مشت‌ ومال با گجت‌های پوشیدنی!

0

ماساژ ساده بدن می‌تواند روز شما را از روزی پراسترس و آزاردهنده به روزی عالی و آرام تبدیل کند. البته در مورد شما مطمئن نیستم ولی من شخصا از هر موقعیتی برای مالیدن شانه‌ها و یا ماساژ پاهایم استفاده می‌کنم. ماساژ واقعا روشی برای کمک به سلامت جسم و روح شماست. تا به حال دوست داشته‌اید بعد از یک روز کاری پرمشغله ماساژ خوبی داشته باشید؟ گاهی اوقات که به دنبال آرامش هستید لزوما نیازی نیست به جایی که چشمه آبگرم یا باشگاه سلامتی دارد سفر کنید. WT به‌تازگی خبرهای خوبی برای شما دارد؛ خبرهایی که روزی رویا بودند و الان به واقعیت تبدیل شده‌اند. شما با استفاده از دستگاه‌های پوشیدنی می‌توانید آرامش را به بهترین نحو در خانه خود تجربه کنید. حالا ببینید این مسئله درباره شما هم صدق می‌کند یا نه؟

ریکاوری فورس دستگاه دنده‌ای هوشمندی را برای مراقبت روزانه از شما معرفی می‌کند. این وسیله طوری طراحی شده که توسط شخص پوشیده می‌شود و جریان خون او را افزایش می‌دهد و درنتیجه موجب می‌شود ماهیچه‌ها احساس آرامش کنند. به‌علاوه این وسیله بر اساس محل قرار گرفتن آن روی قسمت‌های مختلف بدن ازجمله کمر، ساق پا و کشاله‌ها در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شود. این وسیله دنده‌ای هوشمند دردهای ماهیچه را از بین می‌برد و سیستم بدن شما را بهبود می‌بخشد. مزیت دیگر این دستگاه آن است که به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا در اکثر موارد قابل‌استفاده است. به این ترتیب که می‌توانید این وسیله را زیر یا روی لباس خود بپوشید و ماساژ منحصربه‌فرد آن را تجربه کنید. جای دیگر برای استفاده از این ابزار روی صندلی شما هنگام نشستن‌های طولانی‌مدت است، مثلا در محل کارتان. علاوه بر این دستگاه گرمای فعال یا غیرفعالی را برای افزایش دمای مرکزی بدن در مقابل سرما به کار می‌برد.

این دستگاه قطعه‌ای اضافه دارد که قابل اتصال است و می‌توانید به طور اختیاری از آن استفاده کنید. هوم‌وال  این محصول را تولید کرده است. قطعه ماساژ ۴ منطقه بسیار قوی برای ماساژ دارد و در درجات مختلف به طور برنامه‌ریزی‌شده ماساژ می‌دهد. این ماساژ اضافی برای تسکین هر دردی در هر قسمت از بدن بسیار مناسب است. همچنین برای درد کمر مطلوب است. این قطعه به جای سیم یا کنترل از باتری استفاده می‌کند.

علاوه بر این موارد، می‌توانید با استفاده از دستگاه ایروِیر هودی از ماساژ شخصی استفاده کنید. چه در خانه بر روی مبل لم داده باشید، چه در حال کار در محل کار باشید، از ماساژ آرامش‌بخش این دستگاه در هر مکان و زمانی می‌توانید استفاده کنید. این دستگاه به‌سادگی با تلفن هوشمند شما جفت می‌شود و می‌توانید برنامه لازم برای شدت و زمان ماساژ را به آن بدهید. جدیدترین مدل این دستگاه به سنسورهایی مجهز است که اطلاعات و وضعیت را در هرلحظه ثبت می‌کند. هرچه از بدن خود آگاهی بیشتری داشته باشید، بدن و زندگی سالم‌تری خواهید داشت.

آئورای نیز محصولی برای محافظت از چشمان شما در برابر فناوری‌هاست. محققان درصدد هستند مشکلات مربوط به چشم را که عواقبی نظیر خشکی و خارش چشم و همچنین گردن درد دارند حل کنند. آئورای بهترین راه‌حل برای تنظیم جریان خون اطراف چشم‌های شماست و فشار روی چشم را آرام می‌کند. به‌علاوه برای کاهش پف چشم‌ها یا سیاهی دور چشم مفید است. علاوه بر این زمانی که چشم‌های شما خشک است و به‌سختی می‌توانید بخوابید، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. در این مواقع از کمپرس گرم برای آرامش و استراحت بیشتر استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.