استارتاپ‌های فرانسوی از اکوسیستم ژاپنی بهره می‌برند

0

دولت ژاپن میزبان یک رویداد کسب‌و‌کاری در پاریس است که در آن پیشروان کسب‌و‌کار، کارآفرینان و نوآوران فرانسوی و ژاپنی شرکت دارند تا درباره فرصت‌ها برای استارتاپ‌های فرانسوی جهت استفاده از اکوسیستم استارتاپی ژاپن و تغییر محیط نوآورانه شرکتی گفت‌وگو کنند.

بیش از ۱۲کارآفرین و پیشرو از صحنه استارتاپی فرانسه در این رویداد شرکت دارند. این گروه درباره نحوه تشکیل استارتاپ‌های ژاپنی و اینکه چگونه شرکت‌ها به تقویت اکوسیستم خود برای همکاری جهانی کمک می‌کنند و چگونه استارتاپ‌های فرانسوی می‌توانند از تغییر شرایط کسب‌و‌کار در ژاپن استفاده کنند، با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

به عنوان سومین اقتصاد بزرگ دنیا، ژاپن روی تقویت اکوسیستم‌های نوآوری تمرکز می‌کند تا پویایی خارجی را به فراتر از مرزهای خود بکشاند. سیاست‌های جدید این کشور در خصوص کسب‌و‌کارها نیز یک محیط قانونی کارآمدتری را برای تحول شرکت‌ها و پشتیبانی از استارتاپ‌ها فراهم کرده است. امسال، دولت ژاپن نیز برنامه پشتیبانی از استارتاپ‌ها را با نام جی‌-استارتاپ راه‌اندازی کرده ‌که هدف آن تشویق و تقویت توسعه استارتاپ‌های ژاپنی در آن سوی مرزها و ایجاد کسب‌و‌کارهای منحصر به فرد است.

همانطور که از موفقیت مرکاری، یکی از شرکت‌های جی‌-استارتاپ مشخص است، صحنه استارتاپی ژاپن در حال تغییر است. نوآوری باز در سراسر دنیا تسریع یافته است و یکی دیگر از شرکت‌های پشتیبان جی‌-استارتاپ به نام آی‌بی‌ام ژاپن نیز از طریق ایجاد یک اکوسیستم نوآوری جمعی اقداماتی را انجام می‌دهد تا به رشد استارت‌‌آپ‌های جهانی از طریق تطابق محصولات نوآورانه خود با دارایی‌های آی‌بی‌ام از قبیل خدمات شناختی، تجزیه و تحلیل و خدمات فضای ابری کمک کند تا نیازهای مشتریان در سراسر دنیا را برآورده کند.

برنامه جی‌-استارتاپ

برنامه جی‌-استارتاپ نه‌تنها خدمات انکوباتوری استارتاپ‌های رقیب را در سراسر دنیا انجام می‌دهد، بلکه از استارتاپ‌ها و کارآفرینان داخلی دعوت و پشتیبانی می‌کند. این برنامه مطابق با تعهدات همکاری برگزار می‌شود تا از استارتاپ‌هایی که در جولای سال ۲۰۱۸ ثبت‌نام کرده‌اند، پشتیبانی کند.

دولت ژاپن به تغییر بازار خود و تبدیل آن به یک محیط کاری با کیفیت ادامه می‌دهد تا نیازهای کسب‌و‌کارهای جهانی را از طریق ارائه محیط کاری ارزشمند و جهانی که به شرکت‌ها امکان می‌دهد توسعه یابند و رونق پیدا کنند، برآورده سازد. این کشور فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیز را در اقتصادی ایجاد می‌کند که مقررات خود را با مقررات سایر اقتصادها تطبیق می‌دهد تا امکان رشد شرکت‌ها در بازارهای جدید را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.