«مایتی لبز» چیست؟

0
  •  «مايتی‌لبز» چيست؟

مايتی‌لبز (Mighty Labs) يک برنامه پيش‌شتاب‌دهنده برای کارآفرين‌های در حال رشد است که آماده‌اند ايده‌هايشان را به کسب‌وکارهای پررونق تبديل کنند.

  •  چه چيزی در انتظار شماست؟

مايتی‌لبز درست در قلب برلين، پايتخت کنونی استارتاپ‌های اروپا و با همکاری با کارآفرينان جوان، ايده‌های آن‌ها را به خدمات و محصولاتی قدرتمند تبديل می‌کند، برای کسب‌وکارهايشان بازاريابی می‌کند، يک تيم فوق‌العاده در اختيارشان می‌گذارد، مدل کسب‌وکار طراحی می‌کند و آن‌ها را برای ارائه مناسب به قصد جذب سرمايه آماده می‌کند.

اين برنامه در حين يادگيری و توليد نمونه‌های اوليه با شبکه‌سازی مناسب کمک می‌کند تا ايده‌های کارآفرينان به واقعيت تبديل شود. به‌عنوان يک پيش‌شتاب‌دهنده، مايتی‌لبز به کارآفرينان کمک می‌کند تا پيش از آنکه سرمايه‌اولي‌ها را جذب کنند يا به يک شتاب‌دهنده ملحق شوند، قدم‌های اوليه خود را به سوی راه‌اندازی يک کسب‌وکار نو بردارند. به‌عبارتی ديگر، مايتی‌لبز جايی برای تبديل رويای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق به واقعيت است.

در مایتی‌لبز شرکت‌کنندگان با بهترين راه‌وروش کارآفرينی در اروپا آشنا خواهند شد، دوره تمرينی فشرده‌ای را پشت سر خواهند گذاشت و با کارآفرينان ديگر تبادل اطلاعات و تجربه خواهند کرد تا پس از برگشت به خانه، آماده راه‌اندازی کسب‌وکارشان باشند. دوره مايتی‌لبز متمرکز بر کارآفرينان حوزه خاورميانه و شمال آفريقا خواهد بود.

  •  نکاتی درباره برنامه:

اين برنامه از دو دوره ۱۰ روزه تشکيل شده و در بتاهاوس، سرزنده‌ترين فضای همکاری (Co-Working Space)  در برلين برگزار می‌شود و يک مرحله مربی آنلاين و فشرده را نيز دربر خواهد گرفت. دوره اول از ۱۵ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶ یعنی ۲۴ مهر تا ۳ آبان ۱۳۹۵ با تمرکز بر پرورش محصول، طراحی کسب‌وکار و تبادل ايده‌ها با شرکت کارآفرين‌هايی از سراسر دنيا برگزار می‌شود. دوره حضوری دوم از ۱۶ تا ۲۶ ژانويه ۲۰۱۷ مصادف با ۲۷ دی تا ۷ بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد و بر مربی شخصی و بازاريابی متمرکز خواهد بود. اين دوره با يک رويداد خاتمه می‌يابد که در آن به شرکت‌کنندگان، فرصت ارائه ايده‌هايشان در مقابل يک گروه بين‌المللی متشکل از فرشتگان سرمايه‌گذار  (Angel Investors)، مربیان، افراد تاثيرگذار و حاميان داده می‌شود.

مايتی‌لبز برای کارآفرينانی که به دنبال راه‌اندازی ابتدايی محصولشان هستند و می‌خواهند به يک شتاب‌دهنده ملحق شوند يا به دنبال جذب سرمايه اوليه برای پروژه‌های نوپای خود هستند، يک برنامه ايده‌آل به‌شمار می‌رود.

برای آشنایی بیشتر با آنچه مایتی‌لبز در اختیار شما قرار می‌دهد، توصیه می‌کنیم که ویدئو ما را در پایان مطلب ببینید.

  •  حمايت مالی

برای برخی از تیم‌ها تعداد محدودی بورسيه مالی پيش‌بينی شده است؛ افرادی که زودتر ثبت‌نام کنند، شانس بيشتری برای دريافت آن خواهند داشت. برای بررسی شرايط لازم برای دريافت حمايت بورسیه مالی، می‌توانيد به اينجا مراجعه کنيد.

برای اطمينان از دريافت يکی از حمايت‌های مالی، هم‌اکنون می‌توانید در سایت مایتی‌لبز ثبت‌نام  کنيد.

همچنین برای کسب اطلاعات بيشتر به وب‌سايت مایتی‌لبز مراجعه کنيد و برای اطلاع از آخرین اخبار به کانال تلگرام مایتی‌لبز  بپیوندید.

برای آشنایی بیشتر با آنچه مایتی‌ لبز در اختیار شما قرار می‌دهد توصیه می‌کنیم که ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.