مایکروسافت اکوسیستم استارتاپ دوبی را تقویت می‌کند

0

مایکروسافت، نشست نوآوری M12 را در بنیاد آینده دوبی برگزار کرد تا تعهد این شرکت را نسبت به پشتیبانی از کارآفرینی و رشد اقتصادی در امارات متحده عربی نشان دهد.

در طول نشست نوآوری M12 یک تفاهمنامه بین بنیاد آینده دوبی و مایکروسافت امضا شد. طبق این تفاهمنامه مایکروسافت متعهد است تا برای تقویت فرصت‌های کارآفرینی برای استارتاپ‌های Area 2071 بین دو طرف همکاری ایجاد کند.

مدیرعامل بنیاد آینده دوبی می‌گوید: «شراکت‌ها و همکاری‌های راهبردی با شرکت‌های پیشروی جهانی مانند مایکروسافت نشان‌دهنده تلاش‌های این بنیاد برای جذب استعدادهای جهانی و اقداماتی است که محیطی را ایجاد می‌کند که مشوق نوآوری است و از افراد خلاق استقبال می‌کند تا دوبی را به یک مرکز نوآوری و فناوری‌های در حال ظهور تبدیل کند.»

طبق این همکاری، مایکروسافت ملزم می‌شود تا یک برنامه منتورشیپ جامع را ارائه دهد و از کسب‌و‌کارها در دستیابی به تاثیر جهانی پشتیبانی کند. کارآفرینان شرکت‌کننده نیز با هزینه کمتری می‌توانند به پلتفرم‌های فناوری مایکروسافت وارد شوند و راهنمایی‌هایی را در حوزه راهبرد، دسترسی به بازار کار و بهترین اقدامات دریافت کنند. به علاوه یک برنامه شتاب‌دهنده هوش مصنوعی برای استارتاپ‌های فناوری ایجاد خواهد شد که از راهکارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا از رشد و تسریع در تلاش‌ها از آنها پشتیبانی کنند.

اکوسیستم استارتاپی دوبی

مدیر‌کل منطقه‌ای مایکروسافت گلف می‌گوید: «بسیار مفتخر هستیم که نشست نوآوری M12 را در امارات متحده عربی برگزار می‌کنیم. مایکروسافت همیشه یک بازیکن اصلی در تقویت استارت‌‌آپ‌ها و موفقیت کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در منطقه بوده است و از طریق جذب استعدادهای جهانی در امارات به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا دست به نوآوری بزنند. ما می‌خواهیم مشتریان جهانی و پیشرو خود را به برخی از ستارگان در اکوسیستم استارتاپی جهانی وصل کنیم. سابقه همکاری آنها با بزرگ‌ترین برندهای دنیا و نیز نهادهای دولتی محلی و ملی خود نشان‌دهنده آن است. این نوآوران با قدرت فضای ابری و هوشمند مایکروسافت به سوی شما می‌آیند؛ قدرتی که شهروندان و مشتریان را شرکت می‌دهد، به کارکنان و کارمندان دولتی کمک می‌کند، عملیات‌ها را بهینه‌سازی و محصولات، خدمات و مدل‌های کسب‌و‌کار را از نو اختراع می‌کند.»

به گفته مدیرعامل بنیاد آینده دوبی، AREA 2071 یک فضای دیجیتالی و فیزیکی است و اکوسیستم برای ارتباط بین شرکت‌ها، دولت‌ها، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و عموم مردم طراحی شده است تا با هم آینده را بسازند. به علاوه به ایجاد یک اکوسیستم مناسب برای جذب استعدادهای جهانی و پرورش آنها و نیز ایجاد محیطی که مشوق همکاری است، کمک می‌کند. AREA 2071، یک اکوسیستم هدفمند برای طراحی و ساخت آینده از طریق ارتباط عمیق بین شرکت‌ها، دولت‌ها، استارتاپ‌ها، جوانان، سرمایه‌گذاران و همه مردم است. در نتیجه، جذب استعدادهای بی‌نظیر از سراسر دنیا برای دستیابی به این هدف در اولویت است. با تسهیل در دسترسی به استعدادهای جهانی، AREA 2071 به یکی از اهداف که تبدیل‌شدن به یک مرکز جهانی برای بزرگ‌ترین تجربه‌ها و بهترین استعدادها‌ست، دست می‌یابد.

در این نشست، M12 با استارتاپ‌های منتخبی همراه شد که روی آنها سرمایه‌گذاری کرده بود یا استارتاپ‌هایی که در برنامه Microsoft ScaleUp شرکت کرده بودند. این برنامه برای استارتاپ‌ها طراحی شده است تا دسترسی به فروش، بازاریابی و پشتیبانی فنی را برای آنها فراهم کند. این استارت‌‌آپ‌ها عبارت بودند از: آگولو، داکس‌والت، تال‌ویو، کانسنسیز، ایرمپ‌ و غیره.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.