خواند و افزود: ایجاد شتاب‌دهنده‌ها نیز دنبال می‌شود که استارتاپ‌ها را کمک می‌کند تا موفق شوند.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با بیان اینکه مرکزی برای بازی‌های رایانه‌ای در همدان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: فضا و امکانات در اختیار این مرکز قرار داده شده ‌‌ضمن اینکه مرکز تسهیل‌گری نیز در وزارتخانه ایجاد شده است. 

کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل ارتباطات و فناوری استان همدان هم در ادامه این جلسه با بیان اینکه «همفکر» یک رویداد هفتگی است که در همه دنیا تسری پیدا کرده است، ادامه داد: این رویداد در همدان حدود ۶ دوره برگزار شد اما شرکت برگزارکننده به تهران رفت و فعالیت آن در همدان قطع شد. حسن ترکمان تصریح کرد: اگر کارآفرین، سرمایه‌گذار یا خوشفکر هستید، با همدیگر صحبت کنید و به یکدیگر بیاموزید، «همفکر» جایی برای شبکه‌سازی و تیم‌یابی است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.