اخبار استارتاپی محتوای برند

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ

در نشست خبری معرفی مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، هوش مصنوعی، امنیت غدایی، فناوری‌های مالی و سلامت از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری این شتاب‌دهنده در مدل جدید میکرو وی‌سی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دانا به نقل از روابط عمومی شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، محمد صادق سبحانی مدیرعامل شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ با اشاره به ۱۰ سال فعالیت این شتاب‌دهنده گفت: ۶۳ سرمایه‌گذاری و ۱۳ خروج موفق و بررسی ۲ هزار ایده و کسب و کار از جمله فعالیت‌های ده سالۀ این شتاب‌دهنده است که تجربه موفقی را در پی داشته.
وی افزود: در بقای هر زیست بوم نوآوری ۲ عنصر نقش آفرینی دارند، یکی استعداد و وجود افراد با انگیزه برای کارآفرینی و دیگری سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است که تریگ‌آپ در هر دو حوزه سابقه قابل قبولی داشته.
سبحانی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری به عنوان شتاب‌دهنده در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از این مبلغ در مدل جدید این شتاب‌دهنده به عنوان میکرو وی‌سی استفاده خواهد شد. همچنین با همکاری نهادهای مختلف دانشگاهی، ترویج کارآفرینی فناورانه در دستور کار ماست.
اسکویی مدیر سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ در خصوص مدل جدید سرمایه‌گذاری این مجموعه گفت: امروزه وی‌سی‌ها مایل به سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای رشد یافته هستند و ریسک پذیری کمتری را می‌پذیرند. در زیست بوم جهانی برای رفع فاصله بین کسب و کارهایی که تازه از شتاب‌دهنده‌ها خارج شده اند و کسب و کارهای بلوغ یافته‌ای که جذابیت لازم برای وی‌سی‌ها را داشته باشند، مدل جدیدی با عنوان میکرو وی‌سی پیش بینی شده است.
وی افزود: در مدل سرمایه گذاری میکرو وی‌سی، مبلغ سرمایه‌گذاری نسبت به شتابدهنده ها بیشتر خواهد بود؛ البته ارزیابی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.
اسکویی گفت: تریگ‌آپ در سطح میکرو وی‌سی در نقش یک سرمایه‌گذار همراه ورود پیدا خواهد کرد، به این معنا که به عنوان یک همراه در بخش‌های مختلف راهبری و حمایت از کسب و کارها فعالیت می‌کند. که در نهایت بتواند کسب و کار را به سطح بلوغی برساند که برای سرمایه گذاری وی‌سی‌ها جذاب شود.
وی گفت: مبلغ حمایت از کسب و کارها در مدل میکرو وی‌سی تا ۶ میلیارد تومان برنامه ریزی شده است که وجود تیم کامل کسب و‌کار، ارائه محصول و سابقه فروش در بازار و مدل کسب و کار اعتبارسنجی شده از جمله ویژگی‌های کسب و کارهایی است که می‌توانند از این مدل استفاده کنند.
اسکویی در پایان هوش مصنوعی و هوشمند سازی صنایع، امنیت غذایی، فناوری های مالی، لجستیک و سلامت و بهینه سازی انرژی را اولویت‌های سرمایه‌گذاری تریگ‌آپ برشمرد و گفت: تلاش داریم تا با توسعه مدل میکرو وی‌سی، حوزه‌های دیگری را هم در سرمایه‌گذاری میکرو وی‌سی جذب کنیم.
استارتاپ هایی که علاوه بر سرمایه نقدی، سرویس راهبری نیز نیاز دارند میتوانند برای بهره مندی از این سرویس ها طرح خود را از طریق وب سایت تریگ‌آپ به نشانی www.trigup.com ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.